Przybywa salonów Madleine
Klientki mogą kupić suknie ślubne w 62 salonach Madleine. W sieci działają dwa salony własne, trzy niedawno otwarte franczyzowe oraz 57 partnerskich. Franczyzowych będzie przybywało, gdyż firma zaplanowała przesunięcie akcentu na sklepy prowadzone właśnie w tym systemie. Zwiększy się też liczba placówek w mniejszych miastach, liczących 20-50 tys. osób.
- W tym roku planujemy otwarcie jeszcze pięciu salonów: w stolicy Małopolski, na Śląsku oraz w centralnej i północnej Polsce - zapowiada Magdalena Sulwińska, właścicielka firmy. Spółka chce również zaistnieć w krajach bałtyckich, Czechach, Słowacji oraz na Białorusi i Ukrainie.
Niedawno uruchomiono w rodzinnym mieście nowy showroom, czyli miejsce, w którym prezentuje się kolekcje dla klientów hurtowych i kandydatów na franczyzobiorców. Madleine także była obecna na międzynarodowych targach ślubnych w Mediolanie i Essen.
Pierwszy sklep, istniejącej od 12 lat firmy, został otwarty w Poznaniu pod szyldem Magdalena. Po dwóch latach uruchomiono w mieście kolejny salon Julietta. Od tego czasu liczba punktów znacznie się powiększyła, a sieć - pod wspólną nazwą Madleine - rozproszyła się po całej Polsce i krajach sąsiadujących. W ofercie sklepów znajdują się suknie z takich kolekcji, jak m.in.: Miss Kelly, Divina Sposa czy Just For You.
- Moda ślubna charakteryzuje się tym, że musi zaspokajać oczekiwania i gusta wszystkich klientek, które poszukują dla siebie idealnej sukni. Stąd też nasza odpowiedź - prawie 600 modeli sukien każdego roku w ofercie oraz wszelkie możliwe dodatki do nich - mówi Sulwińska.
Aby zostać biorcą licencji Madleine, należy dysponować lokalem o min. powierzchni 50 m2. Na zatowarowanie salonu trzeba przeznaczyć ok. 50 tys. zł. Zakup mebli i elementów wystroju to ok. 10 tys. zł. Koszt przystosowania danego lokalu zależy od potrzebnej wielkości nakładu pracy i środków remontowych. Cała inwestycja zamyka się w granicach 40-80 tys. zł. Firma nie pobiera opłaty wstępnej i bieżącej, zaś opłata na fundusz marketingowy ustalana jest indywidualnie z każdym partnerem. Inwestycja zwraca się najpóźniej w ciągu dwóch lat.
(mip)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jeśli marzysz o własnym biznesie, szukasz inspiracji lub chcesz dowiedzieć się więcej o franczyzie – teraz jest idealny moment, by działać!
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...