Armani Exchange

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
GPoland to wyłączny agent topowych marek z segmentu premium, denim, fast fashion oraz footwear & accessories, oferujący ich systemy franczyzowe w Polsce. O ugruntowanej pozycji na rynku i renomie GPoland jako agenta przesądza fakt, iż działa na rynku od końca lat 90 XX wieku, posiadając obecnie ponad 40 doskonale znanych i poważanych brandów w swojej ofercie.
Kompetentny zespół doradców biznesowych i pasjonatów mody przez duże „M”, ma na uwadze w szczególności dobre interesy naszych Partnerów, realizując tym samym filozofię firmy i stanowiąc jej solidny trzon.
Marka A|X Armani Exchange powstała w 1991 roku, jako nowa marka skierowana do nowych pokoleń, młodych konsumentów mody. Giorgio Armani zainspirowany wyluzowanym, nowoczesnym podejściem do ubrania młodzieży w Mediolanie, Nowym Jorku, Londynie i Tokio, stworzył zbiór orzeźwiających, nieoczekiwanych i zgodnych z energia młodzieży ubrań i dodatków.
Od 2015 r. marka A|X Armani Exchange dokonała nowego kroku naprzód, zdobywając ducha i innowacyjność młodych miast, łącząc to z włoską wrażliwością. Dziś marka jest dostępna na 6 kontynentach w ponad 250 punktach sprzedaży.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferujemy dopracowany system franczyzowy polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej w myśl obowiązujących w Polsce przepisów prawa, przy jednoczesnym wykorzystaniu standardów odwzorowywanych przez współpracujące podmioty gospodarcze, działające pod wspólną nazwą handlową A|X Armani Exchange, oraz pod wspólnym oznaczeniem graficznym.
Franczyza marki jest konceptem sprzedaży opartym na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy indywidualnym przedsiębiorcą, prawnie i finansowo niezależnym - zwanym Franczyzobiorcą, a marką A|X Armani Exchange. Kluczem tego systemu jest prowadzenie działalności zgodnie z koncepcją oraz ściśle wg wyznaczonego standardu, określonego przez markę w Pakiecie Franczyzowym.
JEDNOSTKI WŁASNE
Ponad 250 salonów na świecie.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towarowy,
- brak opłat wstępnych i licencyjnych,
- nie pobieramy prowizji; know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego,
- pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu,
- gotowy projekt salonu; wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT,
- bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM,
- własnościowy system zatowarowania,
- stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru,
- brak opłat spedycyjnych,
- profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Ok. 700 € / m2 (bez podłóg, sufitów i oświetlenia),
- Kontrybucja marki - do 50 proc.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców,
- galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast,
- lokal o powierzchni 150-300 m2,
- otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek.
*Dla Partnerów zainteresowanych sprzedażą kolekcji Armani Exchange w mniejszych miastach przygotowaliśmy stosowną ofertę współpracy w formie multibrandu Made in G lub autorskiego butiku multimarkowego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Vladyslava Marchenko
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma GPoland (ul. Połczyńska 104, 01-302 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Armani Exchange oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie gpoland.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.
Prezentujemy franczyzy, które wymagają małej inwestycji na start. Opisujemy też jak otworzyć: serwis iPhona, sklep Auchan, warsztat samochodowy, mobilny salon kosmetyczny i sklep z używkami.
Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
W piątek ostatni dzień Targów Franczyza w PKiN w Warszawie. Organizator zapewnił odwiedzającym bezpieczeństwo, spełniając najsurowsze rygory sanitarne. Przyjdź i bezpiecznie wybierz biznes dla siebie!
We współpracy z GPoland można otworzyć butik z ofertą znanych modowych marek premium.

VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?
Małgorzata Buszek od 13 lat prowadzi sklep Moodo w Chojnicach i właśnie otwiera kolejny. Jaka jest jej recepta na sukces?

Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.