Godan Strefa Uśmiechu - balony i dekoracje

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Godan to najbardziej rozpoznawalna marka dostarczająca akcesoria rozrywkowe działająca w Polsce od 25 lat. Firma słynie z najpiękniejszych i najmocniejszych balonów, licencjonowanych akcesoriów urodzinowych np. takich jak: Star Wars, Cars, Frozen, Spider-Man oraz wielu innych. Jest producentem strojów karnawałowych oraz przebrań na różne okazje. Oferta marki ciągle się rozwija i na bieżąco dostosowywana jest do potrzeb rynku.
W Polsce wzrasta ilość organizowanych urodzin z dekoracjami, „grill party” oraz imprez tematycznych. Modne też stało się świętowanie wieczorów panieńskich i kawalerskich, na których świetnie wpisują się nasze akcesoria, coraz częściej również spotykamy się z wręczaniem bukietów balonowych z okazji urodzin dziecka, rocznic, czy innych ważnych wydarzeń.
W naszej ofercie posiadamy wszystko co jest potrzebne do zorganizowania eleganckiego przyjęcia, a także hucznych eventów .
Nasze sklepy są kolorowe, pełne uśmiechu.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
75
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Prowadzenie unikalnego i rozwojowego biznesu pod szyldem rozpoznawalnej i cenionej marki,
- stabilny i sprawdzony model biznesu w firmie działającej od 25 lat,
- połączenie biznesu z pasją i hobby,
- szeroki i atrakcyjny portfel produktowy,
- lokalne źródło helu, oferujące usługę napełnianie balonów,
- sprawdzony format i dopracowany standard wystroju sklepów,
- wsparcie w procesie poszukiwania, negocjacji i adaptacji lokalu,
- obsługę marki przez profesjonalny zespół marketingowy,
- wspólną działalność wizerunkową i promocyjną dla całej sieci,
- jednolitą organizację zasad sprzedaży oraz obsługi klienta,
- szkolenia i bieżące wsparcie operacyjne,
- cykliczne szkolenia z dekoracji tworzenia bukietów balonowych,
- atrakcyjne materiały marketingowe,
- wyłączność terytorialną,
- brak opłat za licencję.
Bądź pierwszy w swoim regionie!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nakłady inwestycyjne związane z uruchomieniem, wyposażeniem oraz zatowarowaniem własnej placówki wynoszą od 20 do 60 tys. zł netto w zależności od formatu, lokalizacji, powierzchni lokalu oraz jego stanu technicznego.
Jakich efektów można się spodziewać?
Sukces finansowy uzależniony jest przede wszystkim od wysokości realizowanych przychodów, a te z kolei zależą w głównej mierze od:
- lokalizacji, wielkości lokalu i formatu,
- umiejętności sprzedażowych personelu w placówce ale i poza placówką,
- poziomu i jakości obsługi klienta,
- zaangażowania właściciela placówki i całego personelu.
Trafny wybór lokalizacji i realizacja ww. kluczowych czynników umożliwia sukces finansowy:
- zysk już w pierwszym miesiącu działalności,
- zwrot całości zaangażowanego kapitału w II kwartale działalności.
Czekamy na Ciebie aby podzielić się naszą pasją do wywoływania uśmiechów na twarzach naszych klientów.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Pożądane jest by kandydat był zaangażowany w prowadzenie biznesu. Natomiast nie jest wymagane doświadczenie. Szansę mają osoby przedsiębiorcze, które odznaczają się entuzjazmem, zmysłem estetycznym i umiejętnością kreatywnego myślenia. Sprawą kluczową jest bycie faktycznym szefem, obecnym wśród swoich ludzi i klientów. Franczyzobiorca powinien być w centrum sytuacji, aby poznać potrzeby swoich klientów i móc szybko na nie reagować. Ważnym jest aby również jego miejsce zamieszkania było oddalone maksymalnie do 50 km od sklepu.
Godan Strefa Uśmiechu to idealny pomysł na biznes niezależnie od wielkości miasta.
Pozyskanie lokalu może nastąpić na dwa sposoby:
- możemy pomóc w procesie poszukiwania nowego lokalu (wskazanie miejsca, negocjacji ceny najmu oraz warunków umowy),
- możemy wspólnie zaadaptować lokal znaleziony przez samego partnera.
Optymalna powierzchnia dla sklepu Godan Strefa Uśmiechu ma od 20 do 50 mkw. Oferujemy również możliwość wysp lub punktów typu mini o preferowanej powierzchni od 10 mkw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agnieszka Falińska - Dział rozowoju sieci
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Godan S.A. (ul. Poznańska 138, 05-850 Ożarów Mazowiecki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Godan Strefa Uśmiechu - balony i dekoracje oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie godan.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pomimo pandemii sieć GoDan Balony i Dekoracje nie narzeka na ten rok. Na najbliższe miesiące ma kolejne plany otwarciowe.
Przedstawiamy franczyzy, które z powodzeniem można otworzyć w mieście. Magda Gessler opowiada o swoim nowym pomyśle na biznes we franczyzie. W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
Marka GoDan w czasach epidemii skoncentrowała się na sprzedaży internetowej. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Godan Strefa Uśmiechu chce otworzyć 30 sklepów franczyzowych w 2020 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Wystarczy 30 tys. zł, żeby otworzyć sklep marki Godan. Na ten krok zdecydowali się Magdalena i Sebastian Mirońscy. Czy to była dobra decyzja?

– Zakładając firmę chciałam uniknąć określeń typu „biznes żony znanego męża” – mówi Aleksandra Żebrowska, właścicielka marki Francis & Henry.
5.10.15 cały czas otwiera nowe sklepy. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Właściciel marki Coccodrillo w II kwartale br. miał przychody o 21 proc. mniejsze niż rok wcześniej.
Marka Coccodrillo wznawia pracę ok. 100 swoich przyulicznych sklepów. W ciągu najbliższych dwóch tygodni planuje uruchomić kilkadziesiąt kolejnych.
Kanz do końca tego roku chce otworzyć jeszcze dwa salony z odzieżą dla dzieci. W jakich miastach szuka franczyzobiorców?

– Osoba prowadząca sklep powinna posiadać poczucie estetyki i zdolności manualne – mówi Agnieszka Falińska, menadżer ds. rozwoju marki GoDan.
Franczyzodawca Wyspy Szkrabów ma prawie 150 sklepów w całym kraju. Kolejne chce otwierać głównie na północy Polski.
Właściciel marki Coccodrillo zapowiada przeniesienie części sklepów. Nowe placówki chce otwierać głównie w miastach zamieszkałych przez ponad 25 tys. mieszkańców.
Marka Kanz szuka lokalizacji na sklepy w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.
– Dzieci będą rodziły się zawsze, dlatego rynek odzieży dziecięcej jest stabilny – przekonuje Marek Czupryna, prezes spółki Komex.
Lidia Pliszka przez kilka lat pracowała jako dyrektor sprzedaży. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w handlu. Od prawie roku jest franczyzobiorcą marki odzieżowej Kanz.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.