36minut

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Nasz koncept to odpowiedź na trendy w branży sportowej, gdzie coraz większe znaczenie zyskuje podejście do aktywności oparte na postrzeganiu ruchu jako czynnika profilaktyki wielu chorób oraz wspomagającego regenerację i powrót do formy. 

36 MINUT to nowy wymiar aktywności – inteligentny trening pod okiem certyfikowanego fizjotrenera jest idealną propozycją dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie.

Działania Butikowego Studio Treningowego kierujemy również do osób w wieku 40 - 65 lat, seniorów oraz kobiet, które stanowią 65% wszystkich klubowiczów.

Dzięki wykorzystaniu nowoczesnej technologii milon ćwiczenia wykonywane na naszym sprzęcie są 30% bardziej efektywne niż w klasycznej siłowni.

Planujemy otwierać ok. 20 klubów treningowych rocznie, a naszym celem jest posiadanie 100 lokalizacji do końca 2023 roku. 

W 2022 r. sieć 36 MINUT otrzymała tytuł "Lider efektywnych treningów" XV edycji konkursu Polish Businesswoman Awards jako marka wspierająca przedsiębiorczość kobiet.

JEDNOSTKI WŁASNE

15

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

30

 

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Udostępniamy dobrze funkcjonujący, unikalny koncept. Oferujemy kompleksowe wsparcie przed otwarciem klubu i na każdym etapie jego działalności, obejmujące pomoc na etapie pozyskania i dostosowania lokalu, opiekę marketingową, sprzedażową i szkoleniowo-coachingową. Kreujemy nowy rynek, dzieląc się z naszymi Partnerami patentem na dochodową inwestycję.

Wsparcie przed otwarciem klubu 36 MINUT

  • Pomoc w wyborze odpowiedniego regionu, miasta i lokalu oraz w negocjacjach czynszowych.
  • Skonstruowanie wytycznych dotyczących fitoutu, przygotowanie rzutów poglądowych w celu sprawdzenia adekwatności powierzchni lokalu, doradztwo architektoniczne.
  • Udostępnienie założeń polityki cenowej, sprzedażowej, marketingowej i dostosowanie ich do warunków rynkowych danej lokalizacji.
  • Sformułowanie wskazówek odnośnie do zarządzania klubem i współpracy z lokalnymi partnerami.
  • Dostęp do dedykowanej aplikacji ułatwiającej zarządzanie procesem otwarcia.
  • Udostępnienie wzorów dokumentów (umów członkowskich, formularzy, cenników, regulaminów, karty obowiązków i kompetencji pracowniczych).
  • Określenie warunków wynagrodzeń trenerów i managera.
  • Dostarczenie instrukcji dotyczących rekrutacji personelu i pomoc w jej przeprowadzeniu.
  • Przekazanie projektów materiałów reklamowych (ulotki, plakaty, banery, rollupy, vouchery, zaproszenia, karty członkowskie, wizytówki, nagrody) – wsparcie graficzne, koncepcyjne i marketingowe.
  • Możliwość skorzystania z wynegocjowanych specjalnych warunków zakupów grupowych.
  • Udzielenie porad marketingowych i promocyjnych mających na celu wzrost rozpoznawalności marki i produktu w obszarze aglomeracji.
  • Kampanie leadowe w celu pozyskania klubowiczów.
  • Paczka na start – pakiet obrandowanych materiałów promocyjnych i identyfikacyjnych.
  • Akademia 36 MINUT – pakiet szkoleń dla fizjotrenerów i pozostałych pracowników oraz kilkudniowe warsztaty dla managera klubu.
  • Transport i montaż maszyn w klubie.

Wsparcie po otwarciu klubu 36 MINUT

  • Organizacja cyklicznych spotkań partnerskich naszej sieci oraz szkoleń i webinarów dla trenerów i managerów w ramach AKADEMII 36 MINUT. 
  • Planowanie działań w odniesieniu do obserwowanych trendów.
  • Wymiana doświadczeń mająca na celu ciągłe ulepszanie funkcjonowania klubu.
  • Opracowywanie procedur dotyczących wprowadzania sprzedażowych i produktowych nowości do klubów.
  • Analiza raportów.
  • Cykliczna ocena klubu pod kątem utrzymywania jakości usług zgodnie z wytycznymi sieci (Mystery Shopper mający na celu utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta) oraz rentowności placówki.
  • Doszkalanie personelu i warsztaty dla nowych pracowników.
  • Obsługa social mediów i wsparcie kreatywne. 

Możesz tworzyć własny biznes, korzystając – dzięki profesjonalnemu consultingowi – z naszych bogatych doświadczeń. Już dziś dołącz do rosnącej w siłę sieci butikowych klubów 36 MINUT.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

150-250 tys. zł w zależności od lokalizacji (w tym opłata przyłączeniowa – 49 tys. zł).


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Najlepiej sprawdzają się lokale o wielkości 120-200 m kw. 


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

36minut.pl sp. z o.o.

Promienista 83, 60-141 Poznań

501 042 206

rafal.huebner@36minut.pl

36minut.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Rafał Huebner

Manager ds. Rozwoju Sieci

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do 36minut.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma 36minut.pl sp. z o.o. (Promienista 83, 60-141 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego 36minut oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie 36minut.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.