Atrakcyjne biznesy / Pizzeria, sklep z ubraniami dla dzieci, a może biuro podróży?W co zainwestować, jeśli do dyspozycji mamy maksymalnie 100 tys. zł?
Podpowiadamy, w który biznes warto zainwestować, gdy ma się 50 lub 100 tys. zł oszczędności. Krok po kroku opisujemy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić burgerownię, biuro podróży, produkcję drukarek 3D i sklep z odzieżą do porodu. Prezentujemy pomysły na własny bank za 40 tys. zł. Zdradzamy tajniki franczyzy.
 

W majowym wydaniu 5/2018 (159)

RAPORT SPECJALNY

W co zainwestować 50 lub 100 tys. zł

Pizzeria, sklep z ubraniami dla dzieci, a może biuro podróży?W co zai nwestować, jeśli do dyspozycji mamy maksymalnie 100 tys. zł?

SUPERTEMAT

Branża w obliczu zmian
Zmiany w prawie i rosnąca rola sprzedaży internetowej – oto wyzwania, w obliczu których stają dawcy i biorcy licencji z branży finansowej. Jak sobie z nimi radzą?

14 sprawdzonych pomysłów na własną firmę w branży finansowej
W artykule opisane są warunki współpracy z: BZ WBK, Eurobank, Getin Bank, Nest Bank, Aureus Leasing Partner, CUK Ubezpieczenia, DG-Inwest, Dom Finansowy QS, Dom Ubezpieczeniowy Spectrum, Fines, GO-Leasing, Grupa Open Finance, Mentor Ubezpieczenia, Tax Care.

STAŁO SIĘ

Wiatr zmian

Sprzedaj w maju i wyjeżdżaj – głosi stare porzekadło giełdowych graczy. W przeciwieństwie do akcji, rosnącego biznesu sprzedawać nie warto. Ale od czasu do czasu od niego odpocząć – jak najbardziej

POMYSŁY NA FIRMĘ

Przepis na zyskowną burgerownię
Burgerownie stały się odrębnym segmentem polskiego rynku gastronomicznego.
Ile trzeba zainwestować w taki lokal i czy można na tym zarobić?

Biznes wymyślony przy porodzie
GranatOvo to marka stworzona przez dwie matki. Bazując na własnych doświadczeniach, zaprojektowały specjalne ubrania do porodu i karmienia piersią. I sprzedają je innym.

Pieniądze ukryte w dżungli i klasztorze
Zwiedzanie Czarnobyla czy odkrywanie swojego ja z mnichami buddyjskimi, nie sprzedają się jak na razie tak dobrze, jak wczasy w Grecji, ale zyskują coraz większe grono fanów. Kto może organizować tego typu wyprawy?

Naklej, zażyj, zapamiętaj
Znaczki na opakowania od leków to pomysł, wydawałoby się, genialny w swej prostocie. Tymczasem przełożenie go na gotowy do sprzedaży produkt pochłonęło ponad milion złotych.

Firma w trójwymiarze
Rynek drukarek 3D w Polsce dopiero raczkuje, dzięki czemu wciąż jest miejsce dla nowych graczy. Chętni do rozpoczęcia produkcji profesjonalnego sprzętu muszą planować międzynarodową dystrybucję.

WŁASNY BIZNES

Kanapki od Jakubiaka
– Porażki nauczyły mnie nie poddawać się. I nie słuchać tzw. dobrych rad – bo te ma dla nas oczywiście każdy – mówi Tomasz Jakubiak, kucharz, restaurator, dziennikarz kulinarny, który właśnie startuje z nowym konceptem franczyzowym.

MÓJ FRANCHISING

Nauczyciele zainwestowali w Brainy
Właściciele dwujęzycznej szkoły podstawowej z Częstochowy znaleźli sposób na rozwiązanie problemów dzieci i poszerzenie swojej oferty.

SONDA

Jak wybrać lokal na biznes?
Wybór właściwego lokalu na biznesu nie jest rzeczą łatwą. Trzeba dokładnie przeanalizować ofertę rynku i wybrać optymalną dla nas lokalizację, wygląd, jakość, metraż, a przede wszystkim cenę.

KATALOG FRANCZYZ I SYSTEMÓW PARTNERSKICH

369 pomysłów na firmę. Spróbować może każdy.
Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.

ABC FIRMY

Klient na rozdrożu
Nie płaci? Unika spotkań? Ogranicza zamówienia? To mogą być symptomy kryzysu w relacji z klientem. Rozpoznaj je, nim będzie za późno.

ABC FRANCZYZY

Tajemnice ściśle jawne

Franczyzodawca powinien być jak wytrawny kochanek, który kusi i wabi, ale swoje sekrety do końca trzyma pod kluczem i wyjawia je tylko wybranym.

Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, Ruch a także w sklepie Publio.pl.

Miesięcznik dostępny jest także w wersji elektronicznej na tablety i smartfony w:

   

 


Zasady i warunki zakupów

Koszt dostawy

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza terenem Polski:

  • Europa (w tym Rosja, Turcja i Izrael) - 25 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
  • Ameryka Północna i Afryka - 30 zł (w przypadku prenumeraty 360 zł);
  • Ameryka Południowa i Azja - 36 zł (w przypadku prenumeraty 432 zł);
  • Australia i Oceania - 50 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).

Warunki dostawy

Wszystkie zamówienia wysyłamy w pierwszy dzień roboczy po potwierdzeniu otrzymania zapłaty. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski przez Pocztę Polską: ok. 1-3 dni roboczych. Czas dostawy zamówienia za granicę Polski przez Pocztę Polską: ok 7-14 dni roboczych. UWAGA: w okresie pandemii Poczta Polska może dostarczać przesyłki dłużej, dotyczy to zwłaszcza przesyłek zagranicznych, które mogą podlegać kwarantannie. Również nasze biuro funkcjonuje w ograniczonym zakresie, więc przesyłki mogą być nadawane z opóźnieniem. 

Formy płatności

Wszystkie zamówienia muszą być opłacone przed wysłaniem.

Lista dostępnych form płatności:

  • karty płatnicze: Google-Pay, Visa, MasterCard, American Express, maestro;
  • przez system bankowości internetowej: mBank, iPKO, ING, Bank Pekao S.A., Santander, Millenium, Alior, Credit Agricole, Inteligo, T-mobile, City-Handlowy,  BOŚ, Bank Nowy BFG, Toyota, Bank Spółdzielczy we Wschowie, Bank Pocztowy, Plus Bank, PayPall, Kasa Stefczyka)
  • tradycyjny przelew bankowy (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni)

Zwroty i reklamacje

Prasa nie podlega zwrotom, pozostałe artykuły mogą być zwracane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres ksiegarnia@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48225608022.

Tomasz Jakubiak, kucharz, restaurator, dziennikarz kulinarny / "Porażki nauczyły mnie nie poddawać się. I nie słuchać tzw. dobrych rad – bo te ma dla nas oczywiście każdy".