S Plus
![](https://img.franchising.pl/pl/7d6/078/s-plus.png)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
S-Plus to pierwszy tego typu koncept na polskim rynku usług motoryzacyjnych. Równocześnie jest to jeden z nielicznych systemów franczyzowych w branży motoryzacyjnej. S-Plus to sieć nowoczesnych salonów oferujących usługi napraw karoserii pojazdów z wykorzystaniem szybkich napraw (Smart Repair) oraz zaawansowanej autokosmetyki (Auto Detailing). Koncept S-PLUS wypełnia lukę na rynku usług motoryzacyjnych. Choć S-Plus to pierwsza w Polsce tego typu sieć, usługi są szeroko znane i popularne na zachodzie od wielu lat. Nie tylko prezentują zupełnie nowe możliwości oraz jakość, ale przede wszystkim są tańszą alternatywą dla tradycyjnych metod napraw pojazdów. Naprawy Smart Repair w sieci S-Plus wykonywane są w znacznie krótszym czasie w porównaniu z metodami napraw tradycyjnych i co istotne bez potrzeby demontażu części karoserii, co ma bezpośrednie przełożenie na koszt naprawy auta i efektywność usługi.
Wieloletnie doświadczenie rynkowe w wykorzystaniu technologii S-PLUS, profesjonalny system szkoleń, a także stałe wsparcie ze strony franczyzodawcy należącego do Grupy Kapitałowej Auto Plast-Produkt S.A.- dostawcy wszystkich niezbędnych materiałów i sprzętu do napraw blacharsko-lakierniczych oraz napraw Smart Repair i Auto Detailingu, sprawiają, że salony sieci S-Plus to atrakcyjny i pewny sposób na własny biznes.
Usługi znajdują swoich odbiorców nie tylko wśród licznej rzeszy klientów indywidualnych – użytkowników aut, ale także flot firmowych, leasingodawców i leasingobiorców, wypożyczalni samochodowych. Ocenia się, że 90 proc. samochodów poruszających się na polskich drogach ma usterki kwalifikujące się do naprawy metodami Smart Repair.
S-Plus najistotniejsze liczby i informacje:
- 15 lat doświadczeń
- 15 lat pracy w segmencie b2b oraz b2c
- ugruntowana współpraca ze wszystkimi wiodącymi frmami CFM w kraju i licznymi flotami samochodowymi, w tym m.in. Jeronimo Martins SA (Biedronka), Wrigley, Mars, Coca Cola, Orange.
- stałe wsparcie i doradztwo techniczne Grupy Kapitałowej Auto-Plast Produkt S.A. ( www.app.com.pl)
Usługi sieci
Naprawy blacharsko-lakiernicze z praktycznym wykorzystaniem Smart Repair i Auto Detailing- u w sieci S-Plus to m.in.:
- usuwanie usterek lakieru na przykład otarć metodą miejscowego lakierowania SPOT,
- usuwanie drobnych wgnieceń bez lakierowania (również po gradobiciu),
- naprawy elementów plastikowych – pęknięć zderzaków, ale też ubytków i uszkodzeń plastikowych elementów wnętrza pojazdu (otarcia, ubytki, otwory, pęknięcia, odbarwienia)
- naprawy tapicerek materiałowych, welurowych i skórzanych (wypalenia, niewielkie uszkodzenia, rozdarcia),
- naprawy i renowacje tapicerek skórzanych oraz kierownic,
- uszkodzenia szyb klejonych samochodowych (odpryski, ubytki),
- regeneracja i naprawy reflektorów (zarysowania, pęknięcia, wymiany elementów eksploatacyjnych -ledy, żarniki),
- renowacja felg aluminiowych i stalowych (otarcia, małe ubytki, przetarcia)
Auto Detailing to ciąg czynności składających się na kompleksowy proces kosmetyki samochodowej, w wyniku którego auto jest doprowadzane do stanu zbliżonego fabrycznemu. Obejmuje on zarówno bardzo dogłębne odkurzanie i pranie wnętrza pojazdu, jak również mycie z zewnątrz wraz z odświeżeniem powłoki lakierniczej w procesie polerowania. Detailing wnętrza umożliwia usunięcie śladów dotychczasowej eksploatacji, w tym plam i innych trudnych zabrudzeń, możliwe jest również usunięcie niepożądanych zapachów (na przykład: zapachu dymu papierosowego). Końcowym etapem jest zabezpieczeniem zarówno karoserii pojazdu jaki wnętrza powłokami NANO).
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Franczyzowe:14
Partnerskie: 42
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
![](https://img.franchising.pl/pl/6c8/b46/s-plus-salon.jpg)
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Sprawdzone know-how,
- Rozpoznawalny brand (S-Plus) na rynku usług motoryzacyjnych,
- Pomoc w doborze lokalizacji oraz organizacji salonu,
- Wieloletnie doświadczenie Grupy Kapitałowej APP S.A. w branży,
- Profesjonalne szkolenia i przygotowanie praktyczne,
- Sprawdzony pakiet procedur technologicznych,
- Autorski program komputerowy wspomagający i ułatwiający zarządzania salonem S-PLUS
- Bezpieczne, stałe i wiarygodne źródło zakupów materiałów oraz narzędzi do wykonywania napraw,
- Silna pozycja w Google serwisu www.s-plus.pl,
- Regularne działania promujące sieć oraz brand w Internecie/ Google, Google Maps oraz mediach społecznościowych,
- Uczestnictwo w działaniach marketingowych sieci S-PLUS o zasięgu krajowym oraz lokalnym (e-marketing, media, targi, wystawy), kampanie Google Ads, w mediach społecznościowych, kampanie w social mediach – Facebook Ads,
- Udział w budowaniu pozycji marki w Polsce,
- Dostęp do gotowych i sprawdzonych materiałów promocyjnych,
- Stała pomoc grafików w indywidualnych projektach materiałów reklamowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Do sieci Salonów S-PLUS zapraszamy:
- osobę przedsiębiorczą, która z pomocą naszych specjalistów i doradców chce prowadzić działalność w dynamicznie rozwijającej się branży motoryzacyjnej,
- posiadająca na własność lub wynajmującą obiekt na Salon S-PLUS o pow. ok. 400 m2 z 5-6 stanowiskami roboczymi,
- dysponującą kapitałem niezbędnym do adaptacji obiektu oraz wyposażenia Salonu S-PLUS
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Bogacki
tel.: 605 509 459
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma S Plus Sp. z o.o (ul. Przemysłowa 10, 62-300 Września). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego S Plus oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie s-plus.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/eba/a69/74-psiedszkole-s.jpg)
– Trenerem psów może zostać każdy, kto ma ku temu smykałkę – mówi Piotr Wojtków, trener psów, behawiorysta.
Dawid Wiśniewski nie wierzył w Auto Gammę, dopóki nie poznał firmy od środka. Dzisiaj prowadzi dwa warsztaty pod tym szyldem.
– Pralnie samoobsługowe w Polsce mają duży potencjał do rozwoju – uważa Marcin Szastak, prezes Sovrana Polska, właściciela marki Speed Queen.
Kup nowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jak zarabiać bez wysiłku. Dowiedz się, w którą franczyzę z branży usługowej najlepiej zainwestować. Krok po kroku otwieramy też firmę zarządzającą najmem nieruchomości, produkującą meble ze stali oraz samoobsługowy magazyn.
Czy warto otworzyć serwis komputerowy we franczyzie? I czy to w ogóle może być dochodowy biznes?
![](https://img.franchising.pl/pl/dc6/d6a/franczyza-napisy.png)
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.
![](https://img.franchising.pl/pl/138/688/break-_-wash-pralnie-01.jpg)
Czy w czasach, kiedy niemal każdy ma automatyczną pralkę w domu, jest sens otwierać standardową pralnię? Break & Wash przekonuje, że to dobry interes.
Przybywa chętnych, którzy chcą otwierać biznes pod szyldem Kobieta i Rozwód. Co jest przyczyną?
Franczyzodawca marki Mazfor ma kilkanaście lat rynkowego doświadczenia w wynajmie pojazdów. Ile można zarobić, prowadząc wypożyczalnię samochodów?
Mail Boxes Etc. oferuje przedsiębiorcom model biznesowy, który umożliwia wejście do skonsolidowanej sieci, składającej się z 3100 centrów rozwiązań biznesowych na świecie.
Chętnych do otwierania punktów pod szyldem Furgonetka przybywa. Co firma oferuje partnerom?
Wydawać by się mogło, że biura matrymonialne w czasach portali i aplikacji randkowych to biznes pozbawiony szans na powodzenie. A jak jest naprawdę – zdradza Katarzyna Dziuba, właścicielka Infinity Love.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.