VIVE Profit

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Franczyza VIVE Profit to bardzo dobry sposób na otworzenie własnego, dającego realne profity biznesu. To najlepszy moment, aby rozpocząć go właśnie w segmencie second hand, który zyskuje na popularności każdego dnia (ten rynek rośnie 7 razy szybciej niż branża fast fashion).
VIVE Profit posiada wartości, które od lat przyciągają do niej setki tysięcy Klientów.
Zdecydowaliśmy się na rozwój w systemie franczyzowym, ponieważ wiemy, jak duży jest potencjał tego rynku, w tym w branży fashion. Jesteśmy świadomi naszego biznesu, szans i wyzwań i na tej podstawie zbudowaliśmy model współpracy oparty na partnerstwie i elastyczności. Wspieramy naszych Franczyzobiorców na każdym etapie. Otwarcie sklepu to dla nas dopiero początek współpracy.
JEDNOSTKI WŁASNE
46 sklepy własne (listę można znaleźć pod adresem - www.vivetextilerecycling.pl/znajdz-sklep/).
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
4
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Know-how i 30-letnie doświadczenie
- Elastyczny model biznesowy
- Brak opłat licencyjnych
- Brak konieczności inwestowania w zakup towaru
- Pomoc w ocenie potencjału lokalizacji
- Przygotowanie aranżacji
- Obrandowanie sklepu
- Marketingowy pakiet startowy
- Koordynacja procesu otwarcia sklepu
- Obsługa logistyczna
- Wysokiej jakości produkty
- Regularne wymiany 100% towaru
- Szkolenia personelu
- Opieka Menedżera Regionu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W zależności od standardu i powierzchni lokalu od 200 zł do 500 zł/ m2.
- Po stronie Franczyzobiorcy- meble i elementy ekspozycyjne, urządzenia IT, monitoring, system antykradzieżowy.
- Po stronie Franczyzodawcy- towar (odzież i produkty komplementarne), obrandowanie, urządzenia fiskalne, komputer zapleczowy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Własny/ wynajmowany lokal;
- Wielkość powierzchni handlowej od 200 do 1000 m2- w zależności od potencjału miasta;
- Środki finansowe na rozpoczęcie działalności;
- Zaangażowanie i chęć.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

VIVE Textile Recycling
ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa
+48 723 184 282
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dorota Brzozowiec
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma VIVE Textile Recycling (ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego VIVE Profit oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie vivetextilerecycling.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
14 października to pierwszy dzień Targów Franczyza. Franczyzodawcy najbardziej prestiżowych marek czekają w PKiN na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego biznesu na licencji.

Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?
– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.

Spółka Top Secret złożyła wniosek o upadłość. Czy z rynku zniknie też marka i sieć sklepów pod tym szyldem?
– Najbardziej optymalnym partnerem byłby masterfranczyzobiorca, z którym moglibyśmy wyjść też poza granice Polski – mówi Natalia Walczak-Szalek z Clarksa.
Przejmij działający i dochodowy sklep marki Marc Cain w Warszawie.
Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
Danish Design sprzedaje duńskie ubrania z bieżących kolekcji za połowę ceny. Inwestycja w koncept jest niska, a zwrot bardzo szybki.
Franczyzodawca sieci sklepów odzieżowych Quiosque szuka franczyzobiorców. Kto może nim zostać?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.