Moda z wyższej półki

Wydatki na starcie / Urządzenie sklepu we franczyzie GPoland to koszt zaczynający się od 250 tys. zł, plus wydatek na zatowarowanie.
Poniedziałek
28.09.2020
We współpracy z GPoland można otworzyć butik z ofertą znanych modowych marek premium.
 

Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. W swoim portfolio ma ich kilkadziesiąt, m.in.: Max Mara, Armani Exchange, Elisabetta Franchi, Furla, Polo Ralph Lauren, Pinko czy Trussardi. 

– Obecnie działa w Polsce kilkadziesiąt sklepów monomarkowych reprezentowanych przez nas brandów oraz 9 sklepów multibrandowych Made in G – informuje Monika Szurgot , dyrektor ds. rozwoju biznesu i handlu detalicznego GPoland. – Po ponownym otwarciu galerii handlowych zauważamy zwiększone zainteresowanie współpracą z naszą agencją. Okazuje się, że rynek marek premium nadal ma się dobrze i nadal warto w nie inwestować.

Otwarcie ze wsparciem

Butiki monobrandowe to propozycja dla dużych miast, liczących powyżej 200 tys. mieszkańców. W tych mniejszych (ale powyżej 100 tys.) GPoland szuka partnerów zainteresowanych otwarciem butików multibrandowych, pod szyldem Made in G, z asortymentem tańszych włoskich marek. W tym przypadku możliwe są cztery modele: Made in G Premium, Made in G Accessories, Made in G Denim oraz Made in G Fast Fashion.

– Najchętniej podejmujemy współpracę z osobami posiadającymi doświadczenie w handlu detalicznym oraz prowadzeniu własnej działalności. Ponieważ jednak zapewniamy wsparcie podczas otwarcia i prowadzenia butiku, więc jesteśmy w stanie przygotować do prowadzenia biznesu także osoby bez doświadczenia, chętne do nauki i współpracy – dodaje Monika Szurgot.

W zależności od wybranego asortymentu lokal na sklep powinien mieć wielkość 60 – 100 m2. Może się mieścić zarówno w galerii handlowej, jak i przy ulicy.

Urządzenie sklepu to koszt od 250 tys. zł. Dodatkowym wydatkiem dla franczyzobiorcy jest zakup towaru. Koszt ten wyliczany jest po poznaniu metrażu lokalu oraz wyborze asortymentu. Nie ma żadnych opłat wstępnych ani miesięcznych. 

– Pomagamy znaleźć lokalizację, wynegocjować czynsz, zaprojektować i urządzić sklep, wybrać kolekcję, zrekrutować i wyszkolić pracowników – wylicza Monika Szurgot. – Właścicielowi przekazujemy cale know how dotyczące prowadzenia salonu i zarządzania personelem oraz oferujemy stałą pomoc naszych specjalistów.

 

WIZYTÓWKA MARKI GPOLAND

GPoland jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce, w tym m.in: Max Mara, Armani Exchange, Elisabetta Franchi, Furla, Polo Ralph Lauren, Pinko czy Trussardi

  • inwestycja we własny salon zaczyna się od 250 tys.
  • wymagana powierzchnia lokalu to 60-100 m2

Monika Szurgot , dyrektor ds. rozwoju biznesu i handlu detalicznego GPoland: / "Okazuje się, że rynek marek premium nadal ma się dobrze i nadal warto w nie inwestować."

POPULARNE NA FORUM

Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022
Sklep Z odzieżą używaną

Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2021
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?

Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.

38 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2021