S Plus

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
S-Plus to pierwszy tego typu koncept na polskim rynku usług motoryzacyjnych. Równocześnie jest to jeden z nielicznych systemów franczyzowych w branży motoryzacyjnej. S-Plus to sieć nowoczesnych salonów oferujących usługi napraw karoserii pojazdów z wykorzystaniem szybkich napraw (Smart Repair) oraz zaawansowanej autokosmetyki (Auto Detailing). Koncept S-PLUS wypełnia lukę na rynku usług motoryzacyjnych. Choć S-Plus to pierwsza w Polsce tego typu sieć, usługi są szeroko znane i popularne na zachodzie od wielu lat. Nie tylko prezentują zupełnie nowe możliwości oraz jakość, ale przede wszystkim są tańszą alternatywą dla tradycyjnych metod napraw pojazdów. Naprawy Smart Repair w sieci S-Plus wykonywane są w znacznie krótszym czasie w porównaniu z metodami napraw tradycyjnych i co istotne bez potrzeby demontażu części karoserii, co ma bezpośrednie przełożenie na koszt naprawy auta i efektywność usługi.
Wieloletnie doświadczenie rynkowe w wykorzystaniu technologii S-PLUS, profesjonalny system szkoleń, a także stałe wsparcie ze strony franczyzodawcy należącego do Grupy Kapitałowej Auto Plast-Produkt S.A.- dostawcy wszystkich niezbędnych materiałów i sprzętu do napraw blacharsko-lakierniczych oraz napraw Smart Repair i Auto Detailingu, sprawiają, że salony sieci S-Plus to atrakcyjny i pewny sposób na własny biznes.
Usługi znajdują swoich odbiorców nie tylko wśród licznej rzeszy klientów indywidualnych – użytkowników aut, ale także flot firmowych, leasingodawców i leasingobiorców, wypożyczalni samochodowych. Ocenia się, że 90 proc. samochodów poruszających się na polskich drogach ma usterki kwalifikujące się do naprawy metodami Smart Repair.
S-Plus najistotniejsze liczby i informacje:
- 15 lat doświadczeń
- 15 lat pracy w segmencie b2b oraz b2c
- ugruntowana współpraca ze wszystkimi wiodącymi frmami CFM w kraju i licznymi flotami samochodowymi, w tym m.in. Jeronimo Martins SA (Biedronka), Wrigley, Mars, Coca Cola, Orange.
- stałe wsparcie i doradztwo techniczne Grupy Kapitałowej Auto-Plast Produkt S.A. ( www.app.com.pl)
Usługi sieci
Naprawy blacharsko-lakiernicze z praktycznym wykorzystaniem Smart Repair i Auto Detailing- u w sieci S-Plus to m.in.:
- usuwanie usterek lakieru na przykład otarć metodą miejscowego lakierowania SPOT,
- usuwanie drobnych wgnieceń bez lakierowania (również po gradobiciu),
- naprawy elementów plastikowych – pęknięć zderzaków, ale też ubytków i uszkodzeń plastikowych elementów wnętrza pojazdu (otarcia, ubytki, otwory, pęknięcia, odbarwienia)
- naprawy tapicerek materiałowych, welurowych i skórzanych (wypalenia, niewielkie uszkodzenia, rozdarcia),
- naprawy i renowacje tapicerek skórzanych oraz kierownic,
- uszkodzenia szyb klejonych samochodowych (odpryski, ubytki),
- regeneracja i naprawy reflektorów (zarysowania, pęknięcia, wymiany elementów eksploatacyjnych -ledy, żarniki),
- renowacja felg aluminiowych i stalowych (otarcia, małe ubytki, przetarcia)
Auto Detailing to ciąg czynności składających się na kompleksowy proces kosmetyki samochodowej, w wyniku którego auto jest doprowadzane do stanu zbliżonego fabrycznemu. Obejmuje on zarówno bardzo dogłębne odkurzanie i pranie wnętrza pojazdu, jak również mycie z zewnątrz wraz z odświeżeniem powłoki lakierniczej w procesie polerowania. Detailing wnętrza umożliwia usunięcie śladów dotychczasowej eksploatacji, w tym plam i innych trudnych zabrudzeń, możliwe jest również usunięcie niepożądanych zapachów (na przykład: zapachu dymu papierosowego). Końcowym etapem jest zabezpieczeniem zarówno karoserii pojazdu jaki wnętrza powłokami NANO).
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Franczyzowe:14
Partnerskie: 42
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Sprawdzone know-how,
- Rozpoznawalny brand (S-Plus) na rynku usług motoryzacyjnych,
- Pomoc w doborze lokalizacji oraz organizacji salonu,
- Wieloletnie doświadczenie Grupy Kapitałowej APP S.A. w branży,
- Profesjonalne szkolenia i przygotowanie praktyczne,
- Sprawdzony pakiet procedur technologicznych,
- Autorski program komputerowy wspomagający i ułatwiający zarządzania salonem S-PLUS
- Bezpieczne, stałe i wiarygodne źródło zakupów materiałów oraz narzędzi do wykonywania napraw,
- Silna pozycja w Google serwisu www.s-plus.pl,
- Regularne działania promujące sieć oraz brand w Internecie/ Google, Google Maps oraz mediach społecznościowych,
- Uczestnictwo w działaniach marketingowych sieci S-PLUS o zasięgu krajowym oraz lokalnym (e-marketing, media, targi, wystawy), kampanie Google Ads, w mediach społecznościowych, kampanie w social mediach – Facebook Ads,
- Udział w budowaniu pozycji marki w Polsce,
- Dostęp do gotowych i sprawdzonych materiałów promocyjnych,
- Stała pomoc grafików w indywidualnych projektach materiałów reklamowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Do sieci Salonów S-PLUS zapraszamy:
- osobę przedsiębiorczą, która z pomocą naszych specjalistów i doradców chce prowadzić działalność w dynamicznie rozwijającej się branży motoryzacyjnej,
- posiadająca na własność lub wynajmującą obiekt na Salon S-PLUS o pow. ok. 400 m2 z 5-6 stanowiskami roboczymi,
- dysponującą kapitałem niezbędnym do adaptacji obiektu oraz wyposażenia Salonu S-PLUS
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Bogacki
tel.: 605 509 459
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma S Plus Sp. z o.o (ul. Przemysłowa 10, 62-300 Września). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego S Plus oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie s-plus.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzobiorcy S Plus poprawiają wygląd pojazdów prywatnych i służbowych. Klientami firmy są również komisy samochodowe.
Popyt na usługi z zakresu drobnej mechaniki samochodowej rośnie. Efektem jest rozwój salonów szybkich napraw S Plus.
S Plus, sieć franczyzowa z branży motoryzacyjnej, chce zwiększyć liczbę placówek z 10 do 100.

Lokale, w których można prowadzić praktycznie każdy rodzaj działalności biznesowej – to propozycja firmy Letniskowo, producenta domów mobilnych.
Marcin Górecki prowadzi cztery pralnie pod szyldem EBS i chciałby mieć ich więcej. Ile trzeba zainwestować, żeby móc otworzyć własną pralnię?
Fast Energy, międzynarodowa sieć mobilnych stacji do ładowania telefonu, szuka franczyzobiorców. Na inwestycję wystarczy zaledwie 2 tys. zł.
– Nasz sposób serwisowania aut niedługo stanie się normą, ponieważ ludzie nie chcą tracić czasu na logistykę związaną z serwisem – mówi Jakub Dudzik, założyciel FORZA Engineering.
Do sieci Furgonetka w minionym roku dołączyło około 200 punktów kurierskich. W tym roku firma chce podwoić ten wynik.

Auto Gamma znalazł masterfranczyzobiorców w Anglii i Niemczech. A jak rozwija się w Polsce?
Ship Center otwiera się na współpracę z osobami, które już prowadzą swój biznes w innej branży. Jakie są warunki?
Xomo's Energia szuka franczyzobiorców, którzy zajmą się sprzedażą urządzeń energetyki odnawialnej. Ile można zarobić w branży OZE?
Coraz chętniej Polacy korzystają z usług projektanta wnętrz. Kto może nim zostać i ile można zarobić, prowadząc taki biznes?
W minionym roku do sieci Auto Gamma dołączyło sześć placówek franczyzowych. Firma otworzyła także swój pierwszy oddział za granicą.
– Nie planowaliśmy rozwoju w Polsce. Zachęciły nas do tego opinie polskich klientów – mówi Michał Radosny, specjalista ds. relacji partnerskich w Unicoin.fi.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.