Martelle Studio
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Martelle to sieć kosmetyczna z pełnym zakresem usług. Martelle została założona 12 lat we Lwowie na Ukrainie. Nasze salony kosmetyczne od lat należą do najlepszych we Lwowie.
- Usługi fryzjerskie
- Manicure i pedicure
- Usługi kosmetyczne
- Wizaż
- Masaże
Dla każdej z usług opracowaliśmy własne know-how i standardy.
Dlaczego wybrać Martelle?
- wysoka rentowność;
- gotowa i dobrze zaprojektowana marka;
- sprawdzony model biznesowy;
- strategia marketingowa;
- mentoring ze strony właścicieli;
- wysoka jakość usług;
- oczekiwany okres zwrotu inwestycji w ciągu 12 miesięcy;
- pełne wsparcie przy uruchomieniu;
- pomoc w kontroli i zarządzaniem salonem;
- wsparcie operacyjne.
JEDNOSTKI WŁASNE
2 studia we Lwowie, Ukraina
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pełne wsparcie przed uruchomieniem:
- Wsparcie w zakresie kontroli finansowej / PR / marketingu / IT w okresie przygotowania.
- Opracowanie projektu studia.
- Konsultacje we wszystkich aspektach biznesu.
- Przekazanie standardów wykonania usług oraz podręcznika operacyjnego.
- Wsparcie podczas prac remontowych.
- Opracownie listy usług, asortymentu kosmetyków, produktów używanych przy świadczeniu usług.
- Rekomendacje dotyczące zakupów niezbędnego sprzętu, kosmetyków, produktów itp.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Całkowita kwota inwestycji od 225 tys. zł
- Wstępna opłata franczyzowa od 90 tys. zł
- Oczekiwany okres zwrotu inwestycji od 12 miesięcy
- Bieżące opłaty franczyzowe: 5%
- Wymagana powierzchnia na studio: 60 - 120 m2
- Wymagany personel: 12 - 18 pracowników
Przygotowujemy szczegółową indywidualną kalkulację biznesu dla każdego miasta.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Kto najlepiej pasuje na franczyzobiorcę Marielle? To osoba gotowa się rozwijać, zdobywać nowe doświadczenie oraz zainwestować swoje środki i czas w rozwoju biznesu w obszarze urody. To osoba, która jest gotowa zmienić swoje życie i życie innych poprzez dobrze wykonane usługi budujące odczucie piękna i pewności siebie.
- 27-45 lat
- Najlepiej kobieta
- Podziela filozofie naturalnej dbołości o urodę
- Odpowiedzialna. Będzie osobiście zaangażowana w biznes. Nakierowana na wynik. Otwarta na innych ludzi.Towarzyska. ma doświadczenie w zarządzaniu personelem. Dbająca o szczegóły. Gotowa do nauki z doświadcczenia, bezkonfliktowa.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Martielle Studio
Pr. Chornovola 16YE, Lwów, Ukraina
+380 687 635 335
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Iryna Grek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Martielle Studio (Pr. Chornovola 16YE, Lwów, Ukraina). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Martelle Studio oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie martelle-franchise.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Ukraińska firma kosmetyczna Martelle szuka franczyzobiorców w Polsce. Czym chce do siebie przyciągnąć partnerów?
– Usługi równoległe to nasz wyróżnik. Dzięki temu zarabiamy więcej i oszczędzamy czas klientów – tłumaczy Maryia Terekhova, współzałożycielka salonów urody Fast Line Studio.
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
– Chcemy naszym franczyzobiorcom jak najbardziej ułatwić i usprawnić zarządzanie biznesem – mówi Andrzej Kostiuk z Haircut Express.
Fast Line Studio przyciąga klientów wykonywaniem nawet kilku usług jednocześnie. Czy to się sprawdza?
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
Polska branża fitness rozwija się w szybkim tempie. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.