stacje paliw i art. motoryzacyjne

Franczyza dla miłośników motoryzacji
Inwestycja w salon auto detailingu zwraca się mniej więcej po upływie 1,5 roku - mówi Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Poland.

Kierowca w potrzebie
Gdy zima atakuje znienacka, franczyzobiorcy LucArt zacierają ręce. W takich dniach potrafią sprzedać nawet kilkadziesiąt akumulatorów.

Polska oknem na Europę
Franczyzodawca Ziebart planuje otworzyć 40 salonów w Polsce w ciągu 10 lat. Wierzy, że sukces nad Wisłą umożliwi amerykańskiej marce rozwój w całej Europie.

Shell odsłania nową franczyzę
Paliwowy koncern odświeżył ofertę dla franczyzobiorców. Co im zaproponuje?

Auto detailing, czyli nisza rynkowa do zagospodarowania
W Polsce wyrasta nowa branża. To auto detailing, czyli ultrapedantyczna pielęgnacja samochodów.

Licencja na zmianę
Prowadzić biznes przez 20 lat, po czym zmienić branżę? Czemu nie, jeśli można w tym celu wykorzystać cudzy pomysł na firmę.

Franczyza z Ameryki
O tym, że warto zainwestować w koncept franczyzowy, który w Polsce nie ma jeszcze silnej konkurencji opowiada Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska.

Czy warto otworzyć myjnię?
Rocznie przybywa u nas około 400 myjni. Biznes ten opłaca się nawet w mniejszych miastach – zapewnia Mariusz Ancerowicz z Euro-Ekol.

Debiut pod nowym szyldem
Sieć Circle K powiększyła się o nową stację. I to nie w wyniku rebrandingu, który właśnie prowadzi.

Auto u kosmetyczki
Usługi franczyzobiorców Ziebart mogą okazać się nieocenione dla wszystkich, którzy myślą o sprzedaży swoich aut. Na czym właściwie polegają?

Pieniądze z moto-sklepu
Franczyzodawca sieci Lucart ma sposób, by wykorzystać dobrą koniunkturę w motoryzacji.

Tankowanie pod nowym szyldem
Babcia z pamiętnej reklamy już nie zatankuje motoru na stacji Statoil. Sieć zmienia nazwę.

Zarobek na autodetailingu
Autodetailing dopiero w Polsce raczkuje, ale wartość rynku szacowana jest na 300-400 mln zł. Ziebart, amerykański koncern wyspecjalizowany w autodetailingu, szuka franczyzobiorców.

Alians na kółkach
Ziebart pozyskał do współpracy nowych dilerów – BMW i Lexusa. Partnerzy działają w ramach konceptu Ziebart Express.

Biznes ze wspomaganiem
W jaki sposób szybko zarobić na pielęgnacji samochodów opowiada Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska, amerykańskiego koncernu z branży motoryzacyjnej.

Biznes złapał gumę
Kolejnemu graczowi nie udało się utrzymać własnej sieci szybkich auto serwisów. Teraz zostanie ona sprzedana.

Franczyza na wysoki połysk
Ziebart przygotowuje się do otwarcia pierwszego franczyzowego salonu z pełnym pakietem usług z zakresu pielęgnacji samochodów i autodetailingu.

Franczyzodawca pomoże zdobyć klientów
Ziebart, który specjalizuje się w pielęgnacji i renowacji samochodów, będzie pozyskiwał klientów dla salonów franczyzowych. Strategia ma zapewnić szybszy rozwój marki w Polsce.

Franczyza z zagranicy
Bartosz Liszkowski trzy lata temu ściągnął do Polski markę Ziebart, amerykański koncern z branży motoryzacyjnej. Dlaczego wybrał ten brand?

Biznes dla miłośników aut
Ziebart, amerykański koncern specjalizujący się w ochronie powierzchni lakierowanej i pielęgnacji samochodów, otworzył pierwszy salon franczyzowy w Polsce.