Museum of Senses

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Muzea specjalistyczne związane z edukacją i rozrywką to nisza na rynku.
Wyjątkowość koncepcji Muzeum Zmysłów:
- zintegrowane zmysły człowieka jako „narzędzie” do zwiedzania wystaw muzealnych;
- wdrażanie lokalnej kultury poprzez zapewnienie zlokalizowanego doświadczenia odwiedzającego;
- oferta atrakcyjna dla wszystkich niezależnie od wieku (od 3 do 90 lat).
Model biznesowy Museum of Senses jest możliwy do zrealizowania jako franczyza, partnerstwo lub spółka joint venture i zawiera następujące elementy:
- niszowy rynek z dużym potencjałem;
- unikalna koncepcja muzeum;
- zróżnicowane kanały sprzedaży;
- marketing / media społecznościowe;
- model operacyjny.
- Potencjał - wyniki finansowe funkcjonującycy muzeów
Poniższe dane finansowe odnoszą się do funkcjonujących Muzeów Zmysłów i nie stanowią w żaden sposób gwarancji przyszłych wyników w żadnej lokalizacji:- Średnia sprzedaż 1,3 mln USD / rok
- Najlepsza lokalizacja sprzedaż 1,5 mln. USD / rok
- EBITDA 55% - 65%
- Zwrot franczyzobiorcy z zainwestowanego kapitału - od 6 do 18 miesięcy
- Ocena aktualnego potencjału przez franczyzodawcę
Doświadczenie, rozrywka, edutainment - to jedna z 3 najważniejszych branż, które będą się rozwijać w okresie po Covid 19 ze względu na prosty fakt, że ludzie są chętni do zabawy, relaksu i spędzania wspaniałych chwil z bliskimi w niesamowitych lokalizacjach.
JEDNOSTKI WŁASNE
Dwa muzea, w Pradze w Czechach i w Bukareszcie w Rumunii.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Muzeum Zmysłów zajmuje się wszystkimi założonymi działaniami i na co dzień zapewnia partnerom know-how i wsparcie we wszystkich segmentach prowadzenia koncepcji Muzeum Zmysłów;
- Kompleksowe bieżące wsparcie operacyjne;
- Szkolenia i wiedza operacyjna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Najpierw zastanówmy się, dlaczego warto zainwestować w koncepcję Muzeum Zmysłów:
- Koncepcja edukacyjno-rozrywkowa z nowoczesnym wzornictwem = ogromna nisza z bardzo niską konkurencją;
- Najszersze możliwe cele = wyższe i zróżnicowane strumienie przychodów;
- Atrakcyjne przez cały rok = łatwiejsze operacje, stabilne wpływy ze sprzedaży;
- Łatwe w zarządzaniu = niskie, kontrolowane koszty;
- Stosunkowo mała inwestycja = szybki zwrot z inwestycji;
- Twój sukces jest naszym sukcesem = wsparcie na najwyższym poziomie
- Idealne wyczucie czasu = oczekiwany popyt w okresie po Covid-19
Całkowita wartość inwestycji uzależniona jest od wielkości lokalizacji, która może wahać się od 250 m2 do ponad 1000 m2 i więcej, jej stanu oraz zrealizowanej koncepcji wystawienniczej. Całkowita minimalna kwota inwestycji to 200 000 euro.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osoby, które mogą podzielić pasję do prowadzenia Muzeum Zmysłów;
- szczególne cechy osobiste, takie jak ambicja, energia i wysoka motywacja do odniesienia sukcesu;
- przenikliwy umysł biznesowy, przedsiębiorcze podejście i udokumentowane doświadczenie w rozwijaniu odnoszącego sukcesy biznesu, idealnie w biznesie rozrywkowym lub zbliżonym (wysoce pożądane, ale nie niezbędne);
- możliwości inwestycyjne umożliwiąjące otwarcie muzeum w ramach franczyzy, partnerstwa lub spółki joint-venture;
- osoby cechujące się dużym zaangażowaniem w obsługę klienta i doświadczenie odwiedzających.
Muzeum Zmysłów można otworzyć we wszystkich większych miastach (powyżej niż pół miliona mieszkańców), a zwłaszcza w miastach atrakcyjnych turystycznie przez cały rok, nie tylko sezonowych.
Jesteśmy również zainteresowani partnerami / franczyzobiorcami na innych rynkach w Europie, Ameryce Północnej i Azji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
6S Entertainment d.o.o.
Visnjevac 18, Zagreb, Croatia
+385 91 6210600
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Gabrijela Grgic-Bartowski (jęz. angielski)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma 6S Entertainment d.o.o. (Visnjevac 18, Zagreb, Croatia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Museum of Senses oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie museumofsenses.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Lokale, w których można prowadzić praktycznie każdy rodzaj działalności biznesowej – to propozycja firmy Letniskowo, producenta domów mobilnych.
Marcin Górecki prowadzi cztery pralnie pod szyldem EBS i chciałby mieć ich więcej. Ile trzeba zainwestować, żeby móc otworzyć własną pralnię?
Fast Energy, międzynarodowa sieć mobilnych stacji do ładowania telefonu, szuka franczyzobiorców. Na inwestycję wystarczy zaledwie 2 tys. zł.
– Nasz sposób serwisowania aut niedługo stanie się normą, ponieważ ludzie nie chcą tracić czasu na logistykę związaną z serwisem – mówi Jakub Dudzik, założyciel FORZA Engineering.
Do sieci Furgonetka w minionym roku dołączyło około 200 punktów kurierskich. W tym roku firma chce podwoić ten wynik.

Auto Gamma znalazł masterfranczyzobiorców w Anglii i Niemczech. A jak rozwija się w Polsce?
Ship Center otwiera się na współpracę z osobami, które już prowadzą swój biznes w innej branży. Jakie są warunki?
Xomo's Energia szuka franczyzobiorców, którzy zajmą się sprzedażą urządzeń energetyki odnawialnej. Ile można zarobić w branży OZE?
Coraz chętniej Polacy korzystają z usług projektanta wnętrz. Kto może nim zostać i ile można zarobić, prowadząc taki biznes?
W minionym roku do sieci Auto Gamma dołączyło sześć placówek franczyzowych. Firma otworzyła także swój pierwszy oddział za granicą.
– Nie planowaliśmy rozwoju w Polsce. Zachęciły nas do tego opinie polskich klientów – mówi Michał Radosny, specjalista ds. relacji partnerskich w Unicoin.fi.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.