ERGO Hestia
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
ERGO Hestia to pionier innowacyjnych rozwiązań w sektorze ubezpieczeniowym. Od ponad 30 lat jesteśmy wiarygodnym i niezawodnym partnerem, oferującym najwyższej jakości produkty i usługi. Co roku zapewniamy ochronę ponad 3 milionom klientów indywidualnych oraz kilkuset tysiącom firm i przedsiębiorstw.
Stwórz z nami własny biznes, wybierz jedną z dróg rozwoju i zostań:
- doradcą ubezpieczeniowym ERGO Hestii,
- menedżerem zespołu sprzedaży,
- agentem ubezpieczeniowym,
JEDNOSTKI WŁASNE
13
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
300
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wspieramy naszych doradców, menedżerów, agentów i właścicieli punktów standard już od momentu rozmowy rekrutacyjnej. Odpowiadamy na pytania, jesteśmy wsparciem w procesie otwierania działalności gospodarczej, służymy radą i pomocą.
Bierzemy odpowiedzialność za Twoje przygotowanie merytoryczne do prowadzenia biznesu w ubezpieczeniach. Gwarantujemy profesjonalne szkolenia oraz wsparcie na każdym etapie współpracy. Oferujemy wysokie prowizje i premie od sprzedaży, mamy sprawdzony model biznesowy i jasno określone cele.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 0 zł*. Inwestycją jest Twój czas, otwarta głowa i chęć podążania wyznaczoną przez nas drogą do sukcesu.
*Do prowadzenia biznesu wystarczy własny komputer i telefon komórkowy
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania różnią się w zależności od wybranego kierunku współpracy. We wszystkich przypadkach wymagana jest niekaralność i minimum średnie wykształcenie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A.
Hestii 1, 81-731 Sopot
727 026 275
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paweł Gawinecki
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A. (Hestii 1, 81-731 Sopot). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego ERGO Hestia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ergohestia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Już ponad 2/3 transakcji w sklepach odbywa się bezgotówkowo. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności, dlatego posiadanie terminala staja się kluczowe.
Joanna Ewert długo poznawała od podszewki Santander Bank Polska, aż wreszcie postanowiła zostać jego franczyzobiorczynią. Podczas zeszłorocznych Targów Franczyza została laureatką konkursu TOP Franczyzobiorca, w kategorii „Mistrz sociali”.
Franczyza Alior Banku liczy już 15 lat. Marta Radziwiłko, jedna z pierwszych franczyzobiorczyń marki, mówi, że nigdy się nie zawiodła i ciągle się rozwija.
Alior Bank rozszerza ofertę wsparcia dla franczyzobiorców. W ramach dwóch uzupełniających się programów mogą łącznie otrzymać do 100 tys. zł brutto.
Emilia Piesik weszła we franczyzowy biznes razem z mamą. Dziś sama ma dzieci i wciąż chwali sobie współpracę z franczyzodawcą.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.
Małgorzata Rodziewicz od 10 lat jest partnerem Santander Bank Polska. Jak ocenia współpracę z bankiem?
Prowadzenie międzynarodowego biznesu wymusza wykonywanie operacji walutowych. Kontrakty z zagranicznymi kontrahentami rozliczane w walutach obcych narażają firmy na straty związane z ryzykiem kursowym.
Izabela Kondziołka pomysłu na biznes zaczęła szukać po urodzeniu drugiego dziecka. Znalazła go w ubezpieczeniach i od 10 lat jest mu wierna.
– Wejście w bankowy biznes może być łatwe i przyjemne – mówią Barbara Jurkowska i Adriana Szołucha, franczyzobiorcznie VeloBanku.
Zuzanna Skuczyńska otworzyła franczyzowy kantor kryptowalut, aby mieć więcej czasu na życie rodzinne niż przy pracy na etacie. Czy udało jej się osiągnąć cel?
Czy warto dziś ryzykować etat dla własnej firmy? – Zdecydowanie warto – odpowiada Joanna Fraj, franczyzobiorczyni Alior Banku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.