Gruby Benek coraz większy

Na start / Według szacunków licencjodawcy, minimalna kwota, jaką należy przygotować na inwestycję w lokal Grubego Benka to 100 tys. zł.
Poniedziałek
31.08.2020
Szyld Grubego Benka zawisł ostatnio w Gdańsku i Warszawie. W planach są otwarcia kolejnych pizzerii.
 

Ogólnopolska sieć pizzerii Gruby Benek liczy ok. 40 lokali. Wszystkie działają we franczyzie. Najnowsze zostały otwarte tego lata: w czerwcu w Gdańsku i w sierpniu na warszawskich Bielanach. 

– W najbliższych tygodniach otwarte zostaną kolejne dwa lokale naszej sieci – w Lubawie i Wrocławiu – zapowiada Katarzyna Włodarczyk-Pięta, członek zarządu marki Gruby Benek.

Licencja na pizzę

Koncept szuka franczyzobiorców w całej Polsce, w miastach liczących powyżej 10 tys. mieszkańców. 

– Elastyczny model współpracy franczyzowej i działania naszych pizzerii sprawia, że świetnie radzą sobie one zarówno w dużych miastach jak i w małych miejscowościach – podkreśla Katarzyna Włodarczyk-Pięta. – W tej chwili nasza strategia rozwoju zakłada również kierowanie oferty franczyzowej do osób związanych z gastronomią, których sytuacja w wyniku pandemii stała się trudna. Mamy świadomość, że dla wielu restauracji ostatnie miesiące były niezwykle ciężkie, a nadchodzący sezon jesienno-zimowy rzuci im kolejne wyzwania. Jesteśmy jednak przekonani, że zmiana profilu działalności i dołączenie do naszej sieci pozwoli im na dalsze, skuteczne i opłacalne działanie na rynku gastronomicznym.

Koszt inwestycji związanej z otwarciem pizzerii Gruby Benek jest w znacznym stopniu zależny od stanu wyjściowego lokalu i kosztów remontu. Jednak według szacunków licencjodawcy, minimalna kwota, jaką należy przygotować to 100 tys. zł. Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 5 tys. zł netto. Miesięczna opłata franczyzowa to 1,4 tys. zł netto.

Franczyzodawca zapewnia, że wspiera swoich licencjobiorców zarówno na etapie przygotowania lokalu do otwarcia, jak i już w trakcie jego działania. 

– Pomagamy w wyborze odpowiedniego sprzętu i wyposażenia, wskazujemy dostawców, objaśniamy skomplikowane przepisy sanitarne, szkolimy franczyzobiorców i ich pracowników oraz pomagamy koordynować wszystkie prace związane z otwarciem – wylicza Katarzyna Włodarczyk-Pięta. – W trakcie współpracy pozostajemy w stałym kontakcie z naszymi franczyzobiorcami. Tutaj kluczowa okazuje się pomoc organizacyjna, związana z bieżącym zarządzaniem pizzerią oraz wsparcie marketingowe. Wspólnie planujemy akcje promocyjne i reklamowe, wspieramy działania w mediach społecznościowych, dopracowujemy szczegóły oferty i dbamy o ciągły rozwój naszych franczyzobiorców poprzez szkolenia.

W sieci bezpieczniej?

Pandemia koronawirusa i związane z nią zawirowania gospodarcze spowodowały, że potencjalni przedsiębiorcy mogą teraz ostrożniej podejmować decyzje o inwestowaniu w nowy biznes. Czy widać to także po zainteresowaniu franczyzą? 

– Potencjalni franczyzobiorcy stali się z pewnością ostrożniejsi. Wynika to głównie z sygnałów płynących z rynku – nie ukrywa Katarzyna Włodarczyk-Pięta. – W wyniku pandemii gastronomia będzie musiała się zmienić. Klienci nadal ostrożnie podchodzą do wizyt w zatłoczonych restauracjach i wolą bezpieczniejsze dostawy, w wielu wypadkach zmieniła się też ich sytuacja finansowa. Widzimy już jednak, że wiele osób zainteresowanych lub związanych z branżą zaczyna doceniać bezpieczeństwo, jakie daje działanie w sieci i cały czas prowadzimy rozmowy z kandydatami na licencjobiorców.

 

WIZYTÓWKA MARKI GRUBY BENEK

Ogólnopolska sieć pizzerii.

  • ok. 40 lokali franczyzowych
  • minimalna kwota inwestycji 100 tys.
  • jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci 5 tys. zł netto

Katarzyna Włodarczyk-Pięta, członek zarządu Grubego Benka: / "W tej chwili nasza strategia rozwoju zakłada również kierowanie oferty franczyzowej do osób związanych z gastronomią, których sytuacja w wyniku pandemii stała się trudna."

POPULARNE NA FORUM

North Fish podwojony

Proszę o pilny kontakt w sprawie franczyzy pod nr telefonu 731610809

1 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2020
Czy minister Ziobro wyrzuci McDonald's z Polski?

Troska o Mc Donalda, który przekonał do siebie prawie całą Azję gdzie słowo ,,hamburger" z powodów oczywistych jest niemal zakazane- wydaje się po prostu zwykłym...

13 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2020
Czy minister Ziobro wyrzuci McDonald's z Polski?

Panie Rafale! Znakomita robota. W końcu ktoś wypunktował to co wiemy od kilkunastu lat, a określenie wolna amerykana pasuje tu idealnie. Niestety z amerykańskich...

13 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2020
Czy minister Ziobro wyrzuci McDonald's z Polski?

Pandemia pokazałą ,że król jest nagi-edukacja potencjalnych franczyzobiorców wzrasta, i koncepty np takie jak szeroko tu reklamowany Intermarche będą miały kłopot z...

13 wypowiedzi
ostatnia 14.11.2020
Czy minister Ziobro wyrzuci McDonald's z Polski?

Dziękuję za obszernie przedstawione stanowisko. Będziemy musieli zostać przy swoich zdaniach - ja nadal uważam, że zaproponowany w Raporcie projekt kodyfikacji norm na...

13 wypowiedzi
ostatnia 10.11.2020
Czy minister Ziobro wyrzuci McDonald's z Polski?

Szanowny Panie Prezesie! Cieszę się z Pana zaproszenia do dyskusji. Myślę, że możemy ją bezpośrednio prowadzić publicznie na forum. Oczywiście spotkamy się także...

13 wypowiedzi
ostatnia 09.11.2020
Czy minister Ziobro wyrzuci McDonald's z Polski?

Szanowni Państwo, Nie jest tak, że byli franczyzobiorcy muszą żyć z piętnem długu do końca życia! W marcu tego roku weszły w życie przepisy o upadłości...

13 wypowiedzi
ostatnia 09.11.2020
Czy minister Ziobro wyrzuci McDonald's z Polski?

Faktycznie przytoczenie rozwiązań z USA w kontrze do straszenia przeregulowaniem rynku franczyzy trudno uznać za efekt talentu polemicznego, no ale Pan Arkadiusz odwołuje...

13 wypowiedzi
ostatnia 09.11.2020