Villaro

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Odzież męska w kolekcji VILLARO to obietnica najnowszych trendów, najwyższej jakości i dbałości o detale, które gwarantuje polska produkcja.
Kreujemy profesjonalny wizerunek nowoczesnego mężczyzny w pracy oraz w mniej oficjalnym, casualowym wydaniu, towarzyszymy mu również podczas wyjątkowych okazji i uroczystości.
Salony firmowe VILLARO to zazwyczaj sklepy z największą ofertą odzieży męskiej i akcesoriów w mieście, często w regionie. Dążymy, by uzyskać powszechną znajomość marki wśród klientów w danej lokalizacji oraz w obrębie 40 km wokół. Nasi klienci wiedzą, że w salonach VILLARO zostaną profesjonalnie obsłużeni przez Doradców Wizerunku, którym mogą zaufać. Umiejętność pracy z różnymi sylwetkami, znajomość trendów i skuteczność sprzedażowa to efekt szkoleń, jakim podlegają.
Ponad 20- letnia znajomość branży, skala działalności realizowana we własnych sklepach, ustandaryzowanie procesów oraz know how - pozwalają na szybkie osiąganie rentowności i optymalizację wyników nowopowstałych sklepów.
Naszym Partnerom oferujemy rozliczenie prowizyjne od osiąganych wyników na bazie towaru powierzonego.
JEDNOSTKI WŁASNE
22
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- przekazanie lokalu w podnajem lub pomoc na etapie wyboru lokalizacji i negocjacji warunków umowy;
- funkcjonalny i przyjazny klientowi projekt aranżacji sklepu, spójny z jednolitą koncepcją salonów w sieci – nadzór nad realizacją inwestycji
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie – wdrożenie i wsparcie techniczne;
- wsparcie w procesie rekrutacji i wdrożenia pracowników wg Standardu Obsługi Klienta obowiązującego w sieci – objęcie programem badania Tajemniczego Klienta;
- opieka Kierownika Regionalnego;
- wsparcie Visual Merchandisera;
- oferta atrakcyjna rynkowo w znacznym stopniu zbudowana w oparciu o produkty polskie, asortyment sprzyjający sprzedaży komplementarnej w średnim przedziale cenowym;
- stałe zaplecze towarowe, logistyka z efektywną rotacją towaru;
- partycypacja w kosztach: wsparcia marketingowego w zakresie promocji i reklamy, social media, współpracy z lokalnymi rozgłośniami radiowymi, reklamy outdoor, materiałów reklamowych dostępnych w salonie;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- nakłady związane z aranżacją lokalu ok 1000 zł netto/m2;
- kaucja w wysokości 20% wartości powierzonego towaru;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- akt własności, umowa najmu lub gotowość podnajmu lokalu w atrakcyjnych lokalizacjach, preferowane centra i parki handlowe, pasaże handlowe oraz duże sklepy wolnostojące zlokalizowane w sąsiedztwie marek generujących duży ruch klientów;
- metraż lokalu ok 120 – 200 m2, w galeriach handlowych dopuszczalny mniejszy;
- adaptacja lokalu wg obowiązującego w sieci standardu;
- pożądane doświadczenie na rynku fashion.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Pabisiak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma MMER Sp. z o.o. (Narutowicza 24a, 98-100 Łask). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Villaro oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie villaro.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.

Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?
– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.

Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Spółka Top Secret złożyła wniosek o upadłość. Czy z rynku zniknie też marka i sieć sklepów pod tym szyldem?
– Najbardziej optymalnym partnerem byłby masterfranczyzobiorca, z którym moglibyśmy wyjść też poza granice Polski – mówi Natalia Walczak-Szalek z Clarksa.
Przejmij działający i dochodowy sklep marki Marc Cain w Warszawie.
Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.