wynajmij dostawczaka
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć wypożyczalni samochodów dostawczych.
Franczyzobiorca dysponuje samochodami przekazanymi przez franczyzodawcę. Stała miesięczna opłata franczyzowa zależy od liczby przekazanych samochodów.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
30
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzodawca zapewnia marketing ogólnopolski i lokalne miejsce na stronie www.wynajmijdostawczaka.pl i branding punktu sprzedaży.
Dodatkowo szkolenia z obsługi klienta, ekonomiki wypożyczalni i ochrony przed nieuczciwymi klientami.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
5 tys. zł opłaty zależnie od floty samochodowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Podstawowa znajomość obsługi samochodów, umiejętność pracy z klientem.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Złotniccy.pl Łukasz Złotnicki
ul. Mazowiecka 102, 05-502 Bobrowiec
504 200 540
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Łukasz Złotnicki
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Złotniccy.pl Łukasz Złotnicki (ul. Mazowiecka 102, 05-502 Bobrowiec). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego wynajmij dostawczaka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wynajmijdostawczaka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Typowi mężczyźni mają smykałkę do sportu, majsterkowania, motoryzacji i alkoholu. Prezentujemy kilka pomysłów na biznes właśnie dla nich.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Miejsc do zagospodarowania na punkt Wynajmij Dostawczaka coraz mniej. Gdzie można jeszcze otworzyć taki biznes?
Czy wypożyczalnię samochodów dostawczych można otworzyć inwestując zaledwie 5 tys. zł? Jest to możliwe, ale trzeba spełnić pewien warunek.
Wydawać by się mogło, że biura matrymonialne w czasach portali i aplikacji randkowych to biznes pozbawiony szans na powodzenie. A jak jest naprawdę – zdradza Katarzyna Dziuba, właścicielka Infinity Love.
Sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych Quick Ride ma już ośmiu franczyzobiorców. Jak sobie radzą?
Druga placówka Dzikich Pląsów już w pierwszym miesiącu działania osiągnęła wynik zaplanowany na pół roku. Co marka oferuje franczyzobiorcom?
Firma nie podnosi stawek, tylko nadrabia niższe marże większym obrotem. Czy to dobry sposób?
Car For You, sieć wynajmu aut, szykuje nową aplikację dla klientów oraz system dla partnerów. Jakie jeszcze zmiany są w planach?
Prowadzenie franczyzowych sieci gastronomicznych łączy się z nieustannym rozwojem kanałów dostarczania zamówień. Dla tych, którzy chętnie korzystają z opcji jedzenia na dowóz, najważniejsze są między innymi bezproblemowa i szybka dostawa zamówienia.
Firma oferująca usługi kurierskie szuka partnerów przede wszystkim w takich miastach, jak: Wrocław, Poznań, Szczecin oraz Toruń.
Lokale, w których można prowadzić praktycznie każdy rodzaj działalności biznesowej – to propozycja firmy Letniskowo, producenta domów mobilnych.
Marcin Górecki prowadzi cztery pralnie pod szyldem EBS i chciałby mieć ich więcej. Ile trzeba zainwestować, żeby móc otworzyć własną pralnię?
Fast Energy, międzynarodowa sieć mobilnych stacji do ładowania telefonu, szuka franczyzobiorców. Na inwestycję wystarczy zaledwie 2 tys. zł.
– Nasz sposób serwisowania aut niedługo stanie się normą, ponieważ ludzie nie chcą tracić czasu na logistykę związaną z serwisem – mówi Jakub Dudzik, założyciel FORZA Engineering.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.