pytanie tygodnia

McDonald's stawia na franczyzobiorców
– Nasza strategia na lata 2024-26 zakłada zwiększenie liczby otwieranych restauracji. Większość z nich będzie franczyzowa – mówi Marek Mikusek z McDonald’s Polska.

Zarabiamy na sprzedaży piwa
– Puby działające pod naszym szyldem mogą być na plusie już w pierwszych miesiącach działalności – mówi Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru PINTA.

Kawiarnie w sieci
– Kończymy rok z 18 lokalami. W 2024 roku planujemy powiększyć sieć o 15 nowych kawiarni – mówi Błażej Małoszuk z Cofix Polska.

Agentom przybywa konkurencji
– Od kiedy nie trzeba mieć licencji, żeby zostać pośrednikiem w obrocie nieruchomościami, coraz więcej osób się tym zajmuje – mówi Joanna Kozak z Północ Nieruchomości.

Franczyza w dobrej kondycji
– Placówki zapewniające wysoką jakość usług i mające odpowiednio ułożone procesy zarządcze czy marketingowe zawsze odnajdą się na rynku – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy.

Cenny pośrednik
– Jeśli pośrednicy będą w stanie odpowiadać na potrzeby klientów, to staną się jednym z beneficjentów obecnej sytuacji na rynku nieruchomości – mówi Agata Korzeniewska z Metrohouse.

Chcemy być najwięksi w Europie
O rozwoju Thai Organic i Orient Massage salonów spa i masażu opowiada dr Martyna Buchalska, członkini zarządu sieci oraz autorka linii pro’kosmetyków przeznaczonych do masażu.

Liczymy na owocne spotkania
– Obecność na ubiegłorocznych Targach Franczyza zaowocowała trzema nowymi placówkami pod naszym szyldem – mówi Agnieszka Dąbrowska z Freedom Nieruchomości.

Stabilny dochód
– W naszej branży wysokość miesięcznych dochodów jest trudna do przewidzenia. Dzięki nowym usługom chcemy zapewnić partnerom stabilny przychód – mówi Tomasz Barski z Aspect Nieruchomości.

Pizza się nie przejadła
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.

Biznes dobrze policzony
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Stabilny biznes
– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.

Gatta wyszła na prostą
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.

Biznes, który się liczy
O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.

Nowy kredyt rozruszał rynek
– Bezpieczny kredyt 2 proc. ożywił rynek nieruchomości – mówi Mateusz Pawełek, dyrektor operacyjny w Power Holding.

Popyt na zajęcia dodatkowe rośnie
– Branża zajęć pozalekcyjnych będzie rosła, ponieważ szanse, że w publicznym szkolnictwie cokolwiek zmieni się na dobre, są marne – mówi Leszek Lewandowski z sieci Galileusz.

Franczyza w car concierge
– Nasz sposób serwisowania aut niedługo stanie się normą, ponieważ ludzie nie chcą tracić czasu na logistykę związaną z serwisem – mówi Jakub Dudzik, założyciel FORZA Engineering.

Nowe technologie we franczyzie
– Szykujemy nowe kursy związane z tematyką sztucznej inteligencji. Będziemy ją też wykorzystywać w naszej aplikacji – mówi Radosław Kulesza, członek zarządu Gigantów Programowania.

Cena ma znaczenie
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.

Prawnik potrzebny od zaraz
– Miesięcznie rozmawiamy z około dwudziestoma osobami, które chcą z nami współpracować – mówi Piotr Bijański, prezes kancelarii Twój Prawnik 24.