Football Arena

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Oferujemy Państwu możliwość inwestycji w rozwijającej się branży wynajmu hal sportowych. Jako właściciele kilku pneumatycznych hal sportowych (piłkarskich) idealnie wpisaliśmy się w rosnący trend na zapotrzebowanie wynajmu boisk do piłki nożnej oraz do wydarzeń o charakterze sportowo – kulturalnym. Dodatkowo mogą Państwo zostać franczyzobiorcą szkółki piłkarskiej. Na terenie hali sportowej można prowadzić dodatkową działalność w zakresie: małej gastronomi, organizacji eventów oraz wydarzeń kulturalnych, organizacji turniejów sportowych, wynajmu powierzchni reklamowych - w ramach umowy franchisingowej będziemy pozyskiwali reklamodawców, którzy są zainteresowani najmem powierzchni reklamowych na terenie kraju.
JEDNOSTKI WŁASNE
Posiadamy 4 hale - w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Legnicy
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Proponujemy w ramach systemu franchisingowego
• pozyskanie pozwolenia na budowę
• pomoc w pozyskaniu wsparcia finansowego (banki, leasingi)
• budowę hali sportowej o ustalonej wielkości, we wskazanym przez Państwa miejscu
• wdrożenie systemów CRM – do zarządzania halą
• uruchomienie w centralnym systemie rezerwacji boisk profilu powstałej hali
• obsługę Social Mediów oraz strony www
• możliwość wspólnych kampanii reklamowo – sprzedażowych
• pełne wsparcie zarządcze przez cały okres franchisingu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Niezbędne środki finansowe do uruchomienia hali sportowej na 4 boiska typu Orlik oscylują od 1 do 1,5 mln PLN. Inwestycja obejmuje wszystkie koszty związane z uruchomieniem hali sportowej.
W zależności od wielkości hali jest kilka modeli rozliczeń opłaty licencyjnej. Jednym z modeli jest opłata miesięczna uzależniona od obrotu oraz od zysku - kompilacja zysku i obrotu (łącznie około 10% obrotu)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Zdolność finansowa do inwestycji
Sugerujemy, aby boiska posiadały sztuczną trawę z certyfikatem UEFA
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Olimpijski Football Club SA
Al. Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław
+48 513 090 700
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jacek Kowalczyk
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Olimpijski Football Club SA (Al. Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Football Arena oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie footballarena.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Football Arena szuka partnerów chętnych zainwestować w hale sportowe. Jak działa ten biznes?
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.

Szkoły jogi są w Polsce coraz popularniejsze. Dla wielu właścicieli to działalność poniekąd misyjna, ale przecież musi na siebie zarobić.
Klub fitness to dobry biznes dla pasjonatów sportu. A franczyzodawca musi być też dobrym trenerem biznesowym, żeby partner nie odniósł kontuzji.
Co robi matka, która po urlopie wychowawczym nie chce wracać na etat w szkole? Zakłada biznes.
– Najmocniejsi nie tylko przetrwają, ale też się rozwiną. Co widać po zainteresowaniu naszą franczyzą – mów Łukasz Dojka, właściciel Xtreme Fitness Gyms.
Firma Trendy Hair Fashion rozwija się i wprowadza nowe usługi do swoich salonów. Jak zostać franczyzobiorcą tej sieci?

Przybywa osób zainteresowanych otwarciem biznesu pod szyldem Yasumi. W wakacje ruszy kilkanaście nowych placówek.
Orient Massage i Thai Organic zadebiutowały na rynku zaraz przed pandemią. Mimo trudnej sytuacji udowodniły, że kryzys na rynku można przekuć w sukces.
Pierwsze studio franczyzowe in.Time otworzyło się ledwie rok temu, a w tym roku będzie ich już sześć. Co przyciąga partnerów do treningów EMS?
Xtreme Fitness Gyms nieustająco otwiera nowe kluby. Co pomaga firmie w rozwoju?
Studio Synergy Light to opcja dla mniejszych miast i osób z mniejszym budżetem na start. Ile trzeba zainwestować?
W minionym roku średnie obroty salonów DepilConcept w Polsce były na poziomie 60 tys. zł, w tym skoczyły do 94 tys. zł.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.