Czyste Powietrze
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Otwórz z nami „Punkt obsługi Klienta dofinansowań Czyste Powietrze” w twoim mieście
Od 14 lat promujemy ideę „Domu bez rachunków”. Ideę mądrego domu z maksymalnie obniżonymi kosztami jego eksploatacji, który nie jest zależny od wzrostów cen energii czy też przerw w dostawach energii.
Od początku istnienia dofinansowania Czyste Powietrze obsłużyliśmy już ponad 1000 klientów w programie Czyste Powietrze. Od początku 2023 roku natomiast zrealizowaliśmy ponad 200 inwestycji z tzw. prefinansowaniem Czyste Powietrze, stając się liderem swojego regionu w tym zakresie.
Korzystając ze zdobytego doświadczenia, proponujemy Państwu stworzenie „Punktu Obsługi Klienta dofinansowań Czyste Powietrze” w Państwa mieście.
Dzięki naszemu wsparciu obsłużysz klienta kompleksowo, od napisania wniosku, pozyskania dofinansowania, wykonania audytu energetycznego, realizacji inwestycji i jej rozliczenia. Wszystko to w jednym miejscu z jednym wykonawcą.
Nie wymagamy od franczyzobiorcy wiedzy w pozyskiwaniu dofinansowania, pisania wniosków, rozliczania, bo robimy to za was, w zamian za pozyskanie klienta, koordynację prac ekip monterskich na terenie danego miasta/powiatu i sprawnej komunikacji z siedzibą spółki i naszym back office.
Franczyza Czyste Powietrze Twoje Miasto to nowy koncept (budowany od 01.01.2024) na naszym rynku. Koncept z niskim progiem wejścia, szybkim ROI i ogromnym potencjałem wzrostu.
- Niski próg inwestycji;
- Najkrótszy na rynku zwrot z inwestycji;
- Branża z potencjałem i długoletnią perspektywą wzrostu.
Zarabiaj nawet 15 tys. zł na jednym kliencie
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
4
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Czym będziesz się zajmował?
- Pozyskiwaniem klientów.
- Obsługą klientów.
- Zweryfikowaniem czy kwalifikują się do dofinansowania;
- Zebraniem danych i informacji do wykonania audytu energetycznego;
- Pozyskaniem niezbędnych informacji i dokumentów do złożenia wniosku o dofinansowanie;
- Pozyskiwaniem i koordynacją prac, lokalnych ekip wykonawczych.
Resztą zajmiemy się my:
- Złożeniem wniosku i pozyskaniem dofinansowania.
- Wykonaniem audytu energetycznego budynku.
- Finansowaniem inwestycji (bierzemy na siebie ciężar finansowania inwestycji w tzw. prefinansowaniu).
- Realizacją inwestycji.
- Rozliczeniem projektu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Opłata licencyjna to 15 tys. zł netto.
W zamian za to franczyzobiorca otrzymuje dostęp do:
- know-how (kompleksowe szkolenia wstępne);
- finansowania realizacji pozyskanych przez siebie klientów przez centralę;
- do systemu informatycznego CRM;
- do cyklicznych szkoleń technicznych, produktowych, sprzedażowych;
- kompleksowego wsparcia back office,
- projekt obrandowania twojego punktu obsługi klienta
Inwestycja franczyzobiorcy w placówkę franczyzową powinna zmieścić się maksymalnie w kwocie 30 tys. zł brutto. Składa się na to przede wszystkim:
- adaptacja lokalu biurowego (przyjęliśmy powierzchnię maksymalnie 30-40 mkw.);
- wyposażenie w meble i sprzęty biurowe*
*nie mamy wymagań co do rodzaju wyposażenia
W ramach umowy franczyzowej i miesięcznej opłaty marketingowej 800 zł/netto/miessięcznie (opłata nie jest obligatoryjna) plus (budżet na kampanię pokrywany przez franczyzobiorcę):
- zajmiemy się także twoją kampanią Google AdWords i wesprzemy w procesie pozyskiwania leadów sprzedażowych;
- przekażemy ci stronę www.czyste-powietzre-twojemiasto.pl, na którą będzie kierowany ruch z kampanii internetowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Zaangażowanie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michał Małolepszy
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Evo Group Sp. z o.o. (Ul. Długa 12b, 06-500 Mława). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Czyste Powietrze oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie evoenergy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Chętnych do otwierania punktów pod szyldem Furgonetka przybywa. Co firma oferuje partnerom?
Wydawać by się mogło, że biura matrymonialne w czasach portali i aplikacji randkowych to biznes pozbawiony szans na powodzenie. A jak jest naprawdę – zdradza Katarzyna Dziuba, właścicielka Infinity Love.
Sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych Quick Ride ma już ośmiu franczyzobiorców. Jak sobie radzą?
Druga placówka Dzikich Pląsów już w pierwszym miesiącu działania osiągnęła wynik zaplanowany na pół roku. Co marka oferuje franczyzobiorcom?
Firma nie podnosi stawek, tylko nadrabia niższe marże większym obrotem. Czy to dobry sposób?
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.
Miejsc do zagospodarowania na punkt Wynajmij Dostawczaka coraz mniej. Gdzie można jeszcze otworzyć taki biznes?
Car For You, sieć wynajmu aut, szykuje nową aplikację dla klientów oraz system dla partnerów. Jakie jeszcze zmiany są w planach?
Prowadzenie franczyzowych sieci gastronomicznych łączy się z nieustannym rozwojem kanałów dostarczania zamówień. Dla tych, którzy chętnie korzystają z opcji jedzenia na dowóz, najważniejsze są między innymi bezproblemowa i szybka dostawa zamówienia.
Firma oferująca usługi kurierskie szuka partnerów przede wszystkim w takich miastach, jak: Wrocław, Poznań, Szczecin oraz Toruń.
Lokale, w których można prowadzić praktycznie każdy rodzaj działalności biznesowej – to propozycja firmy Letniskowo, producenta domów mobilnych.
Marcin Górecki prowadzi cztery pralnie pod szyldem EBS i chciałby mieć ich więcej. Ile trzeba zainwestować, żeby móc otworzyć własną pralnię?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W branży motoryzacyjnej do wyboru są różne biznesy: warsztat samochodowy, wypożyczalnia aut, sklep motoryzacyjny czy autokomis. Dowiedz się, na który najlepiej postawić!
Krok po kroku otwieramy studio treningu EMS, sklep ze stolarką otworową, psie przedszkole, firmę produkującą deskorolki oraz repliki historyczne, a także sklep Stokrotka.
Własna firma niedługo po urodzeniu dziecka? Dlaczego nie! Wiele kobiet wybiera takie rozwiązanie i odnosi sukces. Sprawdź, w jakie biznesy najchętniej inwestują świeżo upieczone mamy.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.