beauty i fitness

Triceps.pl pręży muskuły na giełdzie
Sieć sklepów z odżywkami dla sportowców weszła na NewConnect.

Branży kosmetycznej grozi zapaść
Puls Biznesu straszy, że w ciągu roku z rynku zniknąć może aż 2 tys. salonów. Co na to franczyzodawcy?

Golenie od stóp do głów
Do tej pory pod marką Epillo działały wyłącznie gabinety kosmetyczne. Teraz powstanie pierwszy zakład fryzjerski.

Fotoepilacja dla górali
Shintai, śląska firma kosmetyczna, planuje podbój południowej Polski. Zacznie od Krakowa.

Ostrzą zęby na klienta
W salonach fotodepilacji Adolesense wprowadzono nową usługę - wybielanie zębów.

Franczyza za jeden uśmiech
Paris Smile wchodzi do Polski. Klienci będą mogli wybielić zęby w cornerach, które znajdą się w gabinetach medycyny estetycznej.

Zyski z kosmosu
Franczyzobiorcy klubów fitness Gravitan korzystają z technologii stosowanej m.in. przez NASA.

Kosmetyczka i fryzjer w zespole
Firma AM Uroda próbuje sił we franczyzie. Kluczem do sukcesu jest kilka usług w jednym salonie urody.

Z Warszawy na Berlin
No+vello wchodzi do Niemiec i na Ukrainę. Ekspansją salonów urody pokieruje spółka założona w Polsce.

Fotoepilacja nie wystarczy
Żeby zarobić, salony kosmetyczne muszą stale poszerzać ofertę. W ten trend wpisuje się BeautifulSkin.

Be Silky szykuje kosmetyczną rewolucję
W ofercie punktów znajdą się usługi medycyny estetycznej. Inwestycja w salon urody Be Silky zależy od rodzaju wykonywanych zabiegów.

Tricepsy ćwiczone w BurneikaSports GYM
Operator sieci sklepów z suplementami i odżywkami Triceps.pl wchodzi na rynek siłowni. Pomaga mu kulturysta Robert Burneika.

Strategia ochroni przed kryzysem
O planach rozwoju sieci salonów kosmetycznych i ofercie franczyzowej opowiada Artur Mazurek, general manager Centrum Dystrybucji Image.

Zysk ze straconych kilogramów
Biznes prowadzony przez kobiety i dla kobiet to oferta franczyzy Bailine. Firma planuje wejść do mniejszych miast.

Kosmetyczne menu
Nie wystarczy otworzyć salon kosmetyczny, żeby zarobić. Trzeba stale uaktualniać ofertę, bo to klientki decydują o popularności zabiegów - mówi Mariusz Rybak, współwłaściciel Baylla.

Za dużo salonów depilacji
W Warszawie zamknęło się już kilka salonów fotodepilacji. Yasumi Epil zapewnia, że wie, jak chronić swoich partnerów przed konkurencją.

Come back franczyzy
Po kilkuletniej przerwie spółka Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris powróciła do rozwoju sieci franczyzowej. Jeszcze w tym roku powstaną nowe placówki partnerów.

Uroda on-line
Rezerwacje on-line usprawniają pracę salonu kosmetycznego i są wygodne dla klientów - mówi Seweryn Sarna z Lorenzo Coletti.

Franczyza dla nowicjuszy, partnerstwo dla doświadczonych
Swoich sił w prowadzeniu gabinetu kosmetycznego może spróbować każdy, bez względu na biznesowe doświadczenie.

Specjalista płaci mniej
Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju firmy Yasumi wyjaśnia, dlaczego na rynku kosmetycznym pojawia się coraz więcej wyspecjalizowanych gabinetów.
ZOBACZ W KATALOGU






























