VIVE Profit

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Franczyza VIVE Profit to bardzo dobry sposób na otworzenie własnego, dającego realne profity biznesu. To najlepszy moment, aby rozpocząć go właśnie w segmencie second hand, który zyskuje na popularności każdego dnia (ten rynek rośnie 7 razy szybciej niż branża fast fashion).
VIVE Profit posiada wartości, które od lat przyciągają do niej setki tysięcy Klientów.
Zdecydowaliśmy się na rozwój w systemie franczyzowym, ponieważ wiemy, jak duży jest potencjał tego rynku, w tym w branży fashion. Jesteśmy świadomi naszego biznesu, szans i wyzwań i na tej podstawie zbudowaliśmy model współpracy oparty na partnerstwie i elastyczności. Wspieramy naszych Franczyzobiorców na każdym etapie. Otwarcie sklepu to dla nas dopiero początek współpracy.
JEDNOSTKI WŁASNE
46 sklepy własne (listę można znaleźć pod adresem - www.vivetextilerecycling.pl/znajdz-sklep/).
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
4
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Know-how i 30-letnie doświadczenie
- Elastyczny model biznesowy
- Brak opłat licencyjnych
- Brak konieczności inwestowania w zakup towaru
- Pomoc w ocenie potencjału lokalizacji
- Przygotowanie aranżacji
- Obrandowanie sklepu
- Marketingowy pakiet startowy
- Koordynacja procesu otwarcia sklepu
- Obsługa logistyczna
- Wysokiej jakości produkty
- Regularne wymiany 100% towaru
- Szkolenia personelu
- Opieka Menedżera Regionu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W zależności od standardu i powierzchni lokalu od 200 zł do 500 zł/ m2.
- Po stronie Franczyzobiorcy- meble i elementy ekspozycyjne, urządzenia IT, monitoring, system antykradzieżowy.
- Po stronie Franczyzodawcy- towar (odzież i produkty komplementarne), obrandowanie, urządzenia fiskalne, komputer zapleczowy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Własny/ wynajmowany lokal;
- Wielkość powierzchni handlowej od 200 do 1000 m2- w zależności od potencjału miasta;
- Środki finansowe na rozpoczęcie działalności;
- Zaangażowanie i chęć.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
VIVE Textile Recycling
ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa
+48 723 184 282
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dorota Brzozowiec
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma VIVE Textile Recycling (ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego VIVE Profit oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie vivetextilerecycling.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
14 października to pierwszy dzień Targów Franczyza. Franczyzodawcy najbardziej prestiżowych marek czekają w PKiN na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego biznesu na licencji.

Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
Danish Design sprzedaje duńskie ubrania z bieżących kolekcji za połowę ceny. Inwestycja w koncept jest niska, a zwrot bardzo szybki.
Franczyzodawca sieci sklepów odzieżowych Quiosque szuka franczyzobiorców. Kto może nim zostać?
Pod szyldem 1Wordloutlet działa około 12 placówek. Do końca roku ma ich być 50. Jak otworzyć taki biznes?
Kacper Steszuk wraz ze wspólnikiem mają już siedem sklepów jednej z marek franczyzowych i chcą otwierać kolejne. Z którym franczyzodawcą tak dobrze układa im się współpraca?

Blue Shadow otwiera sklepy głównie w mniejszych i średnich miastach. Jak przebiega rozwój sieci?
– Mieliśmy kłopoty spowodowane lockdownami. Postępowanie sanacyjne umożliwiło nam ich rozwiązanie – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
– Notujemy wzrosty obrotów w stosunku do czasu sprzed pandemii – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.
Polki coraz chętniej ubierają się w second handach. Jak otworzyć taki sklep?
Inwestycja w sklep z używaną odzieżą nie jest duża. Gdzie najlepiej otworzyć taki biznes?
Greenpoint zamyka nierentowne sklepy własne. A jak radzą sobie franczyzobirocy marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.