Armani Exchange

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
GPoland to wyłączny agent topowych marek z segmentu premium, denim, fast fashion oraz footwear & accessories, oferujący ich systemy franczyzowe w Polsce. O ugruntowanej pozycji na rynku i renomie GPoland jako agenta przesądza fakt, iż działa na rynku od końca lat 90 XX wieku, posiadając obecnie ponad 40 doskonale znanych i poważanych brandów w swojej ofercie.
Kompetentny zespół doradców biznesowych i pasjonatów mody przez duże „M”, ma na uwadze w szczególności dobre interesy naszych Partnerów, realizując tym samym filozofię firmy i stanowiąc jej solidny trzon.
Marka A|X Armani Exchange powstała w 1991 roku, jako nowa marka skierowana do nowych pokoleń, młodych konsumentów mody. Giorgio Armani zainspirowany wyluzowanym, nowoczesnym podejściem do ubrania młodzieży w Mediolanie, Nowym Jorku, Londynie i Tokio, stworzył zbiór orzeźwiających, nieoczekiwanych i zgodnych z energia młodzieży ubrań i dodatków.
Od 2015 r. marka A|X Armani Exchange dokonała nowego kroku naprzód, zdobywając ducha i innowacyjność młodych miast, łącząc to z włoską wrażliwością. Dziś marka jest dostępna na 6 kontynentach w ponad 250 punktach sprzedaży.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferujemy dopracowany system franczyzowy polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej w myśl obowiązujących w Polsce przepisów prawa, przy jednoczesnym wykorzystaniu standardów odwzorowywanych przez współpracujące podmioty gospodarcze, działające pod wspólną nazwą handlową A|X Armani Exchange, oraz pod wspólnym oznaczeniem graficznym.
Franczyza marki jest konceptem sprzedaży opartym na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy indywidualnym przedsiębiorcą, prawnie i finansowo niezależnym - zwanym Franczyzobiorcą, a marką A|X Armani Exchange. Kluczem tego systemu jest prowadzenie działalności zgodnie z koncepcją oraz ściśle wg wyznaczonego standardu, określonego przez markę w Pakiecie Franczyzowym.
JEDNOSTKI WŁASNE
Ponad 250 salonów na świecie.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towarowy,
- brak opłat wstępnych i licencyjnych,
- nie pobieramy prowizji; know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego,
- pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu,
- gotowy projekt salonu; wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT,
- bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM,
- własnościowy system zatowarowania,
- stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru,
- brak opłat spedycyjnych,
- profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Ok. 700 € / m2 (bez podłóg, sufitów i oświetlenia),
- Kontrybucja marki - do 50 proc.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców,
- galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast,
- lokal o powierzchni 150-300 m2,
- otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek.
*Dla Partnerów zainteresowanych sprzedażą kolekcji Armani Exchange w mniejszych miastach przygotowaliśmy stosowną ofertę współpracy w formie multibrandu Made in G lub autorskiego butiku multimarkowego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Monika Szurgot
Business Development Manager
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma GPoland (ul. Połczyńska 104, 01-302 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Armani Exchange oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie gpoland.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
W piątek ostatni dzień Targów Franczyza w PKiN w Warszawie. Organizator zapewnił odwiedzającym bezpieczeństwo, spełniając najsurowsze rygory sanitarne. Przyjdź i bezpiecznie wybierz biznes dla siebie!
We współpracy z GPoland można otworzyć butik z ofertą znanych modowych marek premium.
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przyszłych przedsiębiorców. W grudniowym numerze "FRANCHISING" podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w nadchodzącym roku.
Armani Exchange od roku rozwija sieć franczyzową w Polsce. Czy trzeba mieć doświadczenie w branży odzieżowej, żeby zostać franczyzobiorcą marki?

Adam Więckowski ma 19 sklepów. Wszystkie zamknięte, bo działają w galeriach handlowych. Na pomoc rządową nie może liczyć, bo na liście kodów uprawnionych do wsparcia nie ma jego PKD.
Właściciel marki Gatta przechodzi postępowanie sanacyjne. Chce zamknąć część sklepów własnych. A co z franczyzobiorcami?
Właściciel Muchamy nie wierzył, że jego pasja tworzenia oryginalnych męskich much przerodzi się w biznes, z którego będzie mógł się utrzymać. Skala zainteresowania produktami przerosła jego najśmielsze oczekiwania.
Danish Design ma promocję dla kilku pierwszych franczyzobiorców, którzy w tym roku zdecydują się podpisać umowę. Można zaoszczędzić na inwestycji.
Pod szyldem Wolford franczyzobiorcy mogą otworzyć butik z ekskluzywną bielizną. Ile trzeba przeznaczyć na inwestycję?

Marka Danish Design chce otwierać małe sklepy, aby ograniczać stałe koszty działalności. To pozwala szybciej osiągnąć rentowność.
Już po raz drugi Moodo organizuje Dni Otwarte Franczyzy, tym razem w Tuszynie pod Łodzią.
– Zagraniczne rynki badam m.in. poprzez Market Finder Google – mówi Zofia Ślotała, stylistka gwiazd i właścicielka marki Petite Maison.
– Staramy się wspólnie z naszymi franczyzobiorcami opracowywać nowe modele biznesowe – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy multibrandowej agencji GPoland.
Zamknięcie centrów handlowych spowodowało, że przychody największych firm odzieżowych drastycznie spadły. Jaka będzie ich przyszłość?
Bułgarska marka Brutale szuka franczyzobiorców w Polsce. Ile trzeba mieć pieniędzy na inwestycję?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.