Pieniądze leżą na... łóżku

Kiedy kilkanaście lat temu pewna obywatelka Korei Południowej cierpiała na dotkliwe bóle kręgosłupa, jej syn, inżynier Cho Seung Hyun, zaprojektował dla niej specjalne urządzenie masujące w kształcie łóżka. Dolegliwości wkrótce minęły, a sukces domowej rehabilitacji skłonił Cho Seung Hyuna do rozpoczęcia produkcji sprzętu medycznego na dużą skalę. W 2002 r. założył firmę Nuga Best (wtedy pod nazwą Nuga Medical Company), która rozwijała się w tempie godnym azjatyckich tygrysów – już po roku otworzyła pierwsze placówki w Chinach, USA i Australii, potem przyszła kolej na rynek rosyjski, singapurski i tajwański. Koncept dotarł także do Europy. Dziś pod logo Nuga Best działa ponad 7 tys. placówek na całym świecie, a Cho Seung Hyun piastuje funkcję prezesa.
Do Polski firma zapukała od wschodu. Dmitry Yatsenko, właściciel salonów franczyzowych Nuga Best na Ukrainie, postanowił wprowadzić markę nad Wisłę. W 2009 roku otworzył pierwszy sklep w Warszawie. Obecnie w kraju działają dwie placówki sieci, obie w stolicy.
- Docelowo w Polsce ma powstać 200 salonów Nuga Best, zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach do 20 tys. mieszkańców. Interesują nas różne lokalizacje. Najważniejsze, żeby sklep był jak najbliżej klienta, żeby nie trzeba było jechać do niego przez pół miasta, co dla osób z problemami zdrowotnymi jest często kłopotliwe. Dlatego od galerii handlowych wolimy osiedla mieszkaniowe – mówi Krystyna Frydel, specjalistka ds. rozwoju franczyzy Nuga Best.
Plany mogą wydawać się nazbyt ambitne, biorąc pod uwagę, że w przeciągu 5 lat do pomysłu udało się przekonać dwóch polskich franczyzobiorców, a inwestycja w biznes wynosi 180-300 tys. zł. Kwota obejmuje koszt aranżacji pomieszczenia i wyposażenia go w niezbędny sprzęt. Franczyzobiorca zainteresowany współpracą z Nuga Best musi posiadać lokal o powierzchni min. 120 m2 (z czego 100 m2 to open space). Firma pomaga franczyzobiorcom w znalezieniu odpowiedniego lokalu, zapewnia wsparcie serwisowe i dostarcza niezbędne certyfikaty medyczne, a obrotnym przedsiębiorcom umożliwia stworzenie własnej sieci salonów. Nuga Best nie pobiera opłaty licencyjnej od partnerów.
Nuga Best przyciąga klientów organizaując szkolenia i prezentacje dotyczące zdrowia i produktów medycznych. Po krótkim wprowadzeniu klient może wypróbować urządzenia "na własnej skórze” i poddać się 40-minutowemu masażowi.
(mt)

ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Branża beauty i fitness ma mocną reprezentację na wiosennych Targach Franczyza. Widzimy się już 13 I 14 marca na PGE Narodowym!
Franczyzodawca Fit+ zauważa, że Polska podąża śladem Europy Zachodniej, gdzie na siłowniach można spotkać nawet osiemdziesięciolatków. U nas ten trend dopiero się kształtuje.
Xtreme Fitness Gyms to jedna z najszybciej rozwijających się sieci klubów fitness w Polsce. Nasza misja to nie tylko promowanie zdrowego stylu życia, ale także dostarczanie stabilnego i rentownego modelu biznesowego dla naszych franczyzobiorców.
– W sporcie i biznesie musisz wiedzieć, czego chcesz, jaki jest twój cel – mówi Piotr Rasiński, kulturysta i franczyzobiorca Xtreme Fitness Gyms.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.