Franczyza dla spragnionych

Przewidywana inwestycja w biznes wynosi 50-150 tys. zł. Punkty sprzedaży YanTea powstają w galeriach handlowych w miastach powyżej 80 tys. mieszkańców.
Piątek
06.07.2012
Firma YanTea otwiera punkty z koktajlami Bubble Tea. W Niemczech to przebój, a jak będzie w Polsce?
 

Co powstanie po zmieszaniu herbaty, mleka, jogurtu w ponad stu różnych kompozycjach smakowych? Z odpowiedzią spieszy firma YanTea, która właśnie rozpoczęła w Polsce sprzedaż produktu o nazwie Bubble Tea. „Bąbelkowa Herbatka” to oryginalny koktajl serwowany w hermetycznie zamykanych kubkach, który pije się przez specjalną grubą słomkę przystosowaną do „wyławiania” z napoju smakowych dodatków.

Jak twierdzi Maria Huk, prezes spółki YanTea, Bubble Tea nie jest produktem z jednoznaczną recepturą, tylko pewną bazą do rozwoju i wdrażania własnych pomysłów na oryginalne koktajle. Pierwszy punkt firmy powstał w marcu 2012 roku w CH Nowy Turzyn w Szczecinie. Teraz operator marki poszukuje partnerów franczyzowych i kolejnych lokalizacji.

- Franczyzobiorca ma zapewnioną całkowitą opiekę nad swoim punktem oraz wyłączność terytorialną. Nie musi się martwić o dostawy czy naprawę sprzętu. Personel jest profesjonalnie przeszkolony przez naszych managerów. Każdy lokal franczyzowy traktujemy jak swój własny – zapewnia Maria Huk.

Pytanie tylko, czy nowy produkt przyjmie się na polskim rynku, na którym klienci odznaczają się dość znaczną nieufnością wobec nowych marek. Dobrym przykładem może być tu sieć placówek z mrożonymi jogurtami Yogen Fruz, która już po raz trzeci zabiega o względy polskich konsumentów, a liczba jej dotychczasowych otwarć jest znacznie niższa od zapowiadanej.

- Wprowadzenie nowych produktów na rynek polski jest zagadnieniem złożonym i nie można przenosić pewnych schematów z innych krajów. W Niemczech Bubble Tea przyjął się stosunkowo szybko i w tej chwili przeżywa swoją kulminację rozwoju sprzedaży. Powstało tam wiele firm i sieci, które serwują Bubble Tea. Nawet niemiecki McDonald’s w pogoni za trendami wprowadził te produkty w swoim module kawiarnianym – zaznacza Maria Huk.

Czas pokaże, czy sukces oryginalnych koktajli na niemieckim rynku da się powtórzyć i na polskim rynku. Ze pewnością ciekawość klientów i chęć spróbowania czegoś nowego będzie dla YanTea nieocenionym sojusznikiem.

(gum)


ZOBACZ W KATALOGU

7 Street – Bar & Grill
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Biesiadowo
Bike Café
Bistro Krówka i Połówka
Bobby Burger
BoBoQ
Browar Pinta
Burgerownie, Pizzerie, Trattorie, Kawiarnie
Carte d’Or Cafe
Chilli Mili
Chop Chop Lody Tajskie
Cleopatra
Coffeeloffee
Coffeeshop Company
Crazy Bubble
Crazy Piramid Pizza
Crema Caffe
Cukiernia Fit Cake
Da Grasso
Dolce Lato, Gelato...The Italian way
Domino’s Pizza
Easy Beer
Easy Wine
Erbil Doner Kebab
Express Oriental
Express Pizza – Ta prostokątna!
Fabryka Pizzy
Fornetti
Fresh Gelato
Frytki Belgijskie w Krakowie
Gloria Jean’s Coffees
Gruby Benek
Jack’s Bar & Restaurant
Koku Sushi
Kołacz na okrągło
Kreweta Tempura Bar
Krowarzywa
Kuchnia Marche
Lepione
Little Caesars Pizza
Lodolandia
Lodostrefa
Lody Bonano
Lody Marsjano
Lody Przygoda & Lavazza
Lody Smaki Natury
Makarun Spaghetti and Salad
McDonald’s
Meet & Fit – Slow Food
Mihiderka
Mini Melts
Ministerstwo Śledzia i Wódki
MOJITO LEMON
Mr Hamburger
Mr. Kebab
Naleśnikarnia Gramofon
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niezłe Bydło
Olimp
Organic Coffee & more
Pan Naleśnik
Papa John’s Pizza
Pierogarnia Stary Młyn
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Contenta
Pizzeria Stopiątka
Przystanek Pierogarnia
Red Hot Chicken
Restauracje Sphinx
Sbarro
Seta Disco, Seta Bistro
Setka Bar
Sevi Kebab
Shrimp House
So! Coffee
Stara Pączkarnia
Stava - niezawodne dowozy
Subway
Tel Aviv
Telepizza
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Western Chicken
Western Tortilla
Willisch
Zdrowa Krowa Slow Food Fast
Zdrowa Micha bistro piekarnia