Villaro

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Odzież męska w kolekcji VILLARO to obietnica najnowszych trendów, najwyższej jakości i dbałości o detale, które gwarantuje polska produkcja.

Kreujemy profesjonalny wizerunek nowoczesnego mężczyzny w pracy oraz w mniej oficjalnym, casualowym wydaniu, towarzyszymy mu również podczas wyjątkowych okazji i uroczystości.

Salony firmowe VILLARO to zazwyczaj sklepy z największą ofertą odzieży męskiej i akcesoriów w mieście, często w regionie. Dążymy, by uzyskać powszechną znajomość marki wśród klientów w danej lokalizacji oraz w obrębie 40 km wokół. Nasi klienci wiedzą, że w salonach VILLARO zostaną profesjonalnie obsłużeni przez Doradców Wizerunku, którym mogą zaufać. Umiejętność pracy z różnymi sylwetkami, znajomość trendów i skuteczność sprzedażowa to efekt szkoleń, jakim podlegają.

Ponad 20- letnia znajomość branży, skala działalności realizowana we własnych sklepach, ustandaryzowanie procesów oraz know how - pozwalają na szybkie osiąganie rentowności i optymalizację wyników nowopowstałych sklepów.

Naszym Partnerom oferujemy rozliczenie prowizyjne od osiąganych wyników na bazie towaru powierzonego.

JEDNOSTKI WŁASNE

22

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

1

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • przekazanie lokalu w podnajem lub pomoc na etapie wyboru lokalizacji i negocjacji warunków umowy;
  • funkcjonalny i przyjazny klientowi projekt aranżacji sklepu, spójny z jednolitą koncepcją salonów w sieci – nadzór nad realizacją inwestycji
  • sprzęt komputerowy i oprogramowanie – wdrożenie i wsparcie techniczne;
  • wsparcie w procesie rekrutacji i wdrożenia pracowników wg Standardu Obsługi Klienta obowiązującego w sieci – objęcie programem badania Tajemniczego Klienta;
  • opieka Kierownika Regionalnego;
  • wsparcie Visual Merchandisera;
  • oferta atrakcyjna rynkowo w znacznym stopniu zbudowana w oparciu o produkty polskie, asortyment sprzyjający sprzedaży komplementarnej w średnim przedziale cenowym;
  • stałe zaplecze towarowe, logistyka z efektywną rotacją towaru;
  • partycypacja w kosztach: wsparcia marketingowego w zakresie promocji i reklamy, social media, współpracy z lokalnymi rozgłośniami radiowymi, reklamy outdoor, materiałów reklamowych dostępnych w salonie;

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • nakłady związane z aranżacją lokalu ok 1000 zł netto/m2;
  • kaucja w wysokości 20% wartości powierzonego towaru;

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • akt własności, umowa najmu lub gotowość podnajmu lokalu w atrakcyjnych lokalizacjach, preferowane centra i parki handlowe, pasaże handlowe oraz duże sklepy wolnostojące zlokalizowane w sąsiedztwie marek generujących duży ruch klientów;
  • metraż lokalu ok 120 – 200 m2, w galeriach handlowych dopuszczalny mniejszy;
  • adaptacja lokalu wg obowiązującego w sieci standardu;
  • pożądane doświadczenie na rynku fashion.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

MMER Sp. z o.o.

Narutowicza 24a, 98-100 Łask

731 999 661

m.pabisiak@mmer.pl

villaro.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Maciej Pabisiak

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Villaro.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma MMER Sp. z o.o. (Narutowicza 24a, 98-100 Łask). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Villaro oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie villaro.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.