Wolford

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wolford to ekskluzywna marka made in Europe z ponad 70 letnią tradycją. Pochodząca z Austrii firma to nie tylko rajstopy i ekskluzywna bielizna, to bodywear, ready to wear a także, projekt „cradle to cradle” - jedyna na świecie kolekcja stworzona z certyfikowanej tkaniny całkowicie biodegradowalnej.
Projekty dedykowane są kobietom ceniącym w modzie oryginalność będącą kombinacją szyku, zmysłowości i wygody. Chęć bycia liderem w tej dziedzinie, napędza rozwój nowych technologii
„Współpracujemy aby zwiększać postęp”
Fabryki Wolforda są umieszczone w Europie co pozwala na osiągnięcie najwyższych standardów jakości. Każdy projekt od pończoch, po strój kąpielowy jest dopracowany w każdym detalu. Obecnie marka posiada swoje sklepy w 62 krajach na całym świecie i cały czas się rozwija. Posiada 106 własnych butików, obecna jest w ponad 600 domach towarowych, 3000 butikach multibrandowych oraz 60ciu lotniskach.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferujemy dopracowany system franczyzowy polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej w myśl obowiązujących w Polsce przepisów prawa, przy jednoczesnym wykorzystaniu standardów odwzorowywanych przez współpracujące podmioty gospodarcze, działające pod wspólną nazwą handlową Wolford, oraz pod wspólnym oznaczeniem graficznym.
Franczyza marki jest konceptem sprzedaży opartym na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy indywidualnym przedsiębiorcą, prawnie i finansowo niezależnym - zwanym Franczyzobiorcą, a marką Wolford. Kluczem tego systemu jest prowadzenie działalności zgodnie z koncepcją oraz ściśle wg wyznaczonego standardu, określonego przez markę w pakiecie franczyzowym.
JEDNOSTKI WŁASNE
100
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
130 na całym świecie (w tym 7 w Polsce: Warszawa, Kraków, Katowice, Poznań)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- partycypacja w kosztach umeblowania w 50 proc.,
- pełny asortyment towarowy,
- know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego,
- pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu,
- gotowy projekt salonu,
- wsparcie brand managerów, visual merchandiserów, IT,
- bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi klienta, sprzedaży oraz VM,
- własnościowy system zatowarowania,
- stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru,
- brak opłat spedycyjnych,
- profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- brak opłat licencyjnych,
- koszt konceptu ok 700 euro/mkw.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o powierzchni ok 40- 80 mkw.,
- otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
GPoland Sp. z o. o.
ul. Połczyńska 104, 01-302 Warszawa
603 456 500
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Monika Szurgot
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma GPoland Sp. z o. o. (ul. Połczyńska 104, 01-302 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Wolford oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie gpoland.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pod szyldem Wolford franczyzobiorcy mogą otworzyć butik z ekskluzywną bielizną. Ile trzeba przeznaczyć na inwestycję?
Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
W piątek ostatni dzień Targów Franczyza w PKiN w Warszawie. Organizator zapewnił odwiedzającym bezpieczeństwo, spełniając najsurowsze rygory sanitarne. Przyjdź i bezpiecznie wybierz biznes dla siebie!
O zbliżającym się jubileuszu i planach marki Wolford w Polsce mówi Olga Karner, reprezentant generalny Wolford na Polskę.
Na początku 2003 roku ruszy polskie przedstawicielstwo austriackiej firmy Wolford. Jest to część dużego programu wejścia spółki na rynki Europy Środkowej i Wschodniej.

Adam Więckowski ma 19 sklepów. Wszystkie zamknięte, bo działają w galeriach handlowych. Na pomoc rządową nie może liczyć, bo na liście kodów uprawnionych do wsparcia nie ma jego PKD.
Właściciel marki Gatta przechodzi postępowanie sanacyjne. Chce zamknąć część sklepów własnych. A co z franczyzobiorcami?
Właściciel Muchamy nie wierzył, że jego pasja tworzenia oryginalnych męskich much przerodzi się w biznes, z którego będzie mógł się utrzymać. Skala zainteresowania produktami przerosła jego najśmielsze oczekiwania.
Danish Design ma promocję dla kilku pierwszych franczyzobiorców, którzy w tym roku zdecydują się podpisać umowę. Można zaoszczędzić na inwestycji.
Marka Danish Design chce otwierać małe sklepy, aby ograniczać stałe koszty działalności. To pozwala szybciej osiągnąć rentowność.

We współpracy z GPoland można otworzyć butik z ofertą znanych modowych marek premium.
Już po raz drugi Moodo organizuje Dni Otwarte Franczyzy, tym razem w Tuszynie pod Łodzią.
– Zagraniczne rynki badam m.in. poprzez Market Finder Google – mówi Zofia Ślotała, stylistka gwiazd i właścicielka marki Petite Maison.
– Staramy się wspólnie z naszymi franczyzobiorcami opracowywać nowe modele biznesowe – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy multibrandowej agencji GPoland.
Zamknięcie centrów handlowych spowodowało, że przychody największych firm odzieżowych drastycznie spadły. Jaka będzie ich przyszłość?
Bułgarska marka Brutale szuka franczyzobiorców w Polsce. Ile trzeba mieć pieniędzy na inwestycję?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Krok po kroku opisujemy jak założyć i z sukcesem prowadzić: pizzerię, studio gamingowe, luksusowy kemping, drogerię, SPA w mieście i studio treningu personalnego.
Przedstawiamy warunki współpracy z m.in.: Bricomarche, Majster Budowlane ABC, Concept Energy, Honda, Senpo, Grene, Komfort, VOX, Sleeping Expert, DDD.
W umowach franczyzowych zastrzeżenie kar jest standardowym postanowieniem. Jednak nie zawsze są prawidłowo skonstruowane. Na co należy zwrócić uwagę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.