Martelle Studio

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Martelle to sieć kosmetyczna z pełnym zakresem usług. Martelle została założona 12 lat we Lwowie na Ukrainie. Nasze salony kosmetyczne od lat należą do najlepszych we Lwowie.
- Usługi fryzjerskie
- Manicure i pedicure
- Usługi kosmetyczne
- Wizaż
- Masaże
Dla każdej z usług opracowaliśmy własne know-how i standardy.
Dlaczego wybrać Martelle?
- wysoka rentowność;
- gotowa i dobrze zaprojektowana marka;
- sprawdzony model biznesowy;
- strategia marketingowa;
- mentoring ze strony właścicieli;
- wysoka jakość usług;
- oczekiwany okres zwrotu inwestycji w ciągu 12 miesięcy;
- pełne wsparcie przy uruchomieniu;
- pomoc w kontroli i zarządzaniem salonem;
- wsparcie operacyjne.
JEDNOSTKI WŁASNE
2 studia we Lwowie, Ukraina
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pełne wsparcie przed uruchomieniem:
- Wsparcie w zakresie kontroli finansowej / PR / marketingu / IT w okresie przygotowania.
- Opracowanie projektu studia.
- Konsultacje we wszystkich aspektach biznesu.
- Przekazanie standardów wykonania usług oraz podręcznika operacyjnego.
- Wsparcie podczas prac remontowych.
- Opracownie listy usług, asortymentu kosmetyków, produktów używanych przy świadczeniu usług.
- Rekomendacje dotyczące zakupów niezbędnego sprzętu, kosmetyków, produktów itp.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Całkowita kwota inwestycji od 225 tys. zł
- Wstępna opłata franczyzowa od 90 tys. zł
- Oczekiwany okres zwrotu inwestycji od 12 miesięcy
- Bieżące opłaty franczyzowe: 5%
- Wymagana powierzchnia na studio: 60 - 120 m2
- Wymagany personel: 12 - 18 pracowników
Przygotowujemy szczegółową indywidualną kalkulację biznesu dla każdego miasta.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Kto najlepiej pasuje na franczyzobiorcę Marielle? To osoba gotowa się rozwijać, zdobywać nowe doświadczenie oraz zainwestować swoje środki i czas w rozwoju biznesu w obszarze urody. To osoba, która jest gotowa zmienić swoje życie i życie innych poprzez dobrze wykonane usługi budujące odczucie piękna i pewności siebie.
- 27-45 lat
- Najlepiej kobieta
- Podziela filozofie naturalnej dbołości o urodę
- Odpowiedzialna. Będzie osobiście zaangażowana w biznes. Nakierowana na wynik. Otwarta na innych ludzi.Towarzyska. ma doświadczenie w zarządzaniu personelem. Dbająca o szczegóły. Gotowa do nauki z doświadcczenia, bezkonfliktowa.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Martielle Studio
Pr. Chornovola 16YE, Lwów, Ukraina
+380 687 635 335
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Iryna Grek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Martielle Studio (Pr. Chornovola 16YE, Lwów, Ukraina). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Martelle Studio oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie martelle-franchise.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Ukraińska firma kosmetyczna Martelle szuka franczyzobiorców w Polsce. Czym chce do siebie przyciągnąć partnerów?

Czerwcowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Opisujemy w nim m.in. jak krok po kroku otworzyć sklep Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz prezentujemy franczyzy z branży uroda i fitness.
– Proponujemy alternatywę dla treningów z trenerem personalnym, która dodatkowo pozwala zaoszczędzić czas – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy EMS.
Klub Zdrowia i Urody łączy usługi dietetyczne i kosmetyczne. Ile można zarobić, prowadząc firmę pod tym szyldem?
Sieć bezobsługowych siłowni chce w tym roku otworzyć 10 placówek w naszym kraju. Czy opłaca się wejść w ten biznes?
– Rośnie zainteresowanie naszymi zabiegami. Mamy też coraz więcej chętnych na otwieranie placówek pod naszym szyldem – mówi Marzena Pawlik, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Yasumi.

O tym, czy studio EMS to perspektywiczny biznes w Polsce opowiada Bartłomiej Stanek, właściciel sieci Studio Synergy.
Firma Miłosza Anbatawiego ruszyła w trudnym okresie, na konkurencyjnym rynku, ale świetnie sobie radzi. Jaka jest tajemnica jej sukcesu?
Szkoły jogi są w Polsce coraz popularniejsze. Dla wielu właścicieli to działalność poniekąd misyjna, ale przecież musi na siebie zarobić.
Klub fitness to dobry biznes dla pasjonatów sportu. A franczyzodawca musi być też dobrym trenerem biznesowym, żeby partner nie odniósł kontuzji.
Co robi matka, która po urlopie wychowawczym nie chce wracać na etat w szkole? Zakłada biznes.
– Najmocniejsi nie tylko przetrwają, ale też się rozwiną. Co widać po zainteresowaniu naszą franczyzą – mów Łukasz Dojka, właściciel Xtreme Fitness Gyms.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyzowe koncepty działające w branży urody i fitnessu korzystają na rosnącym trendzie dbania o formę i wygląd. Prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na biznes w tym segmencie rynku.
Otwieramy krok po kroku sklep marki Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz platformę rezerwacyjną i e-wypożyczalnię sprzętów budowlanych.
Postępowy przedsiębiorca usiłuje uczynić swój biznes nowatorskim i odpornym na konkurencję. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.