Salonty

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Salonty to pierwsza na świecie sieć bezobsługowych przestrzeni klasy premium przeznaczonych do organizacji wydarzeń towarzyskich oraz firmowych. Placówki adaptowane są na wzór mieszkań w lokalach usługowych o powierzchni od 50 do 150 m2. W zależności od metrażu powierzchnie są wynajmowane dla grup składających się od 10 do 60 osób w celach takich jak: urodziny, jubileusze oraz spotkania firmowe.
Od początku 2020 roku w Poznaniu powstało 10 placówek własnych sieci. Przyspieszenie ekspansji modelem franczyzowym jest spowodowane znacznym przekroczeniem podaży przez popyt, dlatego sieć poszukuje franczyzobiorców we wszystkich miastach Polski powyżej 10 000 mieszkańców.
Dwoma największymi wyróżnikami modelu franczyzowego Salonty, nie uwzględniając niskiego wkładu własnego oraz szybkiego zwrotu z inwestycji, są brak konkurencji na rynku oraz niewielki wkład czasu wymagany w prowadzeniu placówki franczyzowej.
Salonty oferuje darmowe konsultacje z potencjalnymi franczyzobiorcami, w których udziela informacji na temat prognozowanych przychodów, zwrotu z inwestycji oraz kosztów adaptacji placówki.
Wszystkie niezbędne informacje na temat modelu franczyzowego Salonty znajdują się na: www.salonty.com/franczyza
JEDNOSTKI WŁASNE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- darmowe szkolenia;
- marketing i promocja placówki;
- pomoc prawna przy zawieraniu umowy najmu;
- projekt placówki GRATIS;
- platforma do rezerwacji online;
- 100% ubezpieczenia od szkód;
- gwarancja czynszu przez cały okres trwania umowy;
- wsparcie dedykowanego opiekuna 24/7;
- pomoc w uzyskaniu finansowania;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
25 tys. zl (5 tys. zł jednorazowa opłata licencyjna).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal: od 50m2 - 150m2;
- miasta powyżej 10 tys. mieszkanców;
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Olivier Jeske
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Salonty Sp. z o.o. (Ogrodowa 12, 61-821 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Salonty oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie salonty.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do Happy Dog często zgłaszają się osoby, które mają dość pracy w korporacji. Jak otworzyć swój salon groomerski?
Franczyzobiorcy Auto Gammy zarabiają przede wszystkim na regeneracji i adaptacji oświetlenia aut. Jak otworzyć salon pod tym szyldem?
Sieć Ship Center Poland w minionym roku odnotowała wzrost przesyłek i obrotów na poziomie ok. 25 proc. Co jest powodem tak dobrych wyników?
Z powodu inflacji ceny idą w górę. Drożeje też wynajem samochodów, ale na to wpływ miała akurat pandemia. Właściciele wypożyczalni aut zwietrzyli intratny interes.
– W ostatnich latach rynek tatuaży w Polsce ewoluował. Dzisiaj tatuaże to małe dzieła sztuki, na które jest moda – mówi Seweryn Sarna, menedżer firmy Mistrzowie Tattoo.

Sieć Refan prowadzi intensywne działania marketingowe w mediach społecznościowych. Jak sobie dzisiaj radzi?
Najpierw troje dzieci, potem własny biznes – taką drogę przeszła franczyzobiorczyni marki DepilConcept. Jak sobie radzi dzisiaj?
Większość franczyzobiorców sieci Studio Figura to kobiety. Co spowodowało, że zdecydowały się otworzyć akurat ten biznes?
Agnieszka Wojewoda zrezygnowała z prowadzenia wymyślonego przez siebie biznesu i postawiła na franczyzę. W jaką markę zdecydowała się zainwestować?
– W tym roku zamierzamy mieć mniej więcej 1000 mobilnych powerbanków w całej Polsce – mówi Daniel Lasko, współwłaściciel masterfranczyzy Fast Energy na Polskę.
– Cateringi dietetyczne na rynku rosną jak grzyby po deszczu. Nie wszystkie mogą się jednak pochwalić dobrą jakością – mówi Aneta Jaremkowska, właścicielka Fit & Food Catering.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.