Danish Design

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Najtańsza franczyza modowa-zwrot inwestycji już w 6 miesięcy!
Danish Design powstało z myślą o kobietach, które pragną podkreślić swoją indywidualność ubierając się modnie i w niepowtarzalne wzory słynące ze skandynawskiego minimalizmu!
Dzięki bezpośredniej współpracy z najlepszymi fabrykami z Danii, naszym klientkom możemy w jednym miejscu zaoferować w bardzo przystępnych cenach najpopularniejsze duńskie marki charakteryzujące się wysoką jakością!
Naszym niewątpliwie dużym atutem jest to ,że całą odzież sprzedajemy w niższych cenach (od 40 do 60% taniej) od cen regularnych!!!
Obecnie posiadamy 12 sklepów własnych. Teraz chcielibyśmy rozszerzyć naszą działalność na zasadzie franczyzy, w której udostępnimy franczyzobiorcy swoje know-how do prowadzenia sklepu w postaci asortymentu towarów i wiedzy jak należy je sprzedawać, a franczyzobiorca pod marką Danish Design będzie prowadził swój butik.
JEDNOSTKI WŁASNE
12
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wypłacamy stałą prowizję od obrotu w wysokości 40% !!!
- pomoc w wyszukaniu lokalu i negocjacjach przy podpisywaniu umowy najmu,
- pomoc w weryfikacji personelu, na etapie naboru oraz pracy bieżącej,
- niezbędne szkolenia pracowników, zgodne ze standardami Danish Design
- stała opieka i bieżąca pomoc ze strony menagera sprzedaży
- cotygodniowe dostawy – towar dostarczamy i odbieramy na swój koszt,
- zatowarowanie odbywa się na zasadach komisowych ,
- butik wyposażamy w meble odpowiadające standardowi sieci, charakteryzujące się minimalizmem
- wypożyczamy naszą kasę fiskalną i terminal płatniczy, za które nie pobieramy opłat
- opłacamy prowizję od transakcji przeprowadzonych terminalem płatniczym
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Dla pierwszych 4 sklepów franczyzowych otwartych w 2021 roku oferujemy całkowite wyposażenie sklepu w promocyjnej kwocie 15tys zł (netto), na które składa się wyposażenie butiku o powierzchni 40 m2 w meble, manekiny, wieszaki oraz grafikę reklamową.
Szacowany okres zwrotu inwestycji – tylko 6 miesięcy!!!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal o powierzchni od 30 do 60 mkw.,
- Miasta pow.30 tys. mieszkańców,
- Atrakcyjne położenie lokalu w Galerii Handlowej lub Centrum Handlowym,
- Umowa najmu lokalu podpisywana jest na franczyzobiorcę,
- Inwestor musi przygotować lokal do odpowiedniego standardu,
- Wyposażenie i wizualizacja zgodna ze standardami sieci,
- Zaangażowanie w prowadzeniu biznesu,
- Miesięczna opłata w wysokości 700 zł netto.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Be Original Bartłomiej Korcz
ul. Św. Marcin 73, 61-808 Poznań
601 720 101
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Bartłomiej Korcz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Be Original Bartłomiej Korcz (ul. Św. Marcin 73, 61-808 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Danish Design oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie danishdesign.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Danish Design ma promocję dla kilku pierwszych franczyzobiorców, którzy w tym roku zdecydują się podpisać umowę. Można zaoszczędzić na inwestycji.
Marka Danish Design chce otwierać małe sklepy, aby ograniczać stałe koszty działalności. To pozwala szybciej osiągnąć rentowność.
Danish Design Outlet wymaga inwestycji na start w wysokości co najmniej 35 tys. zł. W roli franczyzobiorców widzi najchętniej kobiety.

Adam Więckowski ma 19 sklepów. Wszystkie zamknięte, bo działają w galeriach handlowych. Na pomoc rządową nie może liczyć, bo na liście kodów uprawnionych do wsparcia nie ma jego PKD.
Właściciel marki Gatta przechodzi postępowanie sanacyjne. Chce zamknąć część sklepów własnych. A co z franczyzobiorcami?
Właściciel Muchamy nie wierzył, że jego pasja tworzenia oryginalnych męskich much przerodzi się w biznes, z którego będzie mógł się utrzymać. Skala zainteresowania produktami przerosła jego najśmielsze oczekiwania.
Pod szyldem Wolford franczyzobiorcy mogą otworzyć butik z ekskluzywną bielizną. Ile trzeba przeznaczyć na inwestycję?
We współpracy z GPoland można otworzyć butik z ofertą znanych modowych marek premium.

Już po raz drugi Moodo organizuje Dni Otwarte Franczyzy, tym razem w Tuszynie pod Łodzią.
– Zagraniczne rynki badam m.in. poprzez Market Finder Google – mówi Zofia Ślotała, stylistka gwiazd i właścicielka marki Petite Maison.
– Staramy się wspólnie z naszymi franczyzobiorcami opracowywać nowe modele biznesowe – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy multibrandowej agencji GPoland.
Zamknięcie centrów handlowych spowodowało, że przychody największych firm odzieżowych drastycznie spadły. Jaka będzie ich przyszłość?
Bułgarska marka Brutale szuka franczyzobiorców w Polsce. Ile trzeba mieć pieniędzy na inwestycję?
Justyna Muchacka prowadzi kilka franczyzowych sklepów odzieżowych. Na współpracę z którym franczyzodawcą postawiła?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.