Lejdis Studio
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Lejdis Studio powstało w 2011 roku w centrum Łodzi jako miejsce, w którym fitness i taniec łączą w sobie bogatą ofertę dla dynamicznych i nowoczesnych kobiet. Oferujemy szeroką gamę zajęć alternatywnych form fitnessu, takich jak: pole dance, exotic dance, aerial hoop, szarfy akrobatyczne, stretching, gym stretch pro, bungee gym czy booty killer. W ofercie znajduje się również organizacja wieczorów panieńskich lub urodzin i warsztatów. Proponowane przez nas zajęcia i rozwiązania są efektem stosowania aktualnie obowiązujących światowych wzorców, dlatego ważnym punktem polityki Lejdis Studio jest nieustanny rozwój oferty.
Jednak sama oferta to nie wszystko. Stale inwestujemy w kadrę instruktorską oraz mechanizmy marketingu internetowego. Opracowaliśmy standardy skutecznej komunikacji i obsługi klienta, którymi się z Państwem podzielimy. Prowadzimy szkolenia dla pracowników, aby stale podnosili swoje kompetencje i byli wizytówką Lejdis Studio. Wierzymy, że zadowolenie pracowników przekłada się na zadowolenie klientów.
Zależy nam na tym, by tworzyć miejsca otwarte na potrzeby kobiet. Chcemy, by w filiach naszej firmy klientki czuły się elegancko, ale i swobodnie. By przychodziły do nas nie tylko na zajęcia, ale i na kawę, herbatę i plotki z przyjaciółkami. Organizujemy dla nich spotkania, imprezy okolicznościowe, warsztaty i inne aktywności, które pozwolą im realizować swoje pasje. Znamy nasze klientki i wiemy, że zależy im na rozwoju i dobrym samopoczuciu. Stawiamy zatem przede wszystkim na jakość, starając się, by Lejdis Studio, jak i nasze klientki, z dnia na dzień rozkwitało.
Wiemy, że udana partnerska współpraca opiera się na fundamentalnym założeniu, że sukces całej marki zależy od sukcesu pojedynczych przedsiębiorstw działających pod jej szyldem. Będziemy szczęśliwi, mogąc dzielić się z Państwem naszym doświadczeniem i pasją włożoną w tworzenie marki Lejdis Studio.
JEDNOSTKI WŁASNE
2 jednostki własne w Łodzi:
Lejdis Studio
Lejdis Studio Open Space Łódź
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3 Jednostki franczyzowe:
Lejdis Studio Warszawa
Lejdis Studio Gdynia
Lejdis Studio Zgierz
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Marka Lejdis Studio
Stając się franczyzobiorcą Lejdis Studio, od pierwszego dnia działalności pracujecie Państwo z marką, która odniosła sukces. Korzystacie Państwo także ze znaków towarowych, praw autorskich, tajemnic handlowych, standardów komunikacji i obsługi klienta oraz wszelkich zastrzeżonych dokumentów wewnętrznych, procesów i formuł należących do marki Lejdis Studio.
Dostęp do know-how
Przystępując do sieci franczyzowej Lejdis Studio, uzyskujecie Państwo dostęp do know-how firmy, czyli gotowego przepisu na prowadzenie biznesu. Bez konieczności ponoszenia dodatkowych wydatków i wypracowywania strategii rynkowych otrzymujecie Państwo gotowy wzór postępowania. Wejście do sieci franczyzowej, daje możliwość korzystania z efektów dużej kampanii reklamowej organizowanej przez dawcę licencji dla całej sieci.
Wsparcie ze strony właściciela
Będąc właścicielem i twórcą marki Lejdis Studio, każdego franczyzobiorcę traktujemy jak partnera, będziemy wspierać Państwa w sukcesach i nie pozwolimy, by w razie kłopotów zostali Państwo sami. Służymy pomocą i radą na każdym etapie Państwa działalności. Oferujemy pomoc obejmującą m.in. doradztwo w zakresie rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej, znalezienie odpowiedniej lokalizacji, możliwość skorzystania ze sprawdzonej ekipy remontowo-budowlanej, dostosowanie lokalu do standardów sieci czy szkolenia w zakresie prowadzenia biznesu, księgowości, promocji i marketingu.
Kształcenie i rozwój
Ewentualne braki franczyzobiorcy w podstawowej czy specjalistycznej wiedzy uzupełnimy przez autorski program szkoleniowy. Zanim rozpoczniecie Państwo działalność, przejdziecie cykl szkoleń i warsztatów. Również pracownicy, których zatrudnicie, zostaną przeszkoleni. Instruktorzy zostaną wtajemniczeni w szczegółowy, autorski program stworzony na potrzeby Lejdis Studio. Oprócz tego przekażemy Państwu podręcznik operacyjny, do którego będziecie Państwo mogli zajrzeć w przypadku jakichkolwiek wątpliwości. Będziemy służyć Państwu naszym doświadczeniem.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Min. kwota inwestycji:
od 40 000 zł
Wykupienie licencji:
10 000 zł
Zakup materiałów do standaryzacji wnętrz:
od 20 000 zł
Stała opłata miesięczna:
1 000 zł
Roczna opłata marketingowa:
3 000 zł
UWAGA: Wszystkie podane koszty stanowią wartości do negocjacji. Kwoty są cenami netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Warunki systemu franczyzowego Lejdis Studio:
- Miasto powyżej 10 tys. mieszkańców
- Warunki lokalowe: lokal min. 130 m2
Warunki stawiane wobec franczyzobiorcy:
- Osobiste zaangażowanie
- Podstawowa wiedzy z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej
- Umiejętności pracy z ludźmi
- Zaangażowanie i konsekwencja w dążeniu do osiągania wyznaczonych celów
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
JT Promotion Jarosław Tomczewski
ul. Mieszka I 1, 92-415 Łódź
606 260 789
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jarosław Tomczewski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma JT Promotion Jarosław Tomczewski (ul. Mieszka I 1, 92-415 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lejdis Studio oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lejdisstudio.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Lejdis Studio ma najlepsze wyniki finansowe od założenia firmy, ale chętnych do otwierania placówek franczyzowych niewielu. Z czego to wynika?
Zastój w branży fitness to już prehistoria. Teraz sektor przeżywa prawdziwy boom. W jakie koncepty warto zainwestować?
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Elżbieta Zalewska miała dość pracy w korporacji i przeszła na swoje. Jak sobie radzi w Lejdis Studio?
Franczyzodawca Lejdis Studio twierdzi, że w tym roku sieć najprawdopodobniej powiększy się o kilku nowych franczyzobiorców. Jak zostać partnerem firmy?
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
Xtreme KiDS to nie tylko biznes – to przestrzeń, która umożliwia rozwój zarówno przedsiębiorcom, jak i rodzinom korzystającym z naszych usług.
Franczyza in.Time rośnie w siłę dzięki sukcesom swoich partnerów. Nowoczesne studia EMS zdobywają rynek fitness, oferując stabilność i szybki zwrot inwestycji.
Grupa kapitałowa Depilacja.pl proponuje franczyzę dwóch znanych marek z branży beauty. Każda działa w innym segmencie tego rynku.
Trening EMS powoli zdobywa polski rynek. Franczyzowe studio treningu personalnego EMS można otworzyć z marką In.Time.
Ewa Kupczyk szukała pasywnego biznesu, który dałby jej dodatkowe źródło dochodu. Znalazła taki, wchodząc we franczyzę Fit+.
– Miesiąc do miesiąca dla typowej makijażystki jest nieporównywalny. W sezonie może zarobić i 15, i 20 tys. zł miesięcznie. Ale poza sezonem może nie zarobić nic. Dlatego warto proponować pakiety ślubne, szkolenia i vouchery, żeby ten zysk był pewny – mówi Julia Gonstaw Makeup Artist.
– Franczyzobiorca Perfect Look Clinic może liczyć na zyski rzędu 10-15, a nawet 20 tys. zł miesięcznie – mówi Szymon Pankowski, dyrektor operacyjny marki Perfect Look Clinic.
Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach masażu Orient Massage i Thai Organic.
Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach Orient Massage i Thai Organic.
Franczyzodawca Orient Massage i Thai Organic uruchamia Palarnię Zdrowych Kaw. Wkrótce w salonach masażu będzie można napić się prozdrowotnej kawy o dużej zawartości polifenoli i antyoksydantów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – to najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowe męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Kto może zostać franczyzodawcą? Decyzja o stworzeniu własnej sieci franczyzowej nie jest prosta i wymaga spełnienia szeregu warunków.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.