„Własny Biznes FRANCHISING” to magazyn pomysłów na biznes. Piszemy o franczyzie i własnym biznesie. Tego nie przeczytasz w internecie.
Nr 4/2025 (238)
SUPERTEMAT
Najlepsze franczyzy 2025
Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy biznes pod znaną marką. Na Targach Franczyza w Warszawie znajdziesz najlepsze koncepty, które udostępniają swoją licencję na biznes.
Apetyt na franczyzę
Gastronomia to bardzo popularna we franczyzie branża. Można wybierać wśród międzynarodowych marek albo wśród rodzimych brandów.
Otwórz własny bank na licencji
Rynek bankowy ciągle ewoluuje. Franczyza pozwala nadążać za tymi zmianami i nie tracić przewag konkurencyjnych.
Licencja na sklep spożywczy
Duża konkurencja powoduje, że niezrzeszonym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku spożywczym. Ze znaną marką działa się łatwiej.
Moda na fitness
Szacuje się, że w ciągu kilku najbliższych lat liczba osób aktywnie korzystających z klubów fitness w Polsce
będzie rosła rocznie w tempie dwucyfrowym.
Firma na solidnych fundamentach
Polacy kupują, remontują i urządzają domy oraz mieszkania. To dobra baza do zbudowania biznesu z pomocą sprawdzonej licencji.
Biznes w edukacji
Według statystyk, rodzice przeznaczają rekordowe kwoty na zajęcia pozalekcyjne dla swoich dzieci. Jak zrobić na tym biznes?
Znajdź pomysł na biznes
Salon ślubny albo optyczny? We franczyzie znajdziemy różne pomysły na biznes, także te mniej oczywiste.
RAPORT SPECJALNY
Zarabiaj w usługach
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Paczki trzeba nadać, rzeczy gdzieś przechować, a z punktu A do B jakoś się dostać – najlepiej szybko i wygodnie. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
POMYSŁY NA FIRMĘ
Franczyza z Synevo
Synevo rusza z franczyzą, udostępniając licencję na otwarcie punktów pobrań. Wbrew pozorom,
to wcale nie jest propozycja tylko dla osób z branży medycznej.
Kawiarnia pod znaną marką
Costa Coffee to marka znana na całym świecie. Teraz udostępnia swoją licencję na biznes franczyzobiorcom w Polsce.
Zyski z natury
Las zamiast sali konferencyjnej, tropy zwierząt zamiast flipcharta, a nauka rozpoznawania ptasich głosów jako sposób na integrację – warsztaty przyrodnicze stają się coraz popularniejszym pomysłem
na biznes i ekologiczną alternatywą dla tradycyjnych szkoleń.
E-FIRMA
Jak przekształcić blog w źródło dochodu
Agnieszka Skupieńska od kilkunastu lat udowadnia, że praca na własnych zasadach to nie tylko możliwy, ale i opłacalny scenariusz. Dzieli się wiedzą o freelancingu, monetyzacji pasji i budowaniu biznesu online – nie bojąc się zmian, nowych narzędzi i... sztucznej inteligencji.
Rozgadani, czyli jak zarabiać na kursach językowych online
W zaledwie kilka lat Sandra Małecka-Szymaniak przekształciła jednoosobową działalność w rozpoznawalną markę edukacyjną. Dziś jej internetowa szkoła językowa realizuje niemal 2 tys. indywidualnych lekcji miesięcznie i prowadzi zajęcia w 120 grupach.
BIZNES NA SZPILKACH
Osobisty doradca stylu
Personal shopper, czyli osobista stylistka – na czym polega jej praca i jacy klienci korzystają z tego typu usług?
MĘSKI BIZNES
LucArt Automotive stawia na mobilną franczyzę
Nowy koncept Kozak na Ratunek pozwoli franczyzobiorcom LucArt Automotive lepiej zarabiać
na wysokomarżowych usługach motoryzacyjnych.
MÓJ FRANCHISING
Jeden adres, dwa razy więcej możliwości
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Siła jest kobietą
– W swoim biznesie najbardziej kocham sprawczość – mówi Ewelina Brzózka, właścicielka dwóch klubów Xtreme Fitness Gyms.
Od klientki do właścicielki salonu
Zamiast czekać, aż coś się zmieni, wzięła sprawy w swoje ręce. Andżelina Kowalczyk porzuciła etat, zawalczyła o zdrowie, a dziś prowadzi własny salon Body Evolution w Łukowie.
OD ZERA DO MILIONERA
Mitsubishi, czyli trzy diamenty
Syn zubożałego samuraja, buntownik, więzień, wizjoner. Yataro Iwasaki nie miał łatwego startu, ale stworzył Mitsubishi – markę, która dziś działa od motoryzacji po lotnictwo. Jak do tego doszło?
ABC FIRMY
Jak legalnie płacić mniej podatków?
Podobno podatki i śmierć to dwie nieuniknione rzeczy. Ale wysokość podatków to już inna sprawa. Co zrobić, żeby legalnie zapłacić mniej?
ABC FRANCZYZY
Czy franczyza jest dla ciebie?
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, sprawdź, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy.
KATALOG FRANCZYZ
300 pomysłów na firmę. Spróbować może każdy.
Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.
GDZIE KUPISZ NOWY NUMER?
Czasopismo „Własny Biznes FRANCHISING” możesz zamówić przez internet na portalu Franchising.pl/zakupy (pojedyncze egzemplarze, subskrypcja, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, a także w sklepie Publio.pl.
SUBSKRYPCJA
Zamów dwuletnią (osiem numerów) subskrypcję magazynu „Własny Biznes FRANCHISING” za 39 zł. Zaoszczędź pieniądze i czas. Nowe wydanie wyślemy co kwartał pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic nie będzie Cię kosztować. Zamów teraz -> Franchising.pl/koszyk/prenumerata/
Zasady i warunki zakupów
Subskrypcja dwuletnia - 8 numerów w promocyjnej cenie
Subskrypcja obejmuje osiem kolejnych numerów magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 39 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres subskrypcji. W pierwszej przesyłce wysyłamy wydania, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.
Przeczytaj więcej o magazynie "Własny Biznes FRANCHISING": https://franchising.pl/artykul/1306/roczna-subskrypcja-promocyjnej-cenie/
Koszt dostawy
Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:
- Europa (łącznie z Cyprem, całą Rosją i Izraelem) - 33 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
- Ameryka Północna i Afryka - 41 zł (w przypadku prenumeraty 350 zł);
- Ameryka Południowa, Środkowa i Azja - 48 zł (w przypadku prenumeraty 400 zł);
- Australia i Oceania - 71 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).
Warunki dostawy
Zamówienia wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj 1-5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj 7-14 dni roboczych.
Formy płatności
Lista dostępnych form płatności:
- BLIK
- Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
- karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
- bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
- tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
- pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.
Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.
Proforma
Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.
Zwroty i reklamacje
Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 20.
Dane firmy
PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748
