Franczyzobiorca przejmuje pizzę
Amerykańska sieć Papa John's to jeden ze światowych gigantów, jeśli chodzi o rynek dostaw pizzy. Do Polski weszła w 2017 roku. Zarządza nią spółka Lech Pizza – będącą częścią największego franczyzobiorcy marki na świecie – PJ Western. Przez ten czas marce udało się otworzyć nad Wisłą sześć własnych lokali. Od października ubiegłego roku zaczęła intensywne poszukiwania partnerów franczyzowych. Właśnie udało się znaleźć pierwszego.
Franczyzobiorca z Wielkiej Brytanii
W połowie lipca Lech Pizza podpisał umowy, przekazujące dwa z funkcjonujących w Polsce lokali sieci w ręce pierwszego subfranczyzobiorcy. To Ali Tofur, który – jak podaje biuro prasowe Papa John's – ma duże doświadczenie w branży gastronomicznej, od wielu lat rozwijając różne koncepty gastronomiczne w Wielkiej Brytanii.
– Bardzo cieszymy się, że Ali Tofur dołączył do naszego zespołu. Wierzymy, że zarówno jego ogromne doświadczenie w branży gastronomicznej, jak i bardzo dobra znajomość marki Papa John’s, będą dla nas niezwykle cenne. Stawiamy na pełne partnerstwo i otwartą, transparentną współpracę. Tym chcemy się wyróżnić i przyciągnąć kolejnych chętnych przedsiębiorców – tłumaczy Grzegorz Ziarek, dyrektor zarządzający Papa John’s w Polsce.
Dla Aliego Tofura to pierwsza inwestycja na polskim rynku. Czy sobie na nim poradzi? Na razie jest pełen zapału.
– Nasza inwestycja w dwa lokale sieci Papa John’s to dopiero początek ekspansji w Polsce – zapewnia Ali Tofur. – Widzimy, jak wielu inwestorów przyciąga Warszawa, jak dynamicznie się zmienia. Dla nas, w porównaniu do sytuacji w Wielkiej Brytanii, to młody i świeży rynek, na którym właśnie teraz jest najlepszy czas do rozwoju biznesu, w szczególności w sektorze dostaw jedzenia. Mamy pełne zaufanie do marki i zespołu, wierzymy, że pozwoli nam to osiągnąć założone cele.
Subfranczyzobiorca z początkiem sierpnia przejmuje warszawskie lokale przy ul. Postępu i al. Rzeczypospolitej.
Wyselekcjonować partnerów
Papa John’s szuka kolejnych franczyzobiorców. Docelowo nie będzie ich jednak wielu.
– Naszym celem jest pozyskanie góra dwóch-trzech partnerów, z którymi wspólnie będziemy dalej rozwijać markę w Polsce. Taki model sprawdził się na wielu innych rynkach i przełożył na sukcesy każdej ze stron – mówi Grzegorz Ziarek. – Paradoksalnie to właśnie okres pandemii i chęć znalezienia biznesu gwarantującego stabilny wzrost przyczynił się do wzmożonego zainteresowania naszym konceptem franczyzowym. Bardzo mocno rozwinięty kanał delivery w marce Papa John’s pokazał, że jesteśmy odporni na zmieniające się w ostatnich miesiącach warunki biznesowe, a to niezwykle cenna wartość w oczach potencjalnych inwestorów.
WIZYTÓWKA PAPA JOHN'S
Amerykańska sieć pizzerii, specjalizująca się w dostawie.
- działa w 45 krajach na świecie
- liczba lokali: ponad 5 tys.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Bilard jest popularną rozrywką i dość prostą grą. Trzeba kijem posłać bilę do łuzy. Kto trafia, ten wygrywa – tak samo jak w biznesie. Własny klub bilardowy może być trafną inwestycją.
– W Polsce stale rośnie poziom świadomości klientów, jeśli chodzi o korzystanie z usług pośrednictwa w sprzedaży czy zakupie nieruchomości – mówi Agata Korzeniewska, dyrektor sieci franczyzowej Metrohouse.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...