Polisa na biznes

Spółka Agencja Konsultant zarządza siecią 11 placówek własnych Superpolisa, ponadto ma podpisane 250 umów partnerskich i zespół prawie 500 sprzedawców indywidualnych. Strategia firmy zakłada dywersyfikację kanałów sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, które będzie można kupić w stacjonarnych biurach, przez internet oraz call center. Partnerzy firmy, którzy zdecydują się na współpracę z Superpolisą mają do dyspozycji trzy modele współpracy: franczyza, partner i doradca. Franczyzodawca w żadnym z modeli nie narzuca celów sprzedażowych. Działanie firmy jest oparte na systemie porównawczo-transakcyjnym. Pozwala on agentom porównać, wycenić i przeprowadzić sprzedaż polisy na jednej platformie informatycznej.
- Od wielu lat funkcjonujemy w branży ubezpieczeniowej. Wiemy, jak wygląda praca agentów i dlatego, tworząc koncepcję Superpolisy, chcieliśmy, by ta praca stała się efektywniejsza i łatwiejsza. To właśnie dlatego stworzyliśmy skuteczny model biznesowy. Postawiliśmy na system informatyczny, który skraca czas przygotowania ofert i usprawnia proces sprzedaży – wyjaśnia Dariusz Daraż, dyrektor rozwoju sieci Superpolisy.
Najwyższe prowizje otrzyma przedsiębiorca, który zdecyduje się na współpracę franczyzową. Może on także liczyć na dofinansowanie w kwocie 10 tys. zł przy inwestycji w placówkę. Franczyzodawca nie obawia się, że klienci z zakupem ubezpieczeń przeniosą się do internetu.
- Naszą ambicją jest pokrycie zasięgiem całego kraju. Współpracujemy zarówno z partnerami z dużych jak i mniejszych miast. Dane z polskiego rynku mówią bardzo wyraźnie, że nadal wolimy kupować ubezpieczenia w agencji stacjonarnej. Klienci, którzy poszukiwań ubezpieczeń nie chcą zakończyć transakcją przez nasz portal otrzymują informację o najbliższym dla nich punkcie sprzedaży Superpolisy - mówi Dariusz Daraż.
Partnerzy Superpolisy mają do dyspozycji cykle szkoleniowe z zakresu produktów ubezpieczeniowych, marketingu i technik sprzedaży. Franczyzodawca prowadzi je zarówno w swojej siedzibie, jak i w regionach. W przypadku, gdy do sieci dołącza już wcześniej istniejąca agencja ubezpieczeń, wtedy firma organizuje specjalnie dla jej pracowników dedykowane sesje treningowe.
- Nasi partnerzy mają do dyspozycji bazę wiedzy dostępną przez stronę internetową, ale także dedykowane im call center, które jest w stanie szybko i sprawnie pomóc i doradzić w zakresie technicznym jak i administracyjnym - zapewnia dyrektor rozwoju sieci.
Superpolisa inwestuje także w działania marketingowe. Prowadzi m.in. kampania reklamową w grupie telewizyjnej Polsatu. Ponadto marka sponsorem transmisji Formuły 1 w telewizji. (dw)

ZOBACZ W KATALOGU



















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Budujemy biznes oparty o kilka grup produktowych, z których każda generuje przychód dla franczyzobiorcy – mówi Daniel Gehrke z Alior Banku.
Na początku czerwca zaczął działać kolejny franczyzowy kantor kryptowalut pod szyldem Quark.
– International Franchise Day to święto dobrej współpracy dla tych, którzy w takim modelu działają – podkreśla Adam Kuc, właściciel placówki partnerskiej VeloBanku.
Powódź zniszczyła jego placówkę, ale nie biznes. Mariusz Hajdasz, partner PKO Banku Polskiego, opowiada, jak wygląda franczyza bankowa, gdy przychodzą prawdziwe kryzysy.
Hiszpanie chcą sprzedać udziały w Santander Bank Polska austriackiemu Erste Group. Co to oznacza dla dalszego rozwoju sieci i dla franczyzobiorców?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do znalezienia biznesu, w który chciałoby się zainwestować, trzeba się dobrze przygotować. Choć wybór branży i konkretnego systemu franczyzowego jest subiektywny, to ocena części elementów umowy franczyzy podlega obiektywnym kryteriom.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Credit Agricole/Alior Bank
Witam, czy ktoś ma doświadczenie z bankiem Credit Agricole i mógłby doradzić w jakim stopniu ta współpraca jest rentowna.
Velobank
Witam, czy ktoś prowadzi lub ma zamiar zacząć z velobankiem?
Pekao SA - czy to dobry pomysł na biznes
Warto interesować się tematem czy lepiej wybrać inny bank ?
PEKAO PARTNER - FRANCZYZA
Witam, Czy posiada ktoś jakiekolwiek informacje na temat franczyzy Banku Pekao ? Chodzi głównie o wynagrodzenie i przyznawalnośc kredytów. Warto interesować się tematem...
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
Skąd wziąć pieniądze na rozwój firmy?
dofinansowania są różne konkursy organizowne przez gmine, miasto, ministerstwa w zaleznosci od pomyslu na biznes.
Firma pożyczkowa
Ja gdy wiem, że chce uzbierać na dany cel, stosuje zasadę50/30/20, dzięki temu oszczędzam i nie potrzebuję pożyczać pieniędzy.