Współpraca, która procentuje

Co kupuje franczyzobiorca? / Koszyk zakupowy franczyzobiorcy Stopiątki dzieli się na dwa sektory – produkty wybrane z rynku profesjonalnych artykułów gastronomicznych oraz te pod marką Red Food, wyselekcjonowane i przeznaczone wyłącznie dla sieci Stopiątka
Piątek
08.07.2022
Sieć Stopiątka liczy już 80 pizzerii, a franczyzodawca zapowiada otwarcia kolejnych. Zaznacza przy tym, że rozwój sieci jest możliwy m.in. dzięki właściwemu doborowi kluczowych kooperantów. Kogo ma na myśli?
 

Stopiątka rozwijała się nawet podczas pandemii. – W kolejne pizzerie inwestowali w dużej mierze przede wszystkim franczyzobiorcy, którzy współpracują z nami i posiadają co najmniej jedną pizzerię. System działa na tyle dobrze, że franczyzobiorcy nam ufają i widzą perspektywę dalszego rozwoju. W 2021 roku otworzyliśmy aż 21 placówek. Były miesiące, kiedy uruchamialiśmy pięć pizzerii w ciągu trzech tygodni – mówi Marcin Ciesielski, prezes firmy Mastergrupa, właściciela marki Stopiątka i Stopiątka Fabryka.

Ważni kooperanci

Równolegle do rozwoju sieci Stopiątka, Mastergrupa rozbudowała system logistyczny dostaw półproduktów i surowców do wszystkich pizzerii. –  Od 8 lat głównym dostawcą sieci jest Eurocash Gastronomia. Grupa Eurocash to wiodący hurtowy dystrybutor FMCG w Polsce, a Eurocash Gastronomia, działająca w strukturach Grupy, to firma specjalizująca się w dystrybucji produktów do rynku HoReCa. Współpraca z Eurocash daje nam bezpieczeństwo i pewność stabilnego oraz regularnego ciągu dostaw do naszych pizzerii. Najlepszym egzaminem jest dla nas współpraca w trakcie pandemii. Eurocash Gastronomia w tych trudnych  warunkach zdała ten egzamin doskonale. Wspólnie stworzyliśmy dla licencjobiorców Stopiątki jedno źródło zaopatrzenia, co usprawnia prowadzenie biznesu – podkreśla Marcin Ciesielski.

Koszyk zakupowy franczyzobiorcy dzieli się na dwa sektory – produkty wybrane z rynku  profesjonalnych  artykułów gastronomicznych oraz te pod marką Red Food, wyselekcjonowane i przeznaczone wyłącznie dla sieci Stopiątka, zunifikowane pod względem smaku i jakości.

Dostawy do pizzerii są regularne, odbywają się w konkretnym czasie oraz rozliczane są minimalną liczbą dokumentów księgowych. – Takie rozwiązanie zapewnia porządek i efektywność kosztową. Jedno źródło dostaw ułatwia zarządzanie nimi, a franczyzobiorcy dokładnie wiedzą, kiedy otrzymają towar. Doświadczenie ostatnich lat utwierdza nas w przekonaniu, że warto jest współpracować ze sprawdzonym partnerem, który swoje kompetencje przekłada na elastyczność pracy w trudnych czasach dynamicznych zmian na rynku, co daje nam możliwości lepszego zarządzania siecią Stopiątka – wyjaśnia Marcin Ciesielski.

Zgodne opinie

A co na temat współpracy sądzi przedstawiciel Eurocash?

– Eurocash Gastronomia od wielu lat jest partnerem dystrybucyjnym dla pizzerii Stopiątka, a nasza współpraca zacieśnia się wraz z dynamicznym rozwojem tej firmy. Według nas ta kooperacja jest modelowym przykładem wspólnego budowania przewagi konkurencyjnej na rynku – mówi Mirosław Rewers, dyrektor generalny Eurocash Gastronomia.

Kluczowa z punktu widzenia tej współpracy jest otwartość obu stron do rozmów i chęć znajdowania wspólnych synergii i optymalizacji we wszystkich obszarach. – Uważnie słuchamy naszego klienta i jego potrzeb, a także optymalizujemy procesy, które są ważne zarówno z punktu widzenia zarządzania siecią, jak i poprawy operacji po stronie lokali. Jednocześnie dajemy sieci Stopiątka nasze doświadczenie dystrybutora, który od lat współpracuje z klientami sieciowymi na rynku HoReCa w Polsce. Czas epidemii był trudny dla całej branży, ale był to też okres, w którym nasza współpraca się zacieśniła. Właściciele sieci mogli skupić się na zarządzaniu i rozwoju, ponieważ Eurocash Gastronomia – jako partner dystrybucyjny – zapewniał odpowiednią jakość serwisu. Rozumiemy, że nasz sukces jest zależny od sukcesu naszych klientów, dlatego stale pracujemy nad udoskonaleniem naszej współpracy – dodaje Mirosław Rewers.

 

WIZYTÓWKA PIZZERII STOPIĄTKA

Ogólnopolska sieć pizzerii.

  • liczba pizzerii: 80
  • minimalny koszt inwestycji: 120 tys. zł

Udana współpraca / Od 8 lat głównym dostawcą sieci jest Eurocash Gastronomia. Grupa Eurocash to wiodący hurtowy dystrybutor FMCG w Polsce, a Eurocash Gastronomia, działająca w strukturach Grupy, to firma specjalizująca się w dystrybucji produktów do rynku HoReCa.
doradca we franczyzie

POPULARNE NA FORUM

McDonalds opinie o franczyzie

Nowa lokalizacja w Jarosławiu na Podkarpaciu podbija wszelkie standardy. czas oczekiwania na realizację zamówienia przekracza pół godziny jedno zamówienie składa 3a...

2 wypowiedzi
ostatnia 04.06.2022
MEET & Fit slow Food

No właśnie poprzednie posty o Meet and Fit było wiele komentarzy jakimś cudem wszystko zniknęło natomiast komentarze o Boby Burger są do dzisiaj jak powinno być na...

6 wypowiedzi
ostatnia 02.04.2022
MEET & Fit slow Food

Łucja116 znana z poprzednich postów o MEET & FIT to osoba z kręgu franczyzodawcy

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Faktycznie nie ma co ukrywać, że w tej franczyzie Franczyzobiorca jest tylko i wyłącznie dawcą kapitału i nowym adresem na stronie www. Biznes kończy sie z długiem,...

6 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2022
MEET & Fit slow Food

Jestem zainteresowana dodatkowymi informacjami od osoby o nicku "franczyzobiorca". prosba o kontakt ze mna na lucja.elk@gmail.com Mysle ze mozemy sie wymienic ciekawymi...

6 wypowiedzi
ostatnia 28.03.2022
Bobby Burger

Zabiorę głos bo mam tą nieprzyjemność znać ich pseudo Biznes Managera od otwarć M. Reczyńskiego... to oszust, który wcześniej pracował w firmie Żabka i stąd...

16 wypowiedzi
ostatnia 21.03.2022
MEET & Fit slow Food

Tak prawda że tyle lokali się pozamykalo a stawiam że wręcz więcej ponieważ w Poznaniu były dwa lokale i też zniknęły ale to już ostatniego roku

6 wypowiedzi
ostatnia 18.03.2022
MEET & Fit slow Food

Jeżeli będziecie próbowali otworzyć lokal sieci Meet & Fit Slow Food to bardzo mocno się zastanówcie jeszcze około dwa lata przed pandemią zamknęło się aż 15 lokali...

6 wypowiedzi
ostatnia 11.03.2022