Piazza Italia

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Firma Piazza Italia powstała w 1993 roku. W ciągu ostatnich kilku lat stała się jedną z wiodących firm w branży modowej odzieży w przystępnych cenach.
Dziś Piazza Italia posiada sieć sklepów obecnych na głównych placach miejskich (Piazza w języku włoskim) i za granicą. Dynamiczne, a jednocześnie elastyczne podejście do sprzedaży detalicznej, z dbałością o jakość, ale skupione głównie na przystępnych cenach, zyskało ogromny udział w rynku i szeroką bazę klientów.
Zapewniamy dużą elastycznością w zakresie ilości zakupywanych produktów w zależności od panującego trendu sprzedaży. Nasz system gwarantuje również poziom niesprzedanego towaru poniżej 5%.
Oferujemy:
- Partnerstwo handlowe;
- Analizę rynku;
- Studium wykonalności;
- Analizę potencjalnej lokalizacji sklepu;
- Projekt sklepu;
- Szkolenie personelu;
- Oprogramowanie detaliczne;
- Bieżącą pomoc w zarządzaniu sklepem;
- Bieżące wsparcie Visual Merchandisingu;
- Materiały POP i kampanię instytucjonalną.
JEDNOSTKI WŁASNE
6 Outlet Store, wszystkie zlokalizowane we Włoszech
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
160 sklepów własnych i 128 sklepów franczyzowych we Włoszech, 45 sklepów franczyzowych za granicą (Albania; Białoruś; Bośnia i Hercegowina; Europa Środkowa (online); Krym; Cypr; Zjednoczone Emiraty Arabskie (online); Estonia; Grecja; Iran; Kosowo; Liban; Libia; Malta; Czarnogóra; Rosja (online); Arabia Saudyjska; Serbia; Syria; Ukraina)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy bieżącą pomoc w zarządzaniu sklepem i wizualne wsparcie merchandisingowe poprzez regularne wizyty w sklepach (min. co 6 tygodni) oraz stałe zdalne wsparcie z centrali dzięki profesjonalizmowi dedykowanego Departamentu Spraw Zagranicznych, który odpowiada za monitorowanie i wspieranie działalności za granicą .
Przylączając się do sieci franchisingowej Piazza Italia decydujecie się Panstwo na bycie częścią odnoszącej sukcesy firmy o solidnej i silnej strukturze, dobrze znanej na całym świecie dzięki prawie trzydziestoletniemu doświadczeniu w branży Fashion Retail.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Całkowity koszt inwestycji związany z wyposażeniem sklepów, oświetleniem i podłogą zależy od powierzchni pomieszczeń, w których nasz partner prowadzi działalność, i szacuje się, że wynosi od 250 do 300 EUR / mkw.
Lokalizacje o powierzchni od 450 do 800 m2 obejmują wszystkie działy (kobieta / mężczyzna / dzieci / obuwie / akcesoria / bielizna);
Lokalizacje o powierzchni od 300 do 400 m2 obejmują trzy działy (kobieta / mężczyzna / dzieci + ograniczona przestrzeń na obuwie i akcesoria);
Lokalizacje zajmują powierzchnię od 150 do 200 m2 posiadają tylko dział dla dzieci.
Obszar oddziaływania punktu wynoszący co najmniej 70 000 mieszkańców (sektor podstawowy)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Piazza Italia poszukuje doświadczonych przedsiębiorców prowadzących handel detaliczny w branży modowej, którzy mogą polegać na wlasnej strukturze zdolnej do wspierania biznesu (Brand Manager, Store Manager, informatyk, logistyka).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
PIAZZA ITALIA S.p.A.
Interporto di Nola, Lotto D1 – 80035 Nola (NA) Italy
+39 081 3124022
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dario Cacciaglia
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Justyna Muchacka prowadzi kilka franczyzowych sklepów odzieżowych. Na współpracę z którym franczyzodawcą postawiła?
Zaproszenie na dni otwarte Moodo, marki odzieżowej, w której biznes czuje się dobrze.
Armani Exchange od roku rozwija sieć franczyzową w Polsce. Czy trzeba mieć doświadczenie w branży odzieżowej, żeby zostać franczyzobiorcą marki?
Franczyzodawca Cipo & Baxx planuje pozyskać nowych partnerów głównie z Katowic, Krakowa, Rzeszowa, Wrocławia i Trójmiasta.
Klienci Top Secret chętnie kupują produkty marki przez internet. Czy franczyzobiorcy mają się czego obawiać?

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Systemy franczyzowe można podzielić według różnych kryteriów m.in. rodzaju know-how, rodzaju działalności gospodarczej czy sposobu organizacji systemu. Przedstawiamy najważniejsze klasyfikacje.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Pakiet franczyzowy, nazywany także licencją franczyzową, stanowi istotę systemu franczyzowego, gdyż zawiera kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez franczyzodawcę.
Franczyza rozwija się w naszym kraju od ostatniej dekady XX wieku. Aktualnie do wyboru mamy 1,1 tys. pomysłów na biznes, z czego większość ma polskie pochodzenie.

– Większość naszych franczyzobiorców to firmy rodzinne, posiadające jeden lub dwa sklepy – mówi Grzegorz Tokarczyk, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju marki Quiosque.
Franczyzodawca Grupy Vistula pobiera od partnera jednorazową opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł. Co oferuje w ramach pakietu franczyzowego?
– Esotiq działa w oparciu o model depozytowy, zatem franczyzobiorcy nie ponoszą wydatków na zatowarowanie – mówi Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze FRANCHISING przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.
Sieć Recman liczy 74 sklepy franczyzowe. Ile trzeba zainwestować w salon z odzieżą męską?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przedsiębiorców. Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.
Otwieramy bar z wiśniówką, sklep z meblami vintage, plantację choinek i firmę z dietetycznym cateringiem.
Zakaz konkurencji to jeden z kluczowych zapisów w umowie franczyzowej. Czy franczyzobiorca powinien się go obawiać?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.