Pieniądze leżą na... łóżku

Kiedy kilkanaście lat temu pewna obywatelka Korei Południowej cierpiała na dotkliwe bóle kręgosłupa, jej syn, inżynier Cho Seung Hyun, zaprojektował dla niej specjalne urządzenie masujące w kształcie łóżka. Dolegliwości wkrótce minęły, a sukces domowej rehabilitacji skłonił Cho Seung Hyuna do rozpoczęcia produkcji sprzętu medycznego na dużą skalę. W 2002 r. założył firmę Nuga Best (wtedy pod nazwą Nuga Medical Company), która rozwijała się w tempie godnym azjatyckich tygrysów – już po roku otworzyła pierwsze placówki w Chinach, USA i Australii, potem przyszła kolej na rynek rosyjski, singapurski i tajwański. Koncept dotarł także do Europy. Dziś pod logo Nuga Best działa ponad 7 tys. placówek na całym świecie, a Cho Seung Hyun piastuje funkcję prezesa.
Do Polski firma zapukała od wschodu. Dmitry Yatsenko, właściciel salonów franczyzowych Nuga Best na Ukrainie, postanowił wprowadzić markę nad Wisłę. W 2009 roku otworzył pierwszy sklep w Warszawie. Obecnie w kraju działają dwie placówki sieci, obie w stolicy.
- Docelowo w Polsce ma powstać 200 salonów Nuga Best, zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach do 20 tys. mieszkańców. Interesują nas różne lokalizacje. Najważniejsze, żeby sklep był jak najbliżej klienta, żeby nie trzeba było jechać do niego przez pół miasta, co dla osób z problemami zdrowotnymi jest często kłopotliwe. Dlatego od galerii handlowych wolimy osiedla mieszkaniowe – mówi Krystyna Frydel, specjalistka ds. rozwoju franczyzy Nuga Best.
Plany mogą wydawać się nazbyt ambitne, biorąc pod uwagę, że w przeciągu 5 lat do pomysłu udało się przekonać dwóch polskich franczyzobiorców, a inwestycja w biznes wynosi 180-300 tys. zł. Kwota obejmuje koszt aranżacji pomieszczenia i wyposażenia go w niezbędny sprzęt. Franczyzobiorca zainteresowany współpracą z Nuga Best musi posiadać lokal o powierzchni min. 120 m2 (z czego 100 m2 to open space). Firma pomaga franczyzobiorcom w znalezieniu odpowiedniego lokalu, zapewnia wsparcie serwisowe i dostarcza niezbędne certyfikaty medyczne, a obrotnym przedsiębiorcom umożliwia stworzenie własnej sieci salonów. Nuga Best nie pobiera opłaty licencyjnej od partnerów.
Nuga Best przyciąga klientów organizaując szkolenia i prezentacje dotyczące zdrowia i produktów medycznych. Po krótkim wprowadzeniu klient może wypróbować urządzenia "na własnej skórze” i poddać się 40-minutowemu masażowi.
(mt)

ZOBACZ W KATALOGU

































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.