36minut

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nasz koncept to odpowiedź na trendy w branży sportowej, gdzie coraz większe znaczenie zyskuje podejście do aktywności oparte na postrzeganiu ruchu jako czynnika profilaktyki wielu chorób oraz wspomagającego regenerację i powrót do formy.
36 MINUT to nowy wymiar aktywności – inteligentny trening pod okiem certyfikowanego fizjotrenera jest idealną propozycją dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie.
Działania Butikowego Studio Treningowego kierujemy również do osób w wieku 40 - 65 lat, seniorów oraz kobiet, które stanowią 65% wszystkich klubowiczów.
Dzięki wykorzystaniu nowoczesnej technologii milon ćwiczenia wykonywane na naszym sprzęcie są 30% bardziej efektywne niż w klasycznej siłowni.
Planujemy otwierać ok. 20 klubów treningowych rocznie, a naszym celem jest posiadanie 100 lokalizacji do końca 2023 roku.
W 2022 r. sieć 36 MINUT otrzymała tytuł "Lider efektywnych treningów" XV edycji konkursu Polish Businesswoman Awards jako marka wspierająca przedsiębiorczość kobiet.
JEDNOSTKI WŁASNE
7 placówek własnych
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
45 placówek franczyzowych
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Udostępniamy dobrze funkcjonujący, unikalny koncept. Oferujemy kompleksowe wsparcie przed otwarciem klubu i na każdym etapie jego działalności, obejmujące pomoc na etapie pozyskania i dostosowania lokalu, opiekę marketingową, sprzedażową i szkoleniowo-coachingową. Kreujemy nowy rynek, dzieląc się z naszymi Partnerami patentem na dochodową inwestycję.
Wsparcie przed otwarciem klubu 36 MINUT
- Pomoc w wyborze odpowiedniego regionu, miasta i lokalu oraz w negocjacjach czynszowych.
- Skonstruowanie wytycznych dotyczących fitoutu, przygotowanie rzutów poglądowych w celu sprawdzenia adekwatności powierzchni lokalu, doradztwo architektoniczne.
- Udostępnienie założeń polityki cenowej, sprzedażowej, marketingowej i dostosowanie ich do warunków rynkowych danej lokalizacji.
- Sformułowanie wskazówek odnośnie do zarządzania klubem i współpracy z lokalnymi partnerami.
- Dostęp do dedykowanej aplikacji ułatwiającej zarządzanie procesem otwarcia.
- Udostępnienie wzorów dokumentów (umów członkowskich, formularzy, cenników, regulaminów, karty obowiązków i kompetencji pracowniczych).
- Określenie warunków wynagrodzeń trenerów i managera.
- Dostarczenie instrukcji dotyczących rekrutacji personelu i pomoc w jej przeprowadzeniu.
- Przekazanie projektów materiałów reklamowych (ulotki, plakaty, banery, rollupy, vouchery, zaproszenia, karty członkowskie, wizytówki, nagrody) – wsparcie graficzne, koncepcyjne i marketingowe.
- Możliwość skorzystania z wynegocjowanych specjalnych warunków zakupów grupowych.
- Udzielenie porad marketingowych i promocyjnych mających na celu wzrost rozpoznawalności marki i produktu w obszarze aglomeracji.
- Kampanie leadowe w celu pozyskania klubowiczów.
- Paczka na start – pakiet obrandowanych materiałów promocyjnych i identyfikacyjnych.
- Akademia 36 MINUT – pakiet szkoleń dla fizjotrenerów i pozostałych pracowników oraz kilkudniowe warsztaty dla managera klubu.
- Transport i montaż maszyn w klubie.
Wsparcie po otwarciu klubu 36 MINUT
- Organizacja cyklicznych spotkań partnerskich naszej sieci oraz szkoleń i webinarów dla trenerów i managerów w ramach AKADEMII 36 MINUT.
- Planowanie działań w odniesieniu do obserwowanych trendów.
- Wymiana doświadczeń mająca na celu ciągłe ulepszanie funkcjonowania klubu.
- Opracowywanie procedur dotyczących wprowadzania sprzedażowych i produktowych nowości do klubów.
- Analiza raportów.
- Cykliczna ocena klubu pod kątem utrzymywania jakości usług zgodnie z wytycznymi sieci (Mystery Shopper mający na celu utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta) oraz rentowności placówki.
- Doszkalanie personelu i warsztaty dla nowych pracowników.
- Obsługa social mediów i wsparcie kreatywne.
Możesz tworzyć własny biznes, korzystając – dzięki profesjonalnemu consultingowi – z naszych bogatych doświadczeń. Już dziś dołącz do rosnącej w siłę sieci butikowych klubów 36 MINUT.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
150-250 tys. zł netto w zależności od lokalizacji (w tym opłata przyłączeniowa – 59 tys. zł).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Najlepiej sprawdzają się lokale o wielkości 120-200 m kw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Rafał Huebner
Manager ds. Rozwoju Sieci
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma 36minut.pl sp. z o.o. (Promienista 83, 60-141 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego 36minut oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie 36minut.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zastój w branży fitness to już prehistoria. Teraz sektor przeżywa prawdziwy boom. W jakie koncepty warto zainwestować?
Majowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Prezentujemy w nim m.in. sprawdzone pomysły na biznes w finansach oraz podpowiadamy, jaką firmę otworzyć po urlopie macierzyńskim.
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.
Franczyzobiorczyni konceptu 36minut zdecydowała się na własny biznes, będąc młodą mamą. Jak sobie radzi?
– Nasi franczyzobiorcy, aby obsłużyć wszystkich chętnych, otwierają kolejne kluby lub zwiększają powierzchnię obecnych – mówi Bartłomiej Kołodziejek z 36 MINUT.

Franczyzodawca Orient Massage & Thai Organic wprowadza własną linię profesjonalnych pro'kosmetyków do masażu z właściwościami odżywczymi, leczniczymi oraz pielęgnacyjnymi.
Franczyzobiorca Mistrzów Tattoo już po drugim miesiącu działalności zaczął zarabiać. Jak dzisiaj idzie mu biznes?
Gabinetów Studia Figura jest już w Polsce ponad 420. Zaczyna powoli brakować wolnych lokalizacji na kolejne placówki, dlatego franczyzodawca planuje podnieść wysokość opłaty wstępnej.
Lejdis Studio ma najlepsze wyniki finansowe od założenia firmy, ale chętnych do otwierania placówek franczyzowych niewielu. Z czego to wynika?
Mateusz Jaworski niedawno otworzył trzeci salon masażu z Orient Massage & Thai Organic, choć minęły dopiero dwa lata od uruchomienia pierwszego.

Wśród franczyzowych konceptów urodowych znajdziemy m.in. salony depilacji, masażu oraz oferujące różnego rodzaju usługi pielęgnacyjne, kosmetyczne i SPA. Ile trzeba zainwestować?
Start opolskiego Xtreme Fitness Gyms był bardzo udany, ponieważ padł rekord w przedsprzedaży karnetów. Jakie plany ma franczyzobiorca klubu?
– W ubiegłym roku udało nam się podwoić liczbę placówek, a w tym otwarte zostały już kolejne dwa studia – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy w In.Time.
Czerwcowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Opisujemy w nim m.in. jak krok po kroku otworzyć sklep Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz prezentujemy franczyzy z branży uroda i fitness.
– Proponujemy alternatywę dla treningów z trenerem personalnym, która dodatkowo pozwala zaoszczędzić czas – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy EMS.
Sieć bezobsługowych siłowni chce w tym roku otworzyć 10 placówek w naszym kraju. Czy opłaca się wejść w ten biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.