Piazza Italia

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Firma Piazza Italia powstała w 1993 roku. W ciągu ostatnich kilku lat stała się jedną z wiodących firm w branży modowej odzieży w przystępnych cenach​.

Dziś Piazza Italia posiada sieć sklepów obecnych na głównych placach miejskich (Piazza w języku włoskim) i za granicą. Dynamiczne, a jednocześnie elastyczne podejście do sprzedaży detalicznej, z dbałością o jakość, ale skupione głównie na przystępnych cenach, zyskało ogromny udział w rynku i szeroką bazę klientów.​

Zapewniamy dużą elastycznością w zakresie ilości zakupywanych produktów  w zależności od panującego trendu sprzedaży. Nasz system gwarantuje również poziom niesprzedanego towaru poniżej 5%.

Oferujemy:​

  • Partnerstwo handlowe;
  • Analizę rynku;
  • Studium wykonalności;
  • Analizę potencjalnej lokalizacji sklepu;
  • Projekt sklepu;
  • Szkolenie personelu;
  • Oprogramowanie detaliczne;
  • Bieżącą pomoc w zarządzaniu sklepem;
  • Bieżące wsparcie Visual Merchandisingu;
  • Materiały POP i kampanię instytucjonalną.​

JEDNOSTKI WŁASNE

6 Outlet Store, wszystkie zlokalizowane we Włoszech​

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

160 sklepów własnych i 128 sklepów franczyzowych we Włoszech, 45 sklepów franczyzowych za granicą (Albania; Białoruś; Bośnia i Hercegowina; Europa Środkowa (online); Krym; Cypr; Zjednoczone Emiraty Arabskie (online); Estonia; Grecja; Iran; Kosowo; Liban; Libia; Malta; Czarnogóra; Rosja (online); Arabia Saudyjska; Serbia; Syria; Ukraina)​

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Zapewniamy bieżącą pomoc w zarządzaniu sklepem i wizualne wsparcie merchandisingowe poprzez regularne wizyty w sklepach (min. co 6 tygodni) oraz stałe zdalne wsparcie z centrali dzięki profesjonalizmowi dedykowanego Departamentu Spraw Zagranicznych, który odpowiada za monitorowanie i wspieranie działalności za granicą .
Przylączając się do sieci franchisingowej Piazza Italia decydujecie się Panstwo na bycie częścią odnoszącej sukcesy firmy o solidnej i silnej strukturze, dobrze znanej na całym świecie dzięki prawie trzydziestoletniemu doświadczeniu w branży Fashion Retail.​


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Całkowity koszt inwestycji związany z  wyposażeniem sklepów, oświetleniem i podłogą zależy od powierzchni pomieszczeń, w których nasz partner prowadzi działalność, i szacuje się, że wyn​osi od 250 do 300 EUR / mkw.

Lokalizacje o powierzchni od 450 do 800 m2 obejmują wszystkie działy (kobieta / mężczyzna / dzieci / obuwie / akcesoria / bielizna);

Lokalizacje o powierzchni od 300 do 400 m2 obejmują trzy działy (kobieta / mężczyzna / dzieci + ograniczona przestrzeń na obuwie i akcesoria);

Lokalizacje zajmują powierzchnię od 150 do 200 m2 posiadają tylko dział dla dzieci.

Obszar oddziaływania punktu wynoszący co najmniej 70 000 mieszkańców (sektor podstawowy)


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Piazza Italia poszukuje doświadczonych przedsiębiorców prowadzących handel detaliczny w branży modowej, którzy mogą polegać na wlasnej strukturze zdolnej do wspierania biznesu (Brand Manager, Store Manager, informatyk, logistyka).​


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

PIAZZA ITALIA S.p.A.

Interporto di Nola, Lotto D1 – 80035 Nola (NA) Italy

+39 081 3124022

info.franchising@piazzaitaliastore.it

piazzaitalia.it

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Dario Cacciaglia

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Piazza Italia.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.