Clarks

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Clarks – pionier rzemiosła obuwniczego
Brytyjska marka Clarks istnieje od 1825 roku. Nieprzerwanie od niespełna 200 lat jest światowym numerem jeden wśród producentów obuwia.
Twórcami marki Clarks byli pionierzy branży obuwniczej, bracia Cyrus i James Clark, którzy rozpoczęli produkcję w miasteczku Street w pobliżu Glastonbury w Anglii.
Obuwie Clarks projektowane jest zgodnie z najnowszymi trendami mody przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii. Równie ważne dla Clarks są komfort i wygoda. Właśnie dzięki połączeniu tych cech buty marki Clarks są cenione przez klientów na całym świecie. Obok kolekcji obuwia klasycznego i codziennego użytku, dla kobiet, mężczyzn a także dzieci, Clarks oferuje również gamę obuwia sportowego.
Obecnie firma Clarks działa w 81 krajach na całym świecie, posiada ponad 300 salonów własnych i franczyzowych w Europie oraz prowadzi sklep e-commerce.
Planujemy rozbudowę sieci franczyzowej o 15-20 salonów w Polsce, a w Europie w sumie o 100 butików. System franczyzowy Clarks działa na podstawie umowy franczyzowej, oferuje atrakcyjny model biznesowy i kompleksowe wsparcie franczyzobiorcy w działalności detalicznej.
Sklepy Clarks działają w oparciu o najwyższe standardy sprzedaży. Nasi klienci otrzymują kompleksowe wsparcie handlowe, VM, doradztwo w zakresie produktu i działalności operacyjnej sklepu oraz korzystają z logo renomowanej, światowej marki i jej globalnych działań marketingowych.
Oferta franczyzowa Clarks skierowana jest do lokalnych i międzynarodowych przedsiębiorców, mających doświadczenie w prowadzeniu sklepów detalicznych. Zależy nam, by nasi partnerzy biznesowi osiągali sukcesy, dlatego franczyza Clarks działa w oparciu o sprawdzone, wypracowane standardy i wieloletnie doświadczenie z międzynarodowymi partnerami.
Clarks oferuje współpracę zarówno w systemie franczyzowym, jak i partnerskim (zakup hurtowy).
JEDNOSTKI WŁASNE
Polska: 1
Warszawa FO Annopol
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Polska: 3
Gdynia CH Riviera
Krakow Galeria Krakowska
Poznan CH Plaza
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy:
- Współpracę na podstawie umowy franczyzowej
- Atrakcyjny model biznesowy oparty na systemie rabatów uzaleznionych od planów rozwoju sieci sklepów markowych Clarks i ich lokalizacji,
- Dostęp do najnowszych kolekcji legendarnej brytyjskiej marki Clarks
- Bezpośredni transfer danych i automatyczne uzupełnianie towaru
- Udział w kosztach otwarcia sklepu
- Wsparcie zespołu franczyzowego w zakresie:
- negocjacji lokalizacji i powierzchni sklepu
- aranżacji powierzchni wytycznych do przygotowania lokalu pod montaż mebli
- wsparcie na każdym etapie procesu otwarcia sklepu
- doboru asortymentu z uwzględnieniem produktów wspieranych marketingowo, nowości i bestsellerów pozwiązane z odpowiednim posezonowym systemem zwrotów
- szkoleń z technologii produktu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Brak opłat licencyjnych,
- Bezpośredni transfer danych i licznik ruchu – koszt zależy od liczby sklepów
- Koszty przystosowania lokalu pod mebli – wysokość uzależniona jest od stanu lokalu,
- Concept Meblowy (meble, oświetlenie, podłogi) – inwestycja współfinansowana przez Clarks
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy:
- partnerów zarówno z doświadczeniem w handlu detalicznym, jak i tych, którzy zamierzają rozpocząć nowy biznes
- lokali w miasta powyżej 200 tys. Mieszkańców, w uzasadnbionych przypadkach możliwe mniejsze miasta
- lokali w galeriach handlowych o odpowiednim profilu lub w handlowych centrach miast,
- lokali o całkowitej wielkość sklepu: 80-120 mkw
- lokali w otoczeniu marek odzieżowych i obuwniczych
- partnerów o stabilnej sytuacji finansowej
- partnerów gotowych podjąć długoterminową współpracę
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
C.& J. Clark Polska sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 81; 02-001 Warszawa
+48 784 063 863
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Natalia Walczak-Szalek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma C.& J. Clark Polska sp. z o.o. (Al. Jerozolimskie 81; 02-001 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Clarks oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie .
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
– Najbardziej optymalnym partnerem byłby masterfranczyzobiorca, z którym moglibyśmy wyjść też poza granice Polski – mówi Natalia Walczak-Szalek z Clarksa.

VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?
Małgorzata Buszek od 13 lat prowadzi sklep Moodo w Chojnicach i właśnie otwiera kolejny. Jaka jest jej recepta na sukces?

Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?
– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.