Trybeco

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

TrybEco to polska marka rowerów i skuterów elektrycznych. Posiadamy rozbudowaną sieć dystrybucji (ponad 70 punktów dealerskich, partnerskich oraz serwisowych) na terenie całej Polski. Od 2015 roku firma zaprezentowała brand i portfolio produktów na ponad 200 imprezach targowych, konferencjach, festiwalach i eventach w całym kraju, co pozwoliło uplasować się w gronie 3 najlepiej kojarzonych z jednośladami elektrycznymi marek. 

Filozofia TrybEco to nie tylko elektryczne rowery i skutery, to również sposób myślenia i życia. Nasze główne cele to: rozwój ekologicznego, indywidualnego transportu miejskiego, który przyczyniać się będzie do rozwoju miast zgodnie z ideą smart city. 

Oferujemy:

  • 12 modeli rowerów elektrycznych,
  • 5 modeli skuterów elektrycznych,
  • 4 modele hulajnóg elektrycznych,
  • 3 modele custom ebike,
  • jesteśmy na etapie testów wprowadzających dla microcarów elektrycznych 3 i 4 kołowych.

Według badania TNS OBOP z 2018 r. 75 proc. osób chciałoby kupić rower elektryczny, a 85 proc. społeczeństwa chętnie zamieniłoby transport publiczny na rower elektryczny. Co więcej badanie pokazuje, że w krajach zachodniej Europy takich jak Niemcy, Austria czy Holandia rowery elektryczne stanowią już 30 proc. wszystkich jednośladów. Szacuje się̨, że do 2050 r. na świecie będzie ponad 2 mld rowerów elektrycznych.

W związku ze stale zwiększającym się popytem na ekologiczne środki transportu, a co za tym idzie - nasze produkty, poszukujemy osób, które są zainteresowane prowadzeniem strefy „Trybeco Zone”, czyli stoisk typu wyspa, bądź butik w centrach handlowych i głównych punktach miast - w oparciu o system franczyzowy.  Posiadamy wieloletnie doświadczenie oraz niezbędne zaplecze techniczne, które pozwoli nam w bardzo przystępny, a zarazem profesjonalny sposób wprowadzić przyszłych partnerów we wszystkie aspekty dalszej współpracy. Zapewniamy wsparcie na wszystkich etapach inwestycji, począwszy od pomocy w znalezieniu korzystnej lokalizacji, szkoleniach produktowych oraz sprzedażowych, a także w serwisie pojazdów. Nie wymagamy znajomości branży.

Stwórz z nami własny biznes!

JEDNOSTKI WŁASNE

1

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

Jednostki partnerskie - 67

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • pomoc w wyborze lokalizacji/placówki, ocenie potencjału przedsięwzięcia,
  • wsparcie w negocjacjach z centrami handlowymi / zarządcami nieruchomości,
  • bezpłatny projekt wyspy handlowej/salonu,
  • pomoc w wyposażeniu i uruchomieniu placówki,
  • szkolenia sprzedażowe oraz produktowe dla właściciela i pracowników,
  • wsparcie w procesie rekrutacji oraz zarządzania pracownikami,
  • podręcznik operacyjny - zawierający całe know-how niezbędne do efektywnego prowadzenia działalności,
  • stałe doradztwo merytoryczne oraz techniczne (wraz z obsługą serwisową) w prowadzeniu biznesu przez doświadczoną kadrę kierowniczą,
  • bezpłatne wsparcie marketingowe - promowanie placówki na firmowych materiałach reklamowych, stronie internetowej itp.,
  • niski koszt inwestycji oraz pomoc w uzyskaniu jej finansowania.

Brak opłat licencyjnych w przypadku podpisania umowy do kwietnia 2020 r.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Koszt inwestycji jest zawsze ustalany indywidualnie, zależy od jej rodzaju, stanu pomieszczenia (w przypadku wyboru lokalu jako obiektu inwestycji) lub wymogów galerii. Współpraca z nami opiera się na zasadzie franczyzy depozytowej, co istotnie zmniejsza koszt całego przedsięwzięcia i nie obarcza franczyzobiorcy koniecznością zakupu towaru. 

Szacowane koszty początkowe kształtują się następująco:

  • koszt infrastruktury w przypadku lokalu lub wyspy handlowej – ustalany indywidualnie, możliwy wynajem,
  • koszt rozpoczęcia działalności (kasa fiskalna, terminal, komputer).

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia,
  • zaangażowanie w prowadzony biznes, motywacja do pracy oraz chęć współpracy z dedykowanym dla franczyzobiorców działem firmy,
  • przestrzeganie zasad obsługi klienta, ekspozycji towaru oraz wszelkich wytycznych zawartych w podręczniku operacyjnym,
  • zabezpieczenie towaru (który jest własnością Trybeco) na zasadzie: poddanie się egzekucji/weksel/ubezpieczenie towaru,
  • nie wymagamy znajomości branży,
  • wyłączność na produkty TrybEco.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

TrybEco Sp. z o.o.

ul. Legionów 106, 90-764 Łódź

504 754 714

franchise@trybeco.com

trybeco.com

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Łukasz Karbowy

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Trybeco.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.