Outlet na wyprzedaży

Koszt zatowarowania sklepu Outlet Centrum wynosi 600 zł na 1 m2 powierzchni.
Niedziela
05.10.2014
Właściciel konceptu Outlet Centrum znosi opłatę wstępną dla pierwszych franczyzobiorców.
 

Outlet Centrum oferuje buty oraz odzież damską i męską, także w rozmiarach „plus size”.
- Asortyment w sklepie pod naszym logo, zwłaszcza przy rozpoczęciu działalności, musi być kompleksowy. Powinien zawierać zarówno eleganckie, oryginalne modele jakich klienci nie znajdą nigdzie indziej poza naszą siecią, prosto z hiszpańskich, francuskich czy skandynawskich salonów. Sklep należy także zatowarować odzieżą znanych marek, takich jak Zara czy Bershka, nawet z delikatnym defektem, które są bardzo tanie i mocno poszukiwane zwłaszcza w mniejszych miejscowościach – mówi Jacek Korzeniowski z firmy Fashion Multibrand Distribution Group.

Wzorcowy sklep franczyzodawcy Outlet Centrum o powierzchni 700 m2 znajduje się w Opolu. Powierzchnia sklepów uzależniona jest od wielkości miasta, w którym działa zgodnie z zasadą większa miejscowość – większy sklep. Minimalna powierzchnia nie powinna być jednak mniejsza niż 50 m2.
- Dla kilku większych miejscowości w Polsce przewidujemy możliwość rozbudowy koncepcji detalicznej o sprzedaż hurtową, co jeszcze zwiększa potencjalne zyski i możliwości rozwoju. W tym przypadku większa jest także minimalna powierzchnia handlowa i wynosi 300 m2 – podaje Jacek Korzeniowski.

Odzież dostarczana przez franczyzodawcę, oprócz tej taniej z defektem, jest produktem zafoliowanym z kompletem metek. - Wspominamy o tym, ponieważ zdarza się, że ktoś miał do czynienia z dostawcą outletu słabej jakości, operującym na starych kolekcjach, pogniecionych, bez opakowań, co potem rzutuje na pojmowanie rynku outletowego. Nasze końcówki kolekcji są bardzo często kolekcjami bieżącymi, które jeszcze wiszą w sklepach w całej Europie. Z tą znaczącą różnicą, że w sklepie naszej sieci można kupić tą samą rzecz nawet o 70 proc. taniej – twierdzi menedżer.

Franczyzodawca wymaga opłaty wstępnej w wysokości 5 tys. zł. Planuje jednak znieść ją dla pierwszych pięciu przedsiębiorców, którzy zdecydują się na współpracę. Koszt zatowarowania punktu sprzedaży wynosi 600 zł na 1 m2 powierzchni. Zamówienie na konkretną kolekcję składa się u franczyzodawcy. Jeśli w danej chwili jej nie ma, właściciel sklepu musi poczekać aż zostanie dostarczona z innej hurtowni.
- Okres zwrotu z inwestycji oceniamy na niespełna rok czasu. Umowa zawierana jest zaledwie na 18 miesięcy w przypadku sklepu detalicznego, a partner, po spełnieniu kilku warunków, może dodatkowo zaopatrywać się w brakujący asortyment również u innych dostawców – dodaje Jacek Korzeniowski. (red)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022