Volt Scooters

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Volt Scooters - nowy wymiar transportu publicznego

Polskie miasta rozwijają się z dynamiką niespotykaną dotychczas. Zakorkowane ulice, przepełniona komunikacja miejska oraz zanieczyszczenie powietrza stały się codziennością. Publiczny transport jest tańszy, niweluje problem parkowania i opłat z nim związanych, ale nie jest komfortowy. Poruszanie się samochodem natomiast zapewnia wyższą wygodę i niezależność, ale generuje wysokie koszta.

A gdyby spotkać się po środku?

Hulajnogi nie są już innowacją czy chwilowym gadżetem. Są  sprawdzonym, alternatywnym  środkiem transportu po  największych światowych metropoliach takich jak Tokio, Paryż czy Nowy Jork. Pora na Polskę!

Czemu tak szybko i pozytywnie zostały przyjęte przez zagraniczne rynki?

Za główne trendy determinujące powstawanie nowych usług przyjmuje się: innowacyjne rozwiązania technologiczne, ekologię i dbałość o zdrowie. Gdyby jednak sięgnąć głębiej i znaleźć wartość dodaną, która przemówi do szerszego grona odbiorców a może nawet do wszystkich?

Hulajnogi posiadają tę wartość - wygodę.

Szybkie, tanie i bezpośrednie poruszanie się „od drzwi do drzwi”, łatwa rejestracja oraz nowoczesna aplikacja zapewniająca uruchamianie urządzeń za pomocą kodów QR. Czy może być wygodniej?

Z perspektywy zarządzającego biznesem - tak. Stały, mobilny nadzór nad swoją flotą oraz niskie koszty eksploatacji w połączeniu z bezpłatną reklamą jaką niesie aktualna popularność dwukółek to silny fundament bezpiecznego inwestowania.

Nasze dane statystyczne (rok 2019)

  • w zaledwie w 10 miesięcy, jedynie w Łodzi z hulajnóg oferowanych przez Volt Scooters skorzystano ponad 200 tys. razy,
  • przez cały ten okres byliśmy najbardziej rozpoznawalną marką elektrycznych hulajnóg w mieście,
  • nasze działania wspierał Urząd Miasta,
  • dzięki naszym hulajnogom ponad 55 000 mieszkańców mogło dotrzeć sprawniej na miejsce.

Systematyczne przychody pozwalają na rozbudowę infrastruktury już po roku prowadzenia działalności - w ciągu kilku miesięcy na ulice wprowadzimy nasze własne stacje dokujące.

JEDNOSTKI WŁASNE

Łódź

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

Szczecin, Lublin, Toruń

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Wszystko czego się nauczyliśmy było wynikiem ciężkiej pracy i poszukiwania nowych rozwiązań. Na rynku łódzkim nie było dostawcy podobnych usług, nie mogliśmy iść na skróty i skorzystać z gotowych rozwiązań. Nie oferujemy suchych szkoleń, a solidne wprowadzenie do biznesu mające na celu płynną zmianę zarządcy. Wiemy jak brakowało nam autorytetów w tej dziedzinie, dlatego nie pozostawimy Was samych.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Ok 200 tys. zł (w zależności od liczby hulajnóg).


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • magazyn o powierzchni adekwatnej do liczby hulajnóg z dostępem do instalacji elektrycznej,
  • działalność gospodarcza,
  • pojazd typu cargo do transportu hulajnóg,
  • przestrzeganie procedur i standardów Volt Scooters.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Match Me Sp. z o.o.

ul. Brukowa 12, Łódź

+48 728 448 933

franczyza@voltscooters.pl

voltscooters.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Zbigniew Zaborowski

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Volt Scooters.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.