PRO BRO Express Car Wash Franchise

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Skuteczny model biznesowy wdrożony w 1998 roku pod nazwą „Švaros Broliai” (pl. „Bracia Czystości”) szybko się rozwija od tamtego czasu. Rok 2019 był rokiem, w którym firma przerosła swój wizerunek marki uznany na rynku lokalnym. „PRO BRO” narodziła się jako międzynarodowa marka franczyzowa firmy. Ta nowa marka pozwala realizować wizję braci na nowym, globalnym poziomie sukcesu.
PRO BRO, na początku jednostanowiskowa myjnia samochodów na Litwie, obecnie stała się jedną z najszybciej rozwijających się sieci ekspresowych myjni tunelowych w Europie. Kontynuujemy nasz rozwój w jednej z najszybciej rozwijających się branż, a obecnie szukamy kandydatów na franczyzę, którzy spełnią nasze kryteria i będą się rozwijać razem z nami na całym świecie.
Professional Brothers (PRO BRO) to międzynarodowa franczyza myjni oferująca szybką obsługę, nowoczesne udogodnienia i profesjonalne sprzątanie. Nasz zespół będzie współpracował z Państwem, rozwijając Państwa myjnię tak, jakby była ona nasza, i będziemy wspólnie realizować nasz sprawdzony, skuteczny model prowadzenia myjni samochodów. Posiadamy i prowadzimy jedne z najbardziej ruchliwych myjni samochodowych w Europie. Wszyscy franczyzobiorcy uzyskują pomoc dzięki profesjonalnym i ekskluzywnym szkoleniom, marketingowi i pomocy technicznej, a także mogą korzystać z zastrzeżonych, ekskluzywnych dla danej franczyzy rozwiązań w zakresie produktów i technologii myjni.
Dołącz do jednej z najszybciej rozwijających się europejskich sieci ekspresowych myjni tunelowych z szeroką i wzajemną pulą członków w jednej z najszybciej rozwijających się branż franczyzowych. PRO BRO zapewnia niskie koszty pracy, skuteczny model biznesowy i operacyjny oparty na doświadczeniach zdobytych przez 22 lata udanej działalności w zakresie prowadzenia myjni samochodowych.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wszyscy franczyzobiorcy uzyskują pomoc dzięki profesjonalnym i ekskluzywnym szkoleniom, marketingowi i pomocy technicznej, mogą korzystać z zastrzeżonych, ekskluzywnych dla danej franczyzy rozwiązań w zakresie produktów, technologii i innowacji dla myjni. Pomożemy Państwu w planowaniu biznesu, wyborze lokalizacji, finansowaniu, wielkim otwarciu i innych sprawach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
250 000 Euro – inwestycja początkowa
45 000 Euro – wstępna opłata franczyzowa
2,5% – wpłata na wspólny fundusz marketingowy (advertisement fee)
4% – bieżąca opłata franczyzowa (royalty fee)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Cechy wymagane do zakupu franczyzy:
20-letni okres franczyzy;
Wartość netto co najmniej 1 mln EUR;
Co najmniej 300 000 EUR w aktywach płynnych
Dobra kapitalizacja
Zobowiązanie się do udziału w rzeczywistym biznesie franczyzowym
Energiczność i ambicja
Zaufanie do systemu i doświadczenia
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
PRO BRO Express Car Wash Franchise
Laisvės pr. 77B, LT-06122 Wilno
+370 63865396
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kristjonas Minelga
dyrektor ds. rozwoju działalności i franczyzy
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PRO BRO Express Car Wash Franchise (Laisvės pr. 77B, LT-06122 Wilno). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego PRO BRO Express Car Wash Franchise oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie probrofranchise.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Lokale, w których można prowadzić praktycznie każdy rodzaj działalności biznesowej – to propozycja firmy Letniskowo, producenta domów mobilnych.
Marcin Górecki prowadzi cztery pralnie pod szyldem EBS i chciałby mieć ich więcej. Ile trzeba zainwestować, żeby móc otworzyć własną pralnię?
Fast Energy, międzynarodowa sieć mobilnych stacji do ładowania telefonu, szuka franczyzobiorców. Na inwestycję wystarczy zaledwie 2 tys. zł.
– Nasz sposób serwisowania aut niedługo stanie się normą, ponieważ ludzie nie chcą tracić czasu na logistykę związaną z serwisem – mówi Jakub Dudzik, założyciel FORZA Engineering.
Do sieci Furgonetka w minionym roku dołączyło około 200 punktów kurierskich. W tym roku firma chce podwoić ten wynik.

Auto Gamma znalazł masterfranczyzobiorców w Anglii i Niemczech. A jak rozwija się w Polsce?
Ship Center otwiera się na współpracę z osobami, które już prowadzą swój biznes w innej branży. Jakie są warunki?
Xomo's Energia szuka franczyzobiorców, którzy zajmą się sprzedażą urządzeń energetyki odnawialnej. Ile można zarobić w branży OZE?
Coraz chętniej Polacy korzystają z usług projektanta wnętrz. Kto może nim zostać i ile można zarobić, prowadząc taki biznes?
W minionym roku do sieci Auto Gamma dołączyło sześć placówek franczyzowych. Firma otworzyła także swój pierwszy oddział za granicą.
– Nie planowaliśmy rozwoju w Polsce. Zachęciły nas do tego opinie polskich klientów – mówi Michał Radosny, specjalista ds. relacji partnerskich w Unicoin.fi.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.