Wolford

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Wolford to ekskluzywna marka made in Europe z ponad 70 letnią tradycją. Pochodząca z Austrii firma to nie tylko rajstopy i ekskluzywna bielizna, to bodywear,  ready to wear a także, projekt „cradle to cradle” - jedyna na świecie kolekcja stworzona z certyfikowanej tkaniny całkowicie biodegradowalnej.

Projekty dedykowane są kobietom ceniącym w modzie oryginalność będącą kombinacją szyku, zmysłowości i wygody. Chęć bycia liderem w tej dziedzinie, napędza rozwój nowych technologii

„Współpracujemy aby zwiększać postęp”  

Fabryki Wolforda są umieszczone w Europie co pozwala na osiągnięcie najwyższych standardów jakości. Każdy projekt od pończoch, po strój kąpielowy jest dopracowany w każdym detalu. 

Obecnie marka posiada swoje sklepy w 62 krajach na całym świecie i cały czas się rozwija.  Posiada 106 własnych butików, obecna jest w ponad 600 domach towarowych,  3000 butikach multibrandowych oraz  60ciu lotniskach.  

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferujemy dopracowany system franczyzowy polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej w myśl obowiązujących w Polsce przepisów prawa, przy jednoczesnym wykorzystaniu standardów odwzorowywanych przez współpracujące podmioty gospodarcze, działające pod wspólną nazwą handlową Wolford, oraz pod wspólnym oznaczeniem graficznym.

Franczyza marki jest konceptem sprzedaży opartym na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy indywidualnym przedsiębiorcą, prawnie i finansowo niezależnym - zwanym Franczyzobiorcą, a marką Wolford. Kluczem tego systemu jest prowadzenie działalności zgodnie z koncepcją oraz ściśle wg wyznaczonego standardu, określonego przez markę w Pakiecie Franczyzowym.

JEDNOSTKI WŁASNE

100

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

130 na całym świecie (w tym 7 w Polsce: Warszawa, Kraków, Katowice, Poznań)

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  1. partycypacja w kosztach umeblowania w 50%
  2. pełny asortyment towarowy;
  3. know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
  4. pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
  5. gotowy projekt salonu;
  6. wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT,;
  7. bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
  8. własnościowy system zatowarowania
  9. stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
  10. brak opłat spedycyjnych
  11. profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  1. brak opłat licencyjnych
  2. koszt konceptu ok 700 Euro/m2

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  1. lokal o powierzchni ok 40- 80 m2
  2. otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

GPoland Sp. z o. o.

ul. Połczyńska 104; 01-302 Warszawa

603 456 500

m.szurgot@gpoland.com.pl

gpoland.com.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Monika Szurgot

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Wolford.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.