PRO BRO Express Car Wash Franchise

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Skuteczny model biznesowy wdrożony w 1998 roku pod nazwą „Švaros Broliai” (pl. „Bracia Czystości”) szybko się rozwija od tamtego czasu. Rok 2019 był rokiem, w którym firma przerosła swój wizerunek marki uznany na rynku lokalnym. „PRO BRO” narodziła się jako międzynarodowa marka franczyzowa firmy. Ta nowa marka pozwala realizować wizję braci na nowym, globalnym poziomie sukcesu.
PRO BRO, na początku jednostanowiskowa myjnia samochodów na Litwie, obecnie stała się jedną z najszybciej rozwijających się sieci ekspresowych myjni tunelowych w Europie. Kontynuujemy nasz rozwój w jednej z najszybciej rozwijających się branż, a obecnie szukamy kandydatów na franczyzę, którzy spełnią nasze kryteria i będą się rozwijać razem z nami na całym świecie.
Professional Brothers (PRO BRO) to międzynarodowa franczyza myjni oferująca szybką obsługę, nowoczesne udogodnienia i profesjonalne sprzątanie. Nasz zespół będzie współpracował z Państwem, rozwijając Państwa myjnię tak, jakby była ona nasza, i będziemy wspólnie realizować nasz sprawdzony, skuteczny model prowadzenia myjni samochodów. Posiadamy i prowadzimy jedne z najbardziej ruchliwych myjni samochodowych w Europie. Wszyscy franczyzobiorcy uzyskują pomoc dzięki profesjonalnym i ekskluzywnym szkoleniom, marketingowi i pomocy technicznej, a także mogą korzystać z zastrzeżonych, ekskluzywnych dla danej franczyzy rozwiązań w zakresie produktów i technologii myjni.
Dołącz do jednej z najszybciej rozwijających się europejskich sieci ekspresowych myjni tunelowych z szeroką i wzajemną pulą członków w jednej z najszybciej rozwijających się branż franczyzowych. PRO BRO zapewnia niskie koszty pracy, skuteczny model biznesowy i operacyjny oparty na doświadczeniach zdobytych przez 22 lata udanej działalności w zakresie prowadzenia myjni samochodowych.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wszyscy franczyzobiorcy uzyskują pomoc dzięki profesjonalnym i ekskluzywnym szkoleniom, marketingowi i pomocy technicznej, mogą korzystać z zastrzeżonych, ekskluzywnych dla danej franczyzy rozwiązań w zakresie produktów, technologii i innowacji dla myjni. Pomożemy Państwu w planowaniu biznesu, wyborze lokalizacji, finansowaniu, wielkim otwarciu i innych sprawach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
250 000 Euro – inwestycja początkowa
45 000 Euro – wstępna opłata franczyzowa
2,5% – wpłata na wspólny fundusz marketingowy (advertisement fee)
4% – bieżąca opłata franczyzowa (royalty fee)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Cechy wymagane do zakupu franczyzy:
20-letni okres franczyzy;
Wartość netto co najmniej 1 mln EUR;
Co najmniej 300 000 EUR w aktywach płynnych
Dobra kapitalizacja
Zobowiązanie się do udziału w rzeczywistym biznesie franczyzowym
Energiczność i ambicja
Zaufanie do systemu i doświadczenia
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
PRO BRO Express Car Wash Franchise
Laisvės pr. 77B, LT-06122 Wilno
+370 63865396
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kristjonas Minelga
dyrektor ds. rozwoju działalności i franczyzy
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PRO BRO Express Car Wash Franchise (Laisvės pr. 77B, LT-06122 Wilno). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego PRO BRO Express Car Wash Franchise oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie probrofranchise.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do Happy Dog często zgłaszają się osoby, które mają dość pracy w korporacji. Jak otworzyć swój salon groomerski?
Franczyzobiorcy Auto Gammy zarabiają przede wszystkim na regeneracji i adaptacji oświetlenia aut. Jak otworzyć salon pod tym szyldem?
Sieć Ship Center Poland w minionym roku odnotowała wzrost przesyłek i obrotów na poziomie ok. 25 proc. Co jest powodem tak dobrych wyników?
Z powodu inflacji ceny idą w górę. Drożeje też wynajem samochodów, ale na to wpływ miała akurat pandemia. Właściciele wypożyczalni aut zwietrzyli intratny interes.
– W ostatnich latach rynek tatuaży w Polsce ewoluował. Dzisiaj tatuaże to małe dzieła sztuki, na które jest moda – mówi Seweryn Sarna, menedżer firmy Mistrzowie Tattoo.

Sieć Refan prowadzi intensywne działania marketingowe w mediach społecznościowych. Jak sobie dzisiaj radzi?
Najpierw troje dzieci, potem własny biznes – taką drogę przeszła franczyzobiorczyni marki DepilConcept. Jak sobie radzi dzisiaj?
Większość franczyzobiorców sieci Studio Figura to kobiety. Co spowodowało, że zdecydowały się otworzyć akurat ten biznes?
Agnieszka Wojewoda zrezygnowała z prowadzenia wymyślonego przez siebie biznesu i postawiła na franczyzę. W jaką markę zdecydowała się zainwestować?
– W tym roku zamierzamy mieć mniej więcej 1000 mobilnych powerbanków w całej Polsce – mówi Daniel Lasko, współwłaściciel masterfranczyzy Fast Energy na Polskę.
– Cateringi dietetyczne na rynku rosną jak grzyby po deszczu. Nie wszystkie mogą się jednak pochwalić dobrą jakością – mówi Aneta Jaremkowska, właścicielka Fit & Food Catering.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.