36minut

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Marzysz o tym, aby prowadzić miejsce, w którym ludzie mają możliwość dbać o swoje zdrowie i kondycję na najwyższym poziomie? Chcesz tworzyć przestrzeń, w której panuje świetna i przyjazna atmosfera?

Skorzystaj ze stabilnej i mocno osadzonej na rynku marki 36 MINUT, za którą stoi sprawdzony model biznesowy oraz wypracowany, rozpoznawalny wizerunek.

36 MINUT to zdobywca Diamentów Miesięcznika Forbes 2020 i polski lider w swojej branży według European Health & Fitness Market Report Deloitte 2020.

JEDNOSTKI WŁASNE

16

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

25

Planujemy otwierać ok. 20 klubów treningowych rocznie, a naszym celem jest posiadanie 100 lokalizacji do końca 2023 roku. Swoje działania chcemy skoncentrować  na Wielkopolsce, w której wkrótce będzie 30 klubów, Pomorzu (15 klubów) i Mazowszu (30 klubów). Działania Butikowego Studio Treningowego kierujemy do osób w wieku 40 - 65 lat, seniorów oraz kobiet, które stanowią 65% wszystkich klubowiczów.

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Udostępniamy dobrze funkcjonujący, unikalny koncept. Oferujemy pomoc ekonomiczną przy wdrażaniu go w życie, a także ciągłą i kompletną opiekę marketingową, sprzedażową i szkoleniowo-coachingową podczas rozwoju działalności. Gwarantujemy dostęp do globalnych usług. Kreujemy nowy rynek, dzieląc się patentem na dochodową inwestycję z naszymi partnerami.

Wsparcie przed otwarciem 36 MINUT

  • Pomoc w wyborze odpowiedniego regionu, miasta i lokalu oraz w negocjacjach czynszowych.
  • Skonstruowanie wytycznych odnośnie fit out’u, przygotowanie rzutów poglądowych w celu sprawdzenia adekwatności powierzchni lokalu, doradztwo architektoniczne.
  • Udostępnienie założeń polityki cenowej, sprzedażowej, marketingowej i dostosowanie ich do warunków rynkowych danej lokalizacji.
  • Sformułowanie wskazówek odnośnie zarządzania klubem i współpracy z lokalnymi partnerami.
  • Współorganizacja przedsprzedaży karnetów, w celu rozpoczęcia działalności z rentowną liczbą klientów.
  • Udostępnienie wzorów dokumentów (umów członkowskich, formularzy, cenników, regulaminów, karty obowiązków i kompetencji pracowniczych).
  • Określenie warunków wynagrodzeń trenerów i managera - system prowizyjny i motywacyjny.
  • Dostarczenie instrukcji dotyczących rekrutacji personelu i pomoc w jej przeprowadzeniu.
  • Udostępnienie miejsca na stronie internetowej www.36minut.pl w postaci edytowalnej dla partnera podstrony.
  • Przekazanie projektów materiałów reklamowych (ulotki, plakaty, banery, rollupy, vouchery, zaproszenia, karty członkowskie, wizytówki, nagrody, plansze na stronę internetową, facebooka, instagram).
  • Możliwość skorzystania z wynegocjowanych specjalnych warunków zakupów grupowych.
  • Udzielenie porad marketingowych i promocyjnych mających na celu wzrost rozpoznawalności marki i produktu w obszarze aglomeracji.
  • Szkolenia dla trenerów fizjoterapeutów i pozostałych pracowników oraz kilkudniowe warsztaty dla managera klubu.

Wsparcie po otwarciu 36 MINUT

  • Organizacja cyklicznych spotkań partnerskich naszej sieci.
  • Planowanie działań w odniesieniu do obserwowanych trendów.
  • Wymiana doświadczeń mająca na celu ciągłe ulepszanie funkcjonowania klubu.
  • Opracowywanie procedur dotyczących wprowadzania sprzedażowych i produktowych nowości do klubów.
  • Analiza raportów.
  • Cykliczna ocena klubu pod kątem utrzymywania jakości usług zgodnie z wytycznymi sieci (Mystery Shopper mający na celu utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta).
  • Cykliczne spotkania z fizjoterapeutami i managerami klubów.
  • Doszkalanie personelu i warsztaty dla nowych pracowników.
  • Obsługa social mediów (facebook, instagram).
  • Opracowywanie oraz organizowanie ogólnopolskich i lokalnych akcji promocyjnych.
  • Organizacja Milon Academy, spotkań integracyjnych dla trenerów i właścicieli klubów.

Możesz tworzyć własny biznes, korzystając - dzięki profesjonalnemu consultingowi - z naszych bogatych doświadczeń. Już dziś dołącz do rosnącej w siłę sieci butikowych klubów 36 MINUT.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Od 150 tys. w zależności od wybranego modelu biznesowego.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Najlepiej sprawdzają się lokale o wielkości 120-220 m2. Kluby 36 MINUT otwierane są w dużych miastach i miejscowościach ościennych.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

36minut.pl sp. z o.o.

Promienista 83, 60-141 Poznań

hubert.lupina@36minut.pl

36minut.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Hubert Łupina

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do 36minut.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma 36minut.pl sp. z o.o. (Promienista 83, 60-141 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego 36minut oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie 36minut.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.