LG Laundry Lounge

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

LG Laundry Lounge to marka samoobsługowej pralni, która zapewnia usługi prania, suszenia i prasowania. Koncepcja została opracowana przez LG Electronics. Pierwsza pralnia została otwarta w Nowym Jorku w 2012 roku, a teraz przedsiębiorcy z regionu mają możliwość współpracy w oparciu o system franczyzowy. Chorwacka firma "Bright World", jako marterfranczyzobiorca dla krajów Europy Wschodniej, będzie prowadzić rozwój sieci franczyzowej i stale wspierać indywidualnych odbiorców franczyzy "od pomysłu do realizacji".

Dlaczego franczyza LG Laundry Lounge?

Aby otworzyć LG Laundry Lounge, nie potrzebujesz dużego doświadczenia, wiedzy i finansów. Nie jest wymagany żaden egzamin magisterski ani profesjonalny. Konieczne jest tylko spełnienie minimalnych wymagań technicznych. Czyniąc to, pralnia jest prostą i opłacalną inwestycją - jej otwarcie i uruchomienie wymaga niskich nakładów początkowych i minimalnej siły roboczej oraz nie ma dużych stałych kosztów. Z drugiej strony usługi są zawsze "na czasie" - co pozwala na szybszy zwrot z inwestycji. Typowymi użytkownikami samoobsługowych pralni są turyści, studenci, osoby bez własnej pralki, ale także Ci, których pralka jest obecnie nieczynna, oraz Ci, którzy mają pralkę, ale używają jej do szybkiego/codziennego prania i suszenia. Pralki dostępne w pralni samoobsługowej maja większą pojemność dzięki czemu można prać duże rzeczy, takie jak koce, kurtki itp. Z drugiej strony użytkownikami mogą być również hotele, restauracje, firmy sprzątające, instytucje publiczne, domy studenckie/akademiki, apartamenty, obozy, przystanie, schroniska, domy spokojnej starości, małe firmy (fryzjerzy, salony piękności, warsztaty ...).

Co sprawia, że ​​LG Laundry Lounge jest wyjątkowy?

Wysoka jakość sprzętu i usług. Ponieważ te urządzenia mają dużą pojemność, można w nich prać większe elementy, takie jak kurtki, pokrowce, koce ...

Przyjemna atmosfera. LG Laundry Lounge stara się wprowadzić "domową atmosferę" w projekt prania. Dekoracja wnętrz i perfekcyjna czystość przestrzeni tworzy przyjemną atmosferę, a klienci mają bezpłatny internet, telewizory, ekspresy do kawy, soki i przekąski, kącik dla dzieci - wszyscy czują się jak "w domu". Podczas oczekiwania klienci mogą ładować swoje inteligentne urządzenie lub korzystać z tabletów bezpłatnie.

Automatyzacja. Metoda płatności w pralni samoobsługowej LG Laundry Lounge jest dostosowana do potrzeb monet i kart. Innym aspektem automatyzacji jest automatyczne dozowanie detergentów.

JEDNOSTKI WŁASNE

ponad 50 (m.in.: USA, Chiny, Włochy, Hiszpania, Francja, Filipiny, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Indie, Wietnam, Malezja, Australia, Chile...)

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

4 (2 w Chorwacjii - Zagrzeb i Zadar, 1 w Czarnogórze - Podgorica, 1 w Serbii - Belgrad)

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Główny dostawca - firma Bright World, zapewnia wszystkie niezbędne maszyny i części zamienne, serwis, instalację i księgę standardów, a także następujące wsparcie i usługi:

  • Planowanie (rozwój pomysłów; analiza potrzeb i studia wykonalności (dobór wyposażenia); pomóc w rozpoczęciu działalności).

  • Projekty przestrzeni i instalacji.

  • Utrzymanie maszyn.

  • Wsparcie (marketing; sprzedaż).


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Franczyzobiorca nie musi płacić zwykłej opłaty franczyzowej - wymagane jest jedynie korzystanie z profesjonalnych urządzeń LG.

Wielkość inwestycji zależy od wybranego sprzętu. Oto dwa przykłady:

  • Pralnia samoobsługowa składająca się z 4 pralek i 4 suszarek, elektronicznej monety i zmieniarki monet - całkowita wartość inwestycji ok. 20 tys. euro (maszyna i elektroniczna moneta - ok. 16 tys. euro, projekt wnętrz - ok. 4 tys. euro)

  • Serwis pralniczy z 2 pralkami, 2 suszarkami, prasownicą, stołem do prasowania - całkowita inwestycja ok. 12 tys. euro (maszyny 10 tys. euro i projektowanie wnętrz ok. 2 tys. euro).

Konieczne jest również zapewnienie środków finansowych na rozpoczęcie działalności gospodarczej - bieżącej płynności biznesowej.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Minimum 30 m2 w ruchliwym miejscu - zaleca się, aby były to miejsca o wystarczającej liczbie mieszkańców lub miejscach w pobliżu sklepów z dużą wizytą, a zdecydowanie zaleca się lokalizację przy parkingu. Franczyza nadaje się również do otwierania w hostelach, marinach, obozach, akademikach. Przestrzeń musi spełniać minimalne wymagania techniczne określone prawem.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Bijeli Svijet d.o.o. (Bright World)

Kranjčevićeva 50, 10000 Zagreb, CROATIA

+385 1 309 18 70

info@brightworld.hr

brightworld.hr/laundry-lounge/

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Mario Martinek

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do LG Laundry Lounge.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.