stacje paliw i art. motoryzacyjne
![](https://img.franchising.pl/pl/c74/f21/ziebart-z.jpg)
Alians na kółkach
Ziebart pozyskał do współpracy nowych dilerów – BMW i Lexusa. Partnerzy działają w ramach konceptu Ziebart Express.
![](https://img.franchising.pl/pl/00d/f6c/ziebart-zajawka.jpg)
Biznes ze wspomaganiem
W jaki sposób szybko zarobić na pielęgnacji samochodów opowiada Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska, amerykańskiego koncernu z branży motoryzacyjnej.
![](https://img.franchising.pl/pl/b82/874/opona-serwis.jpg)
Biznes złapał gumę
Kolejnemu graczowi nie udało się utrzymać własnej sieci szybkich auto serwisów. Teraz zostanie ona sprzedana.
![](https://img.franchising.pl/pl/c74/f21/ziebart-z.jpg)
Franczyza na wysoki połysk
Ziebart przygotowuje się do otwarcia pierwszego franczyzowego salonu z pełnym pakietem usług z zakresu pielęgnacji samochodów i autodetailingu.
![](https://img.franchising.pl/pl/580/c86/ziebart.jpg)
Franczyzodawca pomoże zdobyć klientów
Ziebart, który specjalizuje się w pielęgnacji i renowacji samochodów, będzie pozyskiwał klientów dla salonów franczyzowych. Strategia ma zapewnić szybszy rozwój marki w Polsce.
![](https://img.franchising.pl/pl/9af/2a5/ziebart.jpg)
Franczyza z zagranicy
Bartosz Liszkowski trzy lata temu ściągnął do Polski markę Ziebart, amerykański koncern z branży motoryzacyjnej. Dlaczego wybrał ten brand?
![](https://img.franchising.pl/pl/9af/2a5/ziebart.jpg)
Biznes dla miłośników aut
Ziebart, amerykański koncern specjalizujący się w ochronie powierzchni lakierowanej i pielęgnacji samochodów, otworzył pierwszy salon franczyzowy w Polsce.
![](https://img.franchising.pl/pl/00d/f6c/ziebart-zajawka.jpg)
Biznes po amerykańsku
O tym czy Polacy dbają o samochody i ile pieniędzy wydają w salonach auto detailingu opowiada Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska.
![](https://img.franchising.pl/pl/954/cfd/total_bukowiec.jpg)
Total daleki od celu
Francuski koncern zapowiadał otwarcie 100 stacji w Polsce w ciągu dwóch lat. Do realizacji planu wiele brakuje.
![](https://img.franchising.pl/pl/09e/b87/ziebart-z.jpg)
Franczyza dobra dla Mercedesa
Ziebart, amerykański koncern specjalizujący się m.in. w renowacji samochodów oraz usługach autodetailingu, nawiązał współpracę z dealerem mercedesów.
![](https://img.franchising.pl/pl/9af/2a5/ziebart.jpg)
Ziebart się rozkręca
Koncern motoryzacyjny podpisał dwie pierwsze umowy franczyzowe w Polsce. Placówki powstaną w Bydgoszczy i w Nowym Tomyślu.
![](https://img.franchising.pl/pl/9af/2a5/ziebart.jpg)
Biznes dla fanów motoryzacji
Ziebart, światowy koncern ze Stanów Zjednoczonych rozpoczął w Polsce rozwój na zasadzie franczyzy. Firma specjalizuje się w renowacji samochodów i ochronie lakieru.
![](https://img.franchising.pl/pl/4d9/f40/statoil.jpg)
Statoil przechodzi do historii
Stacje Statoil czeka rebranding na Circle K. Zazwyczaj franczyzodawcy współuczestniczą w kosztach wymiany oznaczenia, tak będzie i w tym przypadku.
![](https://img.franchising.pl/pl/cbe/a83/liszkowski_b_ziebart-k.jpg)
Biznes za cudze pieniądze
O rozwoju amerykańskiego koncernu Ziebart w naszym kraju i zasadach współpracy z firmą opowiada Bartosz Liszkowski, prezes spółki Ziebart Polska.
![](https://img.franchising.pl/pl/452/ea7/subway.jpg)
Lotos ma apetyt na kanapki
Bary Subway będą pojawiać się na stacjach polskiego koncernu.
![](https://img.franchising.pl/pl/a43/902/bliska.jpg)
Po drodze z franczyzą
Już blisko co piąta stacja benzynowa należy do partnera lub agenta. Przedsiębiorcy wybierają franczyzę poszukując przewagi nad konkurencją.
![](https://img.franchising.pl/pl/ed0/13b/total-zg.jpg)
Total na granicy
Francuski koncern wiesza swój szyld na kolejnych stacjach. Na razie w zachodniej Polsce.
![](https://img.franchising.pl/pl/28c/0de/detailing_auta.jpg)
Auto u kosmetyczki
Właściciele Ecomyjni rozwijają koncept samochodowego SPA. Branża wciąż jest niszowa, ale chętnych przybywa.
![](https://img.franchising.pl/pl/fec/4f6/total-330.jpg)
Total zaczął od zachodu
Francuski koncern otwiera kolejne stacje. Franczyza jest w planach.
![](https://img.franchising.pl/pl/9af/2a5/ziebart.jpg)
Ziebart zmienia front
Strategia, która przyniosła marce sukces w Stanach, w Polsce nie wypaliła. Właściciele poszli po rozum do głowy i ruszają do kontrataku.