S Plus
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
S-Plus to pierwszy tego typu koncept na polskim rynku usług motoryzacyjnych. Równocześnie jest to jeden z nielicznych systemów franczyzowych w branży motoryzacyjnej. S-Plus to sieć nowoczesnych salonów oferujących usługi napraw karoserii pojazdów z wykorzystaniem szybkich napraw (Smart Repair) oraz zaawansowanej autokosmetyki (Auto Detailing). Koncept S-PLUS wypełnia lukę na rynku usług motoryzacyjnych. Choć S-Plus to pierwsza w Polsce tego typu sieć, usługi są szeroko znane i popularne na zachodzie od wielu lat. Nie tylko prezentują zupełnie nowe możliwości oraz jakość, ale przede wszystkim są tańszą alternatywą dla tradycyjnych metod napraw pojazdów. Naprawy Smart Repair w sieci S-Plus wykonywane są w znacznie krótszym czasie w porównaniu z metodami napraw tradycyjnych i co istotne bez potrzeby demontażu części karoserii, co ma bezpośrednie przełożenie na koszt naprawy auta i efektywność usługi.
Wieloletnie doświadczenie rynkowe w wykorzystaniu technologii S-PLUS, profesjonalny system szkoleń, a także stałe wsparcie ze strony franczyzodawcy należącego do Grupy Kapitałowej Auto Plast-Produkt S.A.- dostawcy wszystkich niezbędnych materiałów i sprzętu do napraw blacharsko-lakierniczych oraz napraw Smart Repair i Auto Detailingu, sprawiają, że salony sieci S-Plus to atrakcyjny i pewny sposób na własny biznes.
Usługi znajdują swoich odbiorców nie tylko wśród licznej rzeszy klientów indywidualnych – użytkowników aut, ale także flot firmowych, leasingodawców i leasingobiorców, wypożyczalni samochodowych. Ocenia się, że 90 proc. samochodów poruszających się na polskich drogach ma usterki kwalifikujące się do naprawy metodami Smart Repair.
S-Plus najistotniejsze liczby i informacje:
- 15 lat doświadczeń
- 15 lat pracy w segmencie b2b oraz b2c
- ugruntowana współpraca ze wszystkimi wiodącymi frmami CFM w kraju i licznymi flotami samochodowymi, w tym m.in. Jeronimo Martins SA (Biedronka), Wrigley, Mars, Coca Cola, Orange.
- stałe wsparcie i doradztwo techniczne Grupy Kapitałowej Auto-Plast Produkt S.A. ( www.app.com.pl)
Usługi sieci
Naprawy blacharsko-lakiernicze z praktycznym wykorzystaniem Smart Repair i Auto Detailing- u w sieci S-Plus to m.in.:
- usuwanie usterek lakieru na przykład otarć metodą miejscowego lakierowania SPOT,
- usuwanie drobnych wgnieceń bez lakierowania (również po gradobiciu),
- naprawy elementów plastikowych – pęknięć zderzaków, ale też ubytków i uszkodzeń plastikowych elementów wnętrza pojazdu (otarcia, ubytki, otwory, pęknięcia, odbarwienia)
- naprawy tapicerek materiałowych, welurowych i skórzanych (wypalenia, niewielkie uszkodzenia, rozdarcia),
- naprawy i renowacje tapicerek skórzanych oraz kierownic,
- uszkodzenia szyb klejonych samochodowych (odpryski, ubytki),
- regeneracja i naprawy reflektorów (zarysowania, pęknięcia, wymiany elementów eksploatacyjnych -ledy, żarniki),
- renowacja felg aluminiowych i stalowych (otarcia, małe ubytki, przetarcia)
Auto Detailing to ciąg czynności składających się na kompleksowy proces kosmetyki samochodowej, w wyniku którego auto jest doprowadzane do stanu zbliżonego fabrycznemu. Obejmuje on zarówno bardzo dogłębne odkurzanie i pranie wnętrza pojazdu, jak również mycie z zewnątrz wraz z odświeżeniem powłoki lakierniczej w procesie polerowania. Detailing wnętrza umożliwia usunięcie śladów dotychczasowej eksploatacji, w tym plam i innych trudnych zabrudzeń, możliwe jest również usunięcie niepożądanych zapachów (na przykład: zapachu dymu papierosowego). Końcowym etapem jest zabezpieczeniem zarówno karoserii pojazdu jaki wnętrza powłokami NANO).
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Franczyzowe:14
Partnerskie: 42
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Sprawdzone know-how,
- Rozpoznawalny brand (S-Plus) na rynku usług motoryzacyjnych,
- Pomoc w doborze lokalizacji oraz organizacji salonu,
- Wieloletnie doświadczenie Grupy Kapitałowej APP S.A. w branży,
- Profesjonalne szkolenia i przygotowanie praktyczne,
- Sprawdzony pakiet procedur technologicznych,
- Autorski program komputerowy wspomagający i ułatwiający zarządzania salonem S-PLUS
- Bezpieczne, stałe i wiarygodne źródło zakupów materiałów oraz narzędzi do wykonywania napraw,
- Silna pozycja w Google serwisu www.s-plus.pl,
- Regularne działania promujące sieć oraz brand w Internecie/ Google, Google Maps oraz mediach społecznościowych,
- Uczestnictwo w działaniach marketingowych sieci S-PLUS o zasięgu krajowym oraz lokalnym (e-marketing, media, targi, wystawy), kampanie Google Ads, w mediach społecznościowych, kampanie w social mediach – Facebook Ads,
- Udział w budowaniu pozycji marki w Polsce,
- Dostęp do gotowych i sprawdzonych materiałów promocyjnych,
- Stała pomoc grafików w indywidualnych projektach materiałów reklamowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Do sieci Salonów S-PLUS zapraszamy:
- osobę przedsiębiorczą, która z pomocą naszych specjalistów i doradców chce prowadzić działalność w dynamicznie rozwijającej się branży motoryzacyjnej,
- posiadająca na własność lub wynajmującą obiekt na Salon S-PLUS o pow. ok. 400 m2 z 5-6 stanowiskami roboczymi,
- dysponującą kapitałem niezbędnym do adaptacji obiektu oraz wyposażenia Salonu S-PLUS
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Bogacki
tel.: 605 509 459
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma S Plus Sp. z o.o (ul. Przemysłowa 10, 62-300 Września). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego S Plus oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie s-plus.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Franczyzobiorcy S Plus poprawiają wygląd pojazdów prywatnych i służbowych. Klientami firmy są również komisy samochodowe.
Popyt na usługi z zakresu drobnej mechaniki samochodowej rośnie. Efektem jest rozwój salonów szybkich napraw S Plus.
S Plus, sieć franczyzowa z branży motoryzacyjnej, chce zwiększyć liczbę placówek z 10 do 100.
Wydawać by się mogło, że biura matrymonialne w czasach portali i aplikacji randkowych to biznes pozbawiony szans na powodzenie. A jak jest naprawdę – zdradza Katarzyna Dziuba, właścicielka Infinity Love.
Sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych Quick Ride ma już ośmiu franczyzobiorców. Jak sobie radzą?
Druga placówka Dzikich Pląsów już w pierwszym miesiącu działania osiągnęła wynik zaplanowany na pół roku. Co marka oferuje franczyzobiorcom?
Firma nie podnosi stawek, tylko nadrabia niższe marże większym obrotem. Czy to dobry sposób?
Miejsc do zagospodarowania na punkt Wynajmij Dostawczaka coraz mniej. Gdzie można jeszcze otworzyć taki biznes?
Car For You, sieć wynajmu aut, szykuje nową aplikację dla klientów oraz system dla partnerów. Jakie jeszcze zmiany są w planach?
Prowadzenie franczyzowych sieci gastronomicznych łączy się z nieustannym rozwojem kanałów dostarczania zamówień. Dla tych, którzy chętnie korzystają z opcji jedzenia na dowóz, najważniejsze są między innymi bezproblemowa i szybka dostawa zamówienia.
Firma oferująca usługi kurierskie szuka partnerów przede wszystkim w takich miastach, jak: Wrocław, Poznań, Szczecin oraz Toruń.
Lokale, w których można prowadzić praktycznie każdy rodzaj działalności biznesowej – to propozycja firmy Letniskowo, producenta domów mobilnych.
Marcin Górecki prowadzi cztery pralnie pod szyldem EBS i chciałby mieć ich więcej. Ile trzeba zainwestować, żeby móc otworzyć własną pralnię?
Fast Energy, międzynarodowa sieć mobilnych stacji do ładowania telefonu, szuka franczyzobiorców. Na inwestycję wystarczy zaledwie 2 tys. zł.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.