Depilacja umawiana przez internet
Pomysł stworzenia konceptu Depilacja.pl wziął się podobno z obserwacji zachowania internautów…
W dużym skrócie: tak. Tomasz Kucharski i Paweł Tymczyna, założyciele firmy, w pierwszej kolejności stworzyli autorskie rozwiązanie, które pozwoliło na wykorzystanie mechanizmów marketingowych znanych z e-commerce do sprzedaży usług wykonywanych w świecie rzeczywistym.
Osobną kwestią były usługi, które można w ten sposób odmienić. Tomasz Kucharski był współtwórcą Groupon Polska i jego długoletnim dyrektorem finansowym. Oferty zabiegów depilacji cieszyły się w serwisie olbrzymią popularnością, więc postawili właśnie na nie.
Na czym dokładnie on polega? Wszak wydepilować nóg czy pach nie da się przez internet?
To prawda. Ale w internecie można pozyskać klientów zainteresowanych usługą depilacji. Blisko 90 proc. klientów, którzy trafiają do gabinetów Depilacja.pl dowiedziało się o nas z internetu. Wiemy, gdzie i jakie reklamy umieszczać, żeby odzew z nich był jak największy. Jeśli internauta kliknie w nasz baner i zostawi dane kontaktowe, to w ciągu kilku minut zadzwoni osoba z infolinii i opowie szczegółowo o naszej ofercie, wytłumaczy na czym polega zabieg i zaproponuje kupno pakietu. A jeśli klient się na to zdecyduje, wówczas konsultantka zaproponuje wykonanie usługi w dogodnym terminie i dogodnej lokalizacji. Tych mamy w Polsce obecnie 23, ale wraz z rozwojem sieci franczyzowej ich liczba będzie się zwiększać.
Właśnie startujecie z franczyzą. Z kim chcecie podjąć współpracę?
Szukamy franczyzobiorców przede wszystkim wśród właścicieli salonów urody, gabinetów dermatologicznych, wszelkich miejsc, które będą kompatybilne z gabinetem depilacji. Ale nie tylko. Współpracować z nami mogą również osoby bez doświadczenie w branży beauty czy w biznesie. Wystarczy niewielki, około 10-metrowy lokal i mieć na start przynajmniej 45 tys. zł. Laser do depilacji można kupić – wówczas inwestycja wzrasta do 150 tys. zł – albo wziąć w leasing. Miesięczna rata wynosi 2 tys. zł netto. Franczyzowe gabinety pod marką Depilacja.pl będą wyposażone w urządzenia wyprodukowane specjalnie dla nas. Są to najskuteczniejsze, najbezpieczniejsze dla zdrowia i najbardziej niezawodne lasery dostępne obecnie na rynku. Poza tym, co bardzo istotne dla naszych potencjalnych franczyzobiorców, w ramach know-how dzielimy się nie tylko wiedzą o tym, jak otworzyć i prowadzić rentowny gabinet depilacji, ale przede wszystkim pomagamy pozyskać klientów poprzez nasze działania w internecie. Rolą franczyzobiorcy będzie tylko właściwie ich obsłużyć.
Czy franczyzobiorca musi pracować na co dzień w swoim gabinecie?
Niekoniecznie. Może zatrudnić kosmetologa do wykonywania zabiegów. Na początku działania wystarczy jedna osoba, jednak z czasem, gdy salon będzie obsługiwać więcej zabiegów – potrzebne będą dwie. Jeśli franczyzobiorca zdecyduje się obsługiwać klientów samodzielnie, wówczas inwestycja szybciej się zwróci. Przeciętny salon notuje mniej więcej 27 tys. zł przychodu miesięcznie. Po odjęciu kosztów stałych prowadzenia biznesu, franczyzobiorca może liczyć na 15 tys. zł zysku. Zwrot z inwestycji następuje najczęściej po 8-12 miesiącach od rozpoczęcia współpracy.
Usługą depilacji laserowej są zainteresowanie wyłącznie kobiety?
Głównie panie w wieku 24-50 lat. Najczęściej kupują roczny pakiet Komfort, który obejmuje depilację pach, bikini, łydek, ud i pośladków. Jest to seria dziewięciu zabiegów, które powinny być powtarzane co sześć tygodni, aby zapewnić jak najwyższą skuteczność. Wśród klientów przybywa też i panów, głównie tych intensywnie uprawiających sport, najczęściej pływanie bądź jazdę na rowerze. W sumie mężczyźni stanowią ok. 10 proc. naszych klientów.
Ile gabinetów franczyzowych zamierzacie otworzyć?
Do końca września 2019 chcemy otworzyć 10 salonów franczyzowych, później chcemy uruchamiać po 5 nowych punktów miesięcznie. Salon depilacji będzie rentowny w miejscowościach powyżej 30 tysięcy mieszkańców, w całym kraju planujemy mieć kilkaset punktów.
Rozmawiała Anna Smolińska
Michał Dworniczuk / "Blisko 90 proc. klientów, którzy trafiają do gabinetów Depilacja.pl dowiedziało się o nas z internetu." PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Biznes pod znaną marką: Relacja z jesiennych Targów Franczyza 2025
/24.10.2025
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
Salon kosmetyczny, siłownia, sklep spożywczy, a może firma edukacyjna, biuro nieruchomości albo butik z modą? Przedstawiamy konkretne przykłady franczyz, które zarabiają. Pokazujemy też mniej typowe pomysły na biznes, jak hodowla ślimaków czy pracownia peruk. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Grupa kapitałowa Depilacja.pl proponuje franczyzę dwóch znanych marek z branży beauty. Każda działa w innym segmencie tego rynku.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Checklista przyszłego franczyzobiorcy: co sprawdzić w umowie franczyzy
/27.10.2025
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Centra VR, mobilne powerbanki, nowoczesne pralnie czy punkty pobrań – na Targach Franczyza w Warszawie będzie można sprawdzić, jak wiele twarzy ma dziś branża usług. To konkretne pomysły na biznes gotowe do wdrożenia w każdym mieście.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Oto kilka pomysłów ze świata franczyzy.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.