InPost
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wybierając współpracę z InPost S.A. umożliwisz klientom w Twojej okolicy dostęp do innowacyjnych usług kurierskich. Twój punkt handlowy lub usługowy stanie się wirtualnym paczkomatem, który będziemy promować w sieci oraz udostępniać milionom klientów w Polsce tak jak obecnie paczkomaty. Twój punkt jako nowy wirtualny paczkomat to nie tylko prowizja z obsługiwanych paczek ale również zwiększenie świadomości, rozpoznawalności Twojego biznesu wśród lokalnej społeczności.
JEDNOSTKI WŁASNE
70
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3 700
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Firma InPost S.A. dla swoich partnerów zapewnia:
- Udostępnienie know-how.
- Wyposażenie w sprzęt teleinformatyczny do obsługi paczek.
- Wyposażenie w materiały marketingowe i reklamowe.
- Opiekę lokalnego koordynatora oraz kierownika regionalnego.
- Kompleksowe szkolenie dla zespołu punktu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Oferta jest kierowana do osób prowadzących już działalność usługową lub handlową.
- Odbiorcą oferty mogą być również sieci usługowe i handlowe z wykluczeniem gastronomii.
- Nie wymagamy żadnych inwestycji.
- Opłata licencyjna to 30 zł, płatne wyłącznie po przekroczeniu określonego w umowie progu przychodu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Prowadzenie aktywnego punktu usługowego lub handlowego.
- Dostępność placówki dla klientów minimum 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w określonych godzinach lub gotowość do wydłużenia godzin otwarcia zgodnie z wymaganiami InPost S.A.
- Wygospodarowanie w swoim lokalu ok. 3 metrów kwadratowych powierzchni do obsługi paczek
- Dostępność parkingu w bliskiej odległości od punktu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma InPost S.A. (ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego InPost oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie inpost.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
7-Eleven być może przymierza się do polskiego rynku, Stava podsumowuje rynek dowozów jedzenia, InPost rozpycha się we Francji. Podsumowanie tygodnia 1-7 kwietnia.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
W sierpniowym numerze "WBF": Jak odnieść sukces w biznesie? Przedstawiamy historie ludzi, którym się to udało. Piszemy o wirtualnej restauracji, sprawdzamy m.in. jak otworzyć odzieżowy sklep outletowy, produkujemy kombuchę.
Czy Carrefour zniknie z Polski a InPost zadebiutuje na rynku dowozów jedzenia? Przegląd tygodnia 19-26 czerwca.
Żabka, McDonald's, ABC na kołach, InPost, Bafra Kebab, Studio Figura, Fit Cake – to najpopularniejsze marki w naszym katalogu franczyz. Jak radzą sobie w pandemii?
Wydawać by się mogło, że biura matrymonialne w czasach portali i aplikacji randkowych to biznes pozbawiony szans na powodzenie. A jak jest naprawdę – zdradza Katarzyna Dziuba, właścicielka Infinity Love.
Sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych Quick Ride ma już ośmiu franczyzobiorców. Jak sobie radzą?
Druga placówka Dzikich Pląsów już w pierwszym miesiącu działania osiągnęła wynik zaplanowany na pół roku. Co marka oferuje franczyzobiorcom?
Firma nie podnosi stawek, tylko nadrabia niższe marże większym obrotem. Czy to dobry sposób?
Miejsc do zagospodarowania na punkt Wynajmij Dostawczaka coraz mniej. Gdzie można jeszcze otworzyć taki biznes?
Car For You, sieć wynajmu aut, szykuje nową aplikację dla klientów oraz system dla partnerów. Jakie jeszcze zmiany są w planach?
Prowadzenie franczyzowych sieci gastronomicznych łączy się z nieustannym rozwojem kanałów dostarczania zamówień. Dla tych, którzy chętnie korzystają z opcji jedzenia na dowóz, najważniejsze są między innymi bezproblemowa i szybka dostawa zamówienia.
Firma oferująca usługi kurierskie szuka partnerów przede wszystkim w takich miastach, jak: Wrocław, Poznań, Szczecin oraz Toruń.
Lokale, w których można prowadzić praktycznie każdy rodzaj działalności biznesowej – to propozycja firmy Letniskowo, producenta domów mobilnych.
Marcin Górecki prowadzi cztery pralnie pod szyldem EBS i chciałby mieć ich więcej. Ile trzeba zainwestować, żeby móc otworzyć własną pralnię?
Fast Energy, międzynarodowa sieć mobilnych stacji do ładowania telefonu, szuka franczyzobiorców. Na inwestycję wystarczy zaledwie 2 tys. zł.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.