Big Sale

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sklep wyprzedażowy. Światowe marki w niskich cenach. Światowe marki, jakich świat nie widział.
JEDNOSTKI WŁASNE
4 - ul. Powstańców Śląskich 95, Wrocław; Wilno - Litwa
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w wyborze lokalu,
- Dostęp do towaru,
- Nowoczesny system monitorowania sprzedaży.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 40 tys. zł, 300 zł/mkw
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal 200 - 500 mkw. Miasto powyżej 35 tys. mieszkańców.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paulina Maciejewska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Justyna Muchacka prowadzi kilka franczyzowych sklepów odzieżowych. Na współpracę z którym franczyzodawcą postawiła?
Zaproszenie na dni otwarte Moodo, marki odzieżowej, w której biznes czuje się dobrze.
Armani Exchange od roku rozwija sieć franczyzową w Polsce. Czy trzeba mieć doświadczenie w branży odzieżowej, żeby zostać franczyzobiorcą marki?
Franczyzodawca Cipo & Baxx planuje pozyskać nowych partnerów głównie z Katowic, Krakowa, Rzeszowa, Wrocławia i Trójmiasta.
Klienci Top Secret chętnie kupują produkty marki przez internet. Czy franczyzobiorcy mają się czego obawiać?

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Systemy franczyzowe można podzielić według różnych kryteriów m.in. rodzaju know-how, rodzaju działalności gospodarczej czy sposobu organizacji systemu. Przedstawiamy najważniejsze klasyfikacje.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Pakiet franczyzowy, nazywany także licencją franczyzową, stanowi istotę systemu franczyzowego, gdyż zawiera kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez franczyzodawcę.
Franczyza rozwija się w naszym kraju od ostatniej dekady XX wieku. Aktualnie do wyboru mamy 1,1 tys. pomysłów na biznes, z czego większość ma polskie pochodzenie.

– Większość naszych franczyzobiorców to firmy rodzinne, posiadające jeden lub dwa sklepy – mówi Grzegorz Tokarczyk, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju marki Quiosque.
Franczyzodawca Grupy Vistula pobiera od partnera jednorazową opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł. Co oferuje w ramach pakietu franczyzowego?
– Esotiq działa w oparciu o model depozytowy, zatem franczyzobiorcy nie ponoszą wydatków na zatowarowanie – mówi Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze FRANCHISING przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.
Sieć Recman liczy 74 sklepy franczyzowe. Ile trzeba zainwestować w salon z odzieżą męską?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować – to pytanie, które dręczy wielu przedsiębiorców. Podpowiadamy, jaki biznes najlepiej otworzyć w 2020 roku.
Otwieramy bar z wiśniówką, sklep z meblami vintage, plantację choinek i firmę z dietetycznym cateringiem.
Zakaz konkurencji to jeden z kluczowych zapisów w umowie franczyzowej. Czy franczyzobiorca powinien się go obawiać?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.