36 minut

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Marzysz o tym, aby prowadzić miejsce, w którym ludzie mają możliwość dbać o swoje zdrowie i kondycję na najwyższym poziomie? Chcesz tworzyć przestrzeń, w której panuje świetna i przyjazna atmosfera?
Skorzystaj ze stabilnej i mocno osadzonej na rynku marki 36 MINUT, za którą stoi sprawdzony model biznesowy oraz wypracowany, rozpoznawalny wizerunek.
36 MINUT to zdobywca Diamentów Miesięcznika Forbes 2020 i polski lider w swojej branży według European Health & Fitness Market Report Deloitte 2020.
JEDNOSTKI WŁASNE
16
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
25
Planujemy otwierać ok. 20 klubów treningowych rocznie, a naszym celem jest posiadanie 100 lokalizacji do końca 2023 roku. Swoje działania chcemy skoncentrować na Wielkopolsce, w której wkrótce będzie 30 klubów, Pomorzu (15 klubów) i Mazowszu (30 klubów). Działania Butikowego Studio Treningowego kierujemy do osób w wieku 40 - 65 lat, seniorów oraz kobiet, które stanowią 65% wszystkich klubowiczów.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Udostępniamy dobrze funkcjonujący, unikalny koncept. Oferujemy pomoc ekonomiczną przy wdrażaniu go w życie, a także ciągłą i kompletną opiekę marketingową, sprzedażową i szkoleniowo-coachingową podczas rozwoju działalności. Gwarantujemy dostęp do globalnych usług. Kreujemy nowy rynek, dzieląc się patentem na dochodową inwestycję z naszymi partnerami.
Wsparcie przed otwarciem 36 MINUT
- Pomoc w wyborze odpowiedniego regionu, miasta i lokalu oraz w negocjacjach czynszowych.
- Skonstruowanie wytycznych odnośnie fit out’u, przygotowanie rzutów poglądowych w celu sprawdzenia adekwatności powierzchni lokalu, doradztwo architektoniczne.
- Udostępnienie założeń polityki cenowej, sprzedażowej, marketingowej i dostosowanie ich do warunków rynkowych danej lokalizacji.
- Sformułowanie wskazówek odnośnie zarządzania klubem i współpracy z lokalnymi partnerami.
- Współorganizacja przedsprzedaży karnetów, w celu rozpoczęcia działalności z rentowną liczbą klientów.
- Udostępnienie wzorów dokumentów (umów członkowskich, formularzy, cenników, regulaminów, karty obowiązków i kompetencji pracowniczych).
- Określenie warunków wynagrodzeń trenerów i managera - system prowizyjny i motywacyjny.
- Dostarczenie instrukcji dotyczących rekrutacji personelu i pomoc w jej przeprowadzeniu.
- Udostępnienie miejsca na stronie internetowej www.36minut.pl w postaci edytowalnej dla partnera podstrony.
- Przekazanie projektów materiałów reklamowych (ulotki, plakaty, banery, rollupy, vouchery, zaproszenia, karty członkowskie, wizytówki, nagrody, plansze na stronę internetową, facebooka, instagram).
- Możliwość skorzystania z wynegocjowanych specjalnych warunków zakupów grupowych.
- Udzielenie porad marketingowych i promocyjnych mających na celu wzrost rozpoznawalności marki i produktu w obszarze aglomeracji.
- Szkolenia dla trenerów fizjoterapeutów i pozostałych pracowników oraz kilkudniowe warsztaty dla managera klubu.
Wsparcie po otwarciu 36 MINUT
- Organizacja cyklicznych spotkań partnerskich naszej sieci.
- Planowanie działań w odniesieniu do obserwowanych trendów.
- Wymiana doświadczeń mająca na celu ciągłe ulepszanie funkcjonowania klubu.
- Opracowywanie procedur dotyczących wprowadzania sprzedażowych i produktowych nowości do klubów.
- Analiza raportów.
- Cykliczna ocena klubu pod kątem utrzymywania jakości usług zgodnie z wytycznymi sieci (Mystery Shopper mający na celu utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta).
- Cykliczne spotkania z fizjoterapeutami i managerami klubów.
- Doszkalanie personelu i warsztaty dla nowych pracowników.
- Obsługa social mediów (facebook, instagram).
- Opracowywanie oraz organizowanie ogólnopolskich i lokalnych akcji promocyjnych.
- Organizacja Milon Academy, spotkań integracyjnych dla trenerów i właścicieli klubów.
Możesz tworzyć własny biznes, korzystając - dzięki profesjonalnemu consultingowi - z naszych bogatych doświadczeń. Już dziś dołącz do rosnącej w siłę sieci butikowych klubów 36 MINUT.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 150 tys. w zależności od wybranego modelu biznesowego.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Najlepiej sprawdzają się lokale o wielkości 120-220 m2. Kluby 36 MINUT otwierane są w dużych miastach i miejscowościach ościennych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Hubert Łupina
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma 36 Minut (Promienista 83, 60-141 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego 36 minut oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie 36minut.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pandemia nie podcięła skrzydeł sieci klubów fitness 36minut. Firma nie osiągnie takich wyników, jak rok temu, ale nadal się rozwija.
Franczyzodawca klubów fitness 36minut pomaga franczyzobiorcom w uzyskaniu dotacji unijnych.
O rosnących wymaganiach klientów klubów fitness opowiada Anna Goździor, dyrektor generalna 36minut.
O przyszłości branży fitness opowiada Krzysztof Kopka, prezes spółki Kravter, która rozwija sieć franczyzowych klubów fitness pod marką 36 Minut.
Moda na zdrowy styl życia sprawia, że popyt na usługi klubów fitness jest coraz większy.

– Nasze kluby osiągają próg rentowności po 3-4 miesiącach – mówi Bartłomiej Stanek, właściciel marki Studio Synergy.
W przyszłym roku ruszy pierwsza placówka franczyzowa konceptu Studio Synergy EMS. Franczyzodawca szuka kolejnych zainteresowanych inwestycją. Na start trzeba mieć 100 tys. zł.
Bartłomiej Stanek, prezes Studio Synergy przewiduje, że rozwój kameralnych klubów fitness, wyspecjalizowanych w treningach EMS będzie szybszy, niż przed pandemią.
Każdy potencjalny franczyzobiorca oczekuje potwierdzenia, że jego działanie jakim jest przystąpienie do nowego konceptu biznesowego ma swoje racjonalne uzasadnienie.
Sieć parków trampolin Fly Park startuje z franczyzą. Minimalna kwota inwestycji wynosi 130 tys. zł. Po jakim czasie się zwróci?

– Zamknięcie gabinetów Studio Figura w czasie ogólnokrajowej kwarantanny, przyczyniło się do wzrostu zainteresowania naszymi usługami – mówi Aneta Wolczyńska ze Studio Figura.
Właściciel EMS FitFactory startuje z franczyzą. Twierdzi, że inwestując 50-100 tys. zł w studio treningowe, można zarabiać na czysto 10-20 tys. zł miesięcznie.
– W trakcie lockdownu nie mogliśmy wykonywać usług, ale można było sprzedawać kosmetyki i vouchery na zabiegi. Dzięki temu przetrwaliśmy – mówi Zofia Bydałek, franczyzodawca Yasumi.
Poszło gładko – tak o zamianie etatu księgowej na franczyzowy gabinet DepilConcept mówi Małgorzata Tymińska, nowa franczyzobiorczyni marki.
Na otwarcie szkoły kick boxingu najczęściej decydują się instruktorzy tego sportu. Połączenie roli właściciela placówki i instruktora znacznie zwiększa szanse na sukces.
Studio Figura International działa nieustannie od 14 lat, ponad 300 gabinetów w Polsce i 1000 na Świecie, wie doskonale, że może polegać na swojej tzw. Centrali.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.