stacje paliw i art. motoryzacyjne

Pieniądze z moto-sklepu
Franczyzodawca sieci Lucart ma sposób, by wykorzystać dobrą koniunkturę w motoryzacji.

Tankowanie pod nowym szyldem
Babcia z pamiętnej reklamy już nie zatankuje motoru na stacji Statoil. Sieć zmienia nazwę.

Zarobek na autodetailingu
Autodetailing dopiero w Polsce raczkuje, ale wartość rynku szacowana jest na 300-400 mln zł. Ziebart, amerykański koncern wyspecjalizowany w autodetailingu, szuka franczyzobiorców.

Alians na kółkach
Ziebart pozyskał do współpracy nowych dilerów – BMW i Lexusa. Partnerzy działają w ramach konceptu Ziebart Express.

Biznes ze wspomaganiem
W jaki sposób szybko zarobić na pielęgnacji samochodów opowiada Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska, amerykańskiego koncernu z branży motoryzacyjnej.

Biznes złapał gumę
Kolejnemu graczowi nie udało się utrzymać własnej sieci szybkich auto serwisów. Teraz zostanie ona sprzedana.

Franczyza na wysoki połysk
Ziebart przygotowuje się do otwarcia pierwszego franczyzowego salonu z pełnym pakietem usług z zakresu pielęgnacji samochodów i autodetailingu.

Franczyzodawca pomoże zdobyć klientów
Ziebart, który specjalizuje się w pielęgnacji i renowacji samochodów, będzie pozyskiwał klientów dla salonów franczyzowych. Strategia ma zapewnić szybszy rozwój marki w Polsce.

Franczyza z zagranicy
Bartosz Liszkowski trzy lata temu ściągnął do Polski markę Ziebart, amerykański koncern z branży motoryzacyjnej. Dlaczego wybrał ten brand?

Biznes dla miłośników aut
Ziebart, amerykański koncern specjalizujący się w ochronie powierzchni lakierowanej i pielęgnacji samochodów, otworzył pierwszy salon franczyzowy w Polsce.

Biznes po amerykańsku
O tym czy Polacy dbają o samochody i ile pieniędzy wydają w salonach auto detailingu opowiada Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska.

Total daleki od celu
Francuski koncern zapowiadał otwarcie 100 stacji w Polsce w ciągu dwóch lat. Do realizacji planu wiele brakuje.

Franczyza dobra dla Mercedesa
Ziebart, amerykański koncern specjalizujący się m.in. w renowacji samochodów oraz usługach autodetailingu, nawiązał współpracę z dealerem mercedesów.

Ziebart się rozkręca
Koncern motoryzacyjny podpisał dwie pierwsze umowy franczyzowe w Polsce. Placówki powstaną w Bydgoszczy i w Nowym Tomyślu.

Biznes dla fanów motoryzacji
Ziebart, światowy koncern ze Stanów Zjednoczonych rozpoczął w Polsce rozwój na zasadzie franczyzy. Firma specjalizuje się w renowacji samochodów i ochronie lakieru.

Statoil przechodzi do historii
Stacje Statoil czeka rebranding na Circle K. Zazwyczaj franczyzodawcy współuczestniczą w kosztach wymiany oznaczenia, tak będzie i w tym przypadku.

Biznes za cudze pieniądze
O rozwoju amerykańskiego koncernu Ziebart w naszym kraju i zasadach współpracy z firmą opowiada Bartosz Liszkowski, prezes spółki Ziebart Polska.

Lotos ma apetyt na kanapki
Bary Subway będą pojawiać się na stacjach polskiego koncernu.

Po drodze z franczyzą
Już blisko co piąta stacja benzynowa należy do partnera lub agenta. Przedsiębiorcy wybierają franczyzę poszukując przewagi nad konkurencją.

Total na granicy
Francuski koncern wiesza swój szyld na kolejnych stacjach. Na razie w zachodniej Polsce.