Museum of Senses
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Muzea specjalistyczne związane z edukacją i rozrywką to nisza na rynku.
Wyjątkowość koncepcji Muzeum Zmysłów:
- zintegrowane zmysły człowieka jako „narzędzie” do zwiedzania wystaw muzealnych;
- wdrażanie lokalnej kultury poprzez zapewnienie zlokalizowanego doświadczenia odwiedzającego;
- oferta atrakcyjna dla wszystkich niezależnie od wieku (od 3 do 90 lat).
Model biznesowy Museum of Senses jest możliwy do zrealizowania jako franczyza, partnerstwo lub spółka joint venture i zawiera następujące elementy:
- niszowy rynek z dużym potencjałem;
- unikalna koncepcja muzeum;
- zróżnicowane kanały sprzedaży;
- marketing / media społecznościowe;
- model operacyjny.
- Potencjał - wyniki finansowe funkcjonującycy muzeów
Poniższe dane finansowe odnoszą się do funkcjonujących Muzeów Zmysłów i nie stanowią w żaden sposób gwarancji przyszłych wyników w żadnej lokalizacji:- Średnia sprzedaż 1,3 mln USD / rok
- Najlepsza lokalizacja sprzedaż 1,5 mln. USD / rok
- EBITDA 55% - 65%
- Zwrot franczyzobiorcy z zainwestowanego kapitału - od 6 do 18 miesięcy
- Ocena aktualnego potencjału przez franczyzodawcę
Doświadczenie, rozrywka, edutainment - to jedna z 3 najważniejszych branż, które będą się rozwijać w okresie po Covid 19 ze względu na prosty fakt, że ludzie są chętni do zabawy, relaksu i spędzania wspaniałych chwil z bliskimi w niesamowitych lokalizacjach.
JEDNOSTKI WŁASNE
Dwa muzea, w Pradze w Czechach i w Bukareszcie w Rumunii.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Muzeum Zmysłów zajmuje się wszystkimi założonymi działaniami i na co dzień zapewnia partnerom know-how i wsparcie we wszystkich segmentach prowadzenia koncepcji Muzeum Zmysłów;
- Kompleksowe bieżące wsparcie operacyjne;
- Szkolenia i wiedza operacyjna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Najpierw zastanówmy się, dlaczego warto zainwestować w koncepcję Muzeum Zmysłów:
- Koncepcja edukacyjno-rozrywkowa z nowoczesnym wzornictwem = ogromna nisza z bardzo niską konkurencją;
- Najszersze możliwe cele = wyższe i zróżnicowane strumienie przychodów;
- Atrakcyjne przez cały rok = łatwiejsze operacje, stabilne wpływy ze sprzedaży;
- Łatwe w zarządzaniu = niskie, kontrolowane koszty;
- Stosunkowo mała inwestycja = szybki zwrot z inwestycji;
- Twój sukces jest naszym sukcesem = wsparcie na najwyższym poziomie
- Idealne wyczucie czasu = oczekiwany popyt w okresie po Covid-19
Całkowita wartość inwestycji uzależniona jest od wielkości lokalizacji, która może wahać się od 250 m2 do ponad 1000 m2 i więcej, jej stanu oraz zrealizowanej koncepcji wystawienniczej. Całkowita minimalna kwota inwestycji to 200 000 euro.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osoby, które mogą podzielić pasję do prowadzenia Muzeum Zmysłów;
- szczególne cechy osobiste, takie jak ambicja, energia i wysoka motywacja do odniesienia sukcesu;
- przenikliwy umysł biznesowy, przedsiębiorcze podejście i udokumentowane doświadczenie w rozwijaniu odnoszącego sukcesy biznesu, idealnie w biznesie rozrywkowym lub zbliżonym (wysoce pożądane, ale nie niezbędne);
- możliwości inwestycyjne umożliwiąjące otwarcie muzeum w ramach franczyzy, partnerstwa lub spółki joint-venture;
- osoby cechujące się dużym zaangażowaniem w obsługę klienta i doświadczenie odwiedzających.
Muzeum Zmysłów można otworzyć we wszystkich większych miastach (powyżej niż pół miliona mieszkańców), a zwłaszcza w miastach atrakcyjnych turystycznie przez cały rok, nie tylko sezonowych.
Jesteśmy również zainteresowani partnerami / franczyzobiorcami na innych rynkach w Europie, Ameryce Północnej i Azji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
6S Entertainment d.o.o.
Visnjevac 18, Zagreb, Croatia
+385 91 6210600
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Gabrijela Grgic-Bartowski (jęz. angielski)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma 6S Entertainment d.o.o. (Visnjevac 18, Zagreb, Croatia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Museum of Senses oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie museumofsenses.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Wydawać by się mogło, że biura matrymonialne w czasach portali i aplikacji randkowych to biznes pozbawiony szans na powodzenie. A jak jest naprawdę – zdradza Katarzyna Dziuba, właścicielka Infinity Love.
Sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych Quick Ride ma już ośmiu franczyzobiorców. Jak sobie radzą?
Druga placówka Dzikich Pląsów już w pierwszym miesiącu działania osiągnęła wynik zaplanowany na pół roku. Co marka oferuje franczyzobiorcom?
Firma nie podnosi stawek, tylko nadrabia niższe marże większym obrotem. Czy to dobry sposób?
Miejsc do zagospodarowania na punkt Wynajmij Dostawczaka coraz mniej. Gdzie można jeszcze otworzyć taki biznes?
Car For You, sieć wynajmu aut, szykuje nową aplikację dla klientów oraz system dla partnerów. Jakie jeszcze zmiany są w planach?
Prowadzenie franczyzowych sieci gastronomicznych łączy się z nieustannym rozwojem kanałów dostarczania zamówień. Dla tych, którzy chętnie korzystają z opcji jedzenia na dowóz, najważniejsze są między innymi bezproblemowa i szybka dostawa zamówienia.
Firma oferująca usługi kurierskie szuka partnerów przede wszystkim w takich miastach, jak: Wrocław, Poznań, Szczecin oraz Toruń.
Lokale, w których można prowadzić praktycznie każdy rodzaj działalności biznesowej – to propozycja firmy Letniskowo, producenta domów mobilnych.
Marcin Górecki prowadzi cztery pralnie pod szyldem EBS i chciałby mieć ich więcej. Ile trzeba zainwestować, żeby móc otworzyć własną pralnię?
Fast Energy, międzynarodowa sieć mobilnych stacji do ładowania telefonu, szuka franczyzobiorców. Na inwestycję wystarczy zaledwie 2 tys. zł.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.