Museum of Senses

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Muzea specjalistyczne związane z edukacją i rozrywką to nisza na rynku.
Wyjątkowość koncepcji Muzeum Zmysłów:
- zintegrowane zmysły człowieka jako „narzędzie” do zwiedzania wystaw muzealnych;
- wdrażanie lokalnej kultury poprzez zapewnienie zlokalizowanego doświadczenia odwiedzającego;
- oferta atrakcyjna dla wszystkich niezależnie od wieku (od 3 do 90 lat).
Model biznesowy Museum of Senses jest możliwy do zrealizowania jako franczyza, partnerstwo lub spółka joint venture i zawiera następujące elementy:
- niszowy rynek z dużym potencjałem;
- unikalna koncepcja muzeum;
- zróżnicowane kanały sprzedaży;
- marketing / media społecznościowe;
- model operacyjny.
- Potencjał - wyniki finansowe funkcjonującycy muzeów
Poniższe dane finansowe odnoszą się do funkcjonujących Muzeów Zmysłów i nie stanowią w żaden sposób gwarancji przyszłych wyników w żadnej lokalizacji:- Średnia sprzedaż 1,3 mln USD / rok
- Najlepsza lokalizacja sprzedaż 1,5 mln. USD / rok
- EBITDA 55% - 65%
- Zwrot franczyzobiorcy z zainwestowanego kapitału - od 6 do 18 miesięcy
- Ocena aktualnego potencjału przez franczyzodawcę
Doświadczenie, rozrywka, edutainment - to jedna z 3 najważniejszych branż, które będą się rozwijać w okresie po Covid 19 ze względu na prosty fakt, że ludzie są chętni do zabawy, relaksu i spędzania wspaniałych chwil z bliskimi w niesamowitych lokalizacjach.
JEDNOSTKI WŁASNE
Dwa muzea, w Pradze w Czechach i w Bukareszcie w Rumunii.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Muzeum Zmysłów zajmuje się wszystkimi założonymi działaniami i na co dzień zapewnia partnerom know-how i wsparcie we wszystkich segmentach prowadzenia koncepcji Muzeum Zmysłów;
- Kompleksowe bieżące wsparcie operacyjne;
- Szkolenia i wiedza operacyjna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Najpierw zastanówmy się, dlaczego warto zainwestować w koncepcję Muzeum Zmysłów:
- Koncepcja edukacyjno-rozrywkowa z nowoczesnym wzornictwem = ogromna nisza z bardzo niską konkurencją;
- Najszersze możliwe cele = wyższe i zróżnicowane strumienie przychodów;
- Atrakcyjne przez cały rok = łatwiejsze operacje, stabilne wpływy ze sprzedaży;
- Łatwe w zarządzaniu = niskie, kontrolowane koszty;
- Stosunkowo mała inwestycja = szybki zwrot z inwestycji;
- Twój sukces jest naszym sukcesem = wsparcie na najwyższym poziomie
- Idealne wyczucie czasu = oczekiwany popyt w okresie po Covid-19
Całkowita wartość inwestycji uzależniona jest od wielkości lokalizacji, która może wahać się od 250 m2 do ponad 1000 m2 i więcej, jej stanu oraz zrealizowanej koncepcji wystawienniczej. Całkowita minimalna kwota inwestycji to 200 000 euro.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osoby, które mogą podzielić pasję do prowadzenia Muzeum Zmysłów;
- szczególne cechy osobiste, takie jak ambicja, energia i wysoka motywacja do odniesienia sukcesu;
- przenikliwy umysł biznesowy, przedsiębiorcze podejście i udokumentowane doświadczenie w rozwijaniu odnoszącego sukcesy biznesu, idealnie w biznesie rozrywkowym lub zbliżonym (wysoce pożądane, ale nie niezbędne);
- możliwości inwestycyjne umożliwiąjące otwarcie muzeum w ramach franczyzy, partnerstwa lub spółki joint-venture;
- osoby cechujące się dużym zaangażowaniem w obsługę klienta i doświadczenie odwiedzających.
Muzeum Zmysłów można otworzyć we wszystkich większych miastach (powyżej niż pół miliona mieszkańców), a zwłaszcza w miastach atrakcyjnych turystycznie przez cały rok, nie tylko sezonowych.
Jesteśmy również zainteresowani partnerami / franczyzobiorcami na innych rynkach w Europie, Ameryce Północnej i Azji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
6S Entertainment d.o.o.
Visnjevac 18, Zagreb, Croatia
+385 91 6210600
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Gabrijela Grgic-Bartowski (jęz. angielski)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma 6S Entertainment d.o.o. (Visnjevac 18, Zagreb, Croatia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Museum of Senses oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie museumofsenses.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do Happy Dog często zgłaszają się osoby, które mają dość pracy w korporacji. Jak otworzyć swój salon groomerski?
Franczyzobiorcy Auto Gammy zarabiają przede wszystkim na regeneracji i adaptacji oświetlenia aut. Jak otworzyć salon pod tym szyldem?
Sieć Ship Center Poland w minionym roku odnotowała wzrost przesyłek i obrotów na poziomie ok. 25 proc. Co jest powodem tak dobrych wyników?
Z powodu inflacji ceny idą w górę. Drożeje też wynajem samochodów, ale na to wpływ miała akurat pandemia. Właściciele wypożyczalni aut zwietrzyli intratny interes.
– W ostatnich latach rynek tatuaży w Polsce ewoluował. Dzisiaj tatuaże to małe dzieła sztuki, na które jest moda – mówi Seweryn Sarna, menedżer firmy Mistrzowie Tattoo.

Sieć Refan prowadzi intensywne działania marketingowe w mediach społecznościowych. Jak sobie dzisiaj radzi?
Najpierw troje dzieci, potem własny biznes – taką drogę przeszła franczyzobiorczyni marki DepilConcept. Jak sobie radzi dzisiaj?
Większość franczyzobiorców sieci Studio Figura to kobiety. Co spowodowało, że zdecydowały się otworzyć akurat ten biznes?
Agnieszka Wojewoda zrezygnowała z prowadzenia wymyślonego przez siebie biznesu i postawiła na franczyzę. W jaką markę zdecydowała się zainwestować?
– W tym roku zamierzamy mieć mniej więcej 1000 mobilnych powerbanków w całej Polsce – mówi Daniel Lasko, współwłaściciel masterfranczyzy Fast Energy na Polskę.
– Cateringi dietetyczne na rynku rosną jak grzyby po deszczu. Nie wszystkie mogą się jednak pochwalić dobrą jakością – mówi Aneta Jaremkowska, właścicielka Fit & Food Catering.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.