Skok po kasę
Do parków trampolin poskakać przychodzą całe rodziny i grupy przyjaciół. Do ćwiczeń na trampolinach nie potrzeba żadnych specjalnych umiejętności, np. może je wykonywać dziecko razem z babcią. Czyli potencjalny klient jest, ale czy to realnie się opłaca?
Koszty, jakie na dzień dobry musi ponieść przedsiębiorca, to jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 20 tys. zł. Franczyzodawca wymaga także od franczyzobiorcy, aby dysponował 400-3000 m2 halą rekreacyjną w centrum handlowym lub wolnostojącym budynki z dobrym połączeniem komunikacyjnym. Nakład inwestycyjny związany z przystosowaniem lokalu do wymagań marki waha się w przedziale 650-1,3 tys.zł za 1m². Przedsiębiorca będzie musiał zatrudnić także min. siedmioosobowy personel, a w trakcie współpracy uiszczać comiesięczną opłatę franczyzową w wysokości 8,5 proc. od obrotu oraz opłatę na fundusz marketingowy – 1,5 proc. od obrotu. Co otrzyma w zamian?
Jump World zapewnia, że potencjalnym franczyzobiorcom pomaga w wyborze odpowiedniej lokalizacji na biznes i urządzeniu parku od podstaw.
– Partnerzy sieci parków wybierani są głównie spośród osób posiadających już doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej, a także posiadających odpowiednie środki finansowe. Znajomość branży nie jest wymagana, ponieważ Jump World przekazuje wiedzę dotyczącą prowadzenia biznesu. Wystarczy, że franczyzobiorca przestrzegają standardów prowadzenia działalności zawartej w umowie licencyjnej oraz podręczniku operacyjnym – wyjaśnia Zbigniew Macion, właściciel marki Jump World.
Franczyzodawca oferuje także profesjonalne wyposażenie wraz z podziałem na strefy tematyczne: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka oraz arenę główną. Franczyzobiorca otrzyma przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku. JumpWord zapewnia również rekrutację i szkolenie personelu, wsparcie marketingowe, pomoc w uzyskaniu leasingów, czy kredytów.
Właściciel marki twierdzi, że biznes przynosi stabilny, rosnący dochód.
– Dochody uzależnione są od wielkości parku, np. w hali o pow. 1000 m2, możemy obsłużyć 70 klientów na godzinę, co daje miesięczny przychód w wysokości powyżej 200 tys. zł – wyjaśnia właściciel marki.
Obecnie franczyzodawca posiada 7 funkcjonujących parków, kilka w budowie a poszukuje franczyzobiorców w: Warszawie, Opolu, Kielcach, Krakowie i Tychach.
– Realizacja inwestycji od podpisania umowy do otwarcia parku zajmuje zazwyczaj trzy miesiące miesiące. Termin realizacji jest uzależniony przede wszystkim od jakości hali. W wielu przypadkach hala pod park trampolin musi zostać przystosowana. W takiej sytuacji inwestor jest uzależniony od czasu wykonania prac adaptacyjnych – wyjaśnia Zbigniew Macion. – Do końca roku mamy zaplanowane budowy czterech parków oraz prowadzimy rozmowy z pięcioma nowymi inwestorami – dodaje.
Nowe parki powstaną w Gnieźnie, Łodzi, Warszawie i Będzinie.


ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Estetic Point umożliwia otwarcie gabinetu medycyny estetycznej już od 150 tys. zł. Franczyzobiorca może osiągnąć rentowność nawet po dwóch miesiącach.
Marka znalazła sposób jak utrzymać zarobki w siłowniach na stałym poziomie, mimo wyjazdów urlopowych klubowiczów.
Świat Podologii buduje sieć centrów podologicznych i szuka partnerów. W branży, która startuje, ale ma duży potencjał.
Australijska sieć F45 rozwija franczyzę w Polsce. Oferuje gotowy model treningów grupowych, pełne wsparcie operacyjne i inwestycję od 300 tys. zł. Pierwsze siłownie ruszają w największych miastach.
Od lat prowadziła zajęcia fitness i marzyła o własnym klubie. Gdy trafiła na ofertę franczyzy Xtreme Fitness Gyms, powiedziała mężowi: „To jest to”. Dziś Magdalena Liszkowska rozwija swój biznes w Suwałkach i planuje kolejny klub.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.