InPost

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Wybierając współpracę z InPost S.A. umożliwisz klientom w Twojej okolicy dostęp do innowacyjnych usług kurierskich. Twój punkt handlowy lub usługowy stanie się wirtualnym paczkomatem, który będziemy promować w sieci oraz udostępniać milionom klientów w Polsce tak jak obecnie paczkomaty. Twój punkt jako nowy wirtualny paczkomat to nie tylko prowizja z obsługiwanych paczek ale również zwiększenie świadomości, rozpoznawalności Twojego biznesu wśród lokalnej społeczności.
JEDNOSTKI WŁASNE
70
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3 500
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Firma InPost S.A. dla swoich partnerów zapewnia:
- Udostępnienie know-how.
- Wyposażenie w sprzęt teleinformatyczny do obsługi paczek.
- Wyposażenie w materiały marketingowe i reklamowe.
- Opiekę lokalnego koordynatora oraz kierownika regionalnego.
- Kompleksowe szkolenie dla zespołu punktu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Oferta jest kierowana do osób prowadzących już działalność usługową lub handlową.
- Odbiorcą oferty mogą być również sieci usługowe i handlowe z wykluczeniem gastronomii.
- Nie wymagamy żadnych inwestycji.
- Opłata licencyjna to 30 zł, płatne wyłącznie po przekroczeniu określonego w umowie progu przychodu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Prowadzenie aktywnego punktu usługowego lub handlowego.
- Dostępność placówki dla klientów minimum 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w określonych godzinach lub gotowość do wydłużenia godzin otwarcia zgodnie z wymaganiami InPost S.A.
- Wygospodarowanie w swoim lokalu ok. 3 metrów kwadratowych powierzchni do obsługi paczek
- Dostępność parkingu w bliskiej odległości od punktu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma InPost S.A. (ul. Malborska 130, 30-624 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego InPost oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie inpost.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
W sierpniowym numerze "WBF": Jak odnieść sukces w biznesie? Przedstawiamy historie ludzi, którym się to udało. Piszemy o wirtualnej restauracji, sprawdzamy m.in. jak otworzyć odzieżowy sklep outletowy, produkujemy kombuchę.
Czy Carrefour zniknie z Polski a InPost zadebiutuje na rynku dowozów jedzenia? Przegląd tygodnia 19-26 czerwca.
Żabka, McDonald's, ABC na kołach, InPost, Bafra Kebab, Studio Figura, Fit Cake – to najpopularniejsze marki w naszym katalogu franczyz. Jak radzą sobie w pandemii?
InPost zapowiada modernizację systemu nadawania paczek, która ułatwi pracę franczyzobiorcom. Co jeszcze się zmieni?

Franczyzobiorcy Auto Gammy zarabiają przede wszystkim na regeneracji i adaptacji oświetlenia aut. Jak otworzyć salon pod tym szyldem?
Sieć Ship Center Poland w minionym roku odnotowała wzrost przesyłek i obrotów na poziomie ok. 25 proc. Co jest powodem tak dobrych wyników?
Z powodu inflacji ceny idą w górę. Drożeje też wynajem samochodów, ale na to wpływ miała akurat pandemia. Właściciele wypożyczalni aut zwietrzyli intratny interes.
Sieć Refan prowadzi intensywne działania marketingowe w mediach społecznościowych. Jak sobie dzisiaj radzi?
– W ostatnich latach rynek tatuaży w Polsce ewoluował. Dzisiaj tatuaże to małe dzieła sztuki, na które jest moda – mówi Seweryn Sarna, menedżer firmy Mistrzowie Tattoo.

Najpierw troje dzieci, potem własny biznes – taką drogę przeszła franczyzobiorczyni marki DepilConcept. Jak sobie radzi dzisiaj?
Większość franczyzobiorców sieci Studio Figura to kobiety. Co spowodowało, że zdecydowały się otworzyć akurat ten biznes?
Agnieszka Wojewoda zrezygnowała z prowadzenia wymyślonego przez siebie biznesu i postawiła na franczyzę. W jaką markę zdecydowała się zainwestować?
– W tym roku zamierzamy mieć mniej więcej 1000 mobilnych powerbanków w całej Polsce – mówi Daniel Lasko, współwłaściciel masterfranczyzy Fast Energy na Polskę.
– Cateringi dietetyczne na rynku rosną jak grzyby po deszczu. Nie wszystkie mogą się jednak pochwalić dobrą jakością – mówi Aneta Jaremkowska, właścicielka Fit & Food Catering.
Handel smartphonami nie jest tak atrakcyjny biznesowo jak sprzedaż akcesoriów do telefonów. Żeby każdy model nie wyglądał tak samo, użytkownik inwestuje w dodatki.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.