Museum of Senses

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Muzea specjalistyczne związane z edukacją i rozrywką to nisza na rynku.

Wyjątkowość koncepcji Muzeum Zmysłów:

  •  zintegrowane zmysły człowieka jako „narzędzie” do zwiedzania wystaw muzealnych;
  •  wdrażanie lokalnej kultury poprzez zapewnienie zlokalizowanego doświadczenia odwiedzającego;
  •  oferta atrakcyjna dla wszystkich niezależnie od wieku (od 3 do 90 lat).

Model biznesowy Museum of Senses jest możliwy do zrealizowania jako franczyza, partnerstwo lub spółka joint venture i zawiera następujące elementy:

  • niszowy rynek z dużym potencjałem;
  • unikalna koncepcja muzeum;
  • zróżnicowane kanały sprzedaży;
  • marketing / media społecznościowe;
  • model operacyjny.
  1. Potencjał - wyniki finansowe funkcjonującycy muzeów
    Poniższe dane finansowe odnoszą się do funkcjonujących Muzeów Zmysłów i nie stanowią w żaden sposób gwarancji przyszłych wyników w żadnej lokalizacji:
    • Średnia sprzedaż 1,3 mln USD / rok
    • Najlepsza lokalizacja sprzedaż 1,5 mln. USD / rok
    • EBITDA 55% - 65%
    • Zwrot franczyzobiorcy z zainwestowanego kapitału - od 6 do 18 miesięcy
  2. Ocena aktualnego potencjału przez franczyzodawcę
    Doświadczenie, rozrywka, edutainment - to jedna z 3 najważniejszych branż, które będą się rozwijać w okresie po Covid 19 ze względu na prosty fakt, że ludzie są chętni do zabawy, relaksu i spędzania wspaniałych chwil z bliskimi w niesamowitych lokalizacjach.

JEDNOSTKI WŁASNE

Dwa muzea, w Pradze w Czechach i w Bukareszcie w Rumunii.

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Muzeum Zmysłów zajmuje się wszystkimi założonymi działaniami i na co dzień zapewnia partnerom know-how i wsparcie we wszystkich segmentach prowadzenia koncepcji Muzeum Zmysłów;
  • Kompleksowe bieżące wsparcie operacyjne;
  • Szkolenia i wiedza operacyjna.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Najpierw zastanówmy się, dlaczego warto zainwestować w koncepcję Muzeum Zmysłów:

  • Koncepcja edukacyjno-rozrywkowa z nowoczesnym wzornictwem = ogromna nisza z bardzo niską konkurencją;
  • Najszersze możliwe cele = wyższe i zróżnicowane strumienie przychodów;
  • Atrakcyjne przez cały rok = łatwiejsze operacje, stabilne wpływy ze sprzedaży;
  • Łatwe w zarządzaniu = niskie, kontrolowane koszty;
  • Stosunkowo mała inwestycja = szybki zwrot z inwestycji;
  • Twój sukces jest naszym sukcesem = wsparcie na najwyższym poziomie
  • Idealne wyczucie czasu = oczekiwany popyt w okresie po Covid-19

Całkowita wartość inwestycji uzależniona jest od wielkości lokalizacji, która może wahać się od 250 m2 do ponad 1000 m2 i więcej, jej stanu oraz zrealizowanej koncepcji wystawienniczej. Całkowita minimalna kwota inwestycji to 200 000 euro.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • osoby, które mogą podzielić pasję do prowadzenia Muzeum Zmysłów;
  • szczególne cechy osobiste, takie jak ambicja, energia i wysoka motywacja do odniesienia sukcesu;
  • przenikliwy umysł biznesowy, przedsiębiorcze podejście i udokumentowane doświadczenie w rozwijaniu odnoszącego sukcesy biznesu, idealnie w biznesie rozrywkowym lub zbliżonym (wysoce pożądane, ale nie niezbędne);
  • możliwości inwestycyjne umożliwiąjące otwarcie muzeum w ramach franczyzy, partnerstwa lub spółki joint-venture;
  • osoby cechujące się dużym zaangażowaniem w obsługę klienta i doświadczenie odwiedzających.

Muzeum Zmysłów można otworzyć we wszystkich większych miastach (powyżej niż pół miliona mieszkańców), a zwłaszcza w miastach atrakcyjnych turystycznie przez cały rok, nie tylko sezonowych.

Jesteśmy również zainteresowani partnerami / franczyzobiorcami na innych rynkach w Europie, Ameryce Północnej i Azji.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

6S Entertainment d.o.o.

Visnjevac 18, Zagreb, Croatia

+385 91 6210600

gabrijela.grgic@museumofsenses.com

museumofsenses.com

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Gabrijela Grgic-Bartowski (jęz. angielski)

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Museum of Senses.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma 6S Entertainment d.o.o. (Visnjevac 18, Zagreb, Croatia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Museum of Senses oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie museumofsenses.com.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.