JumpWorld Parki Trampolin

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
JumpWorld oferuje franczyzobiorcom otwarcie parku trampolin wyposażonego w profesjonalnie zaprojektowany „świat trampolin” podzielony na strefy tematyczne takie jak: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka, strefę gladiatorów, ściankę wspinaczkową, arenę główną, Strefę „parkour” oraz tory przeszkód ninja. Nowe atrakcje w niektórych parkach to: poduszka powietrzna, tyrolka, zjeżdżalnia pontonowa, strefa piłki nożnej, niwelator.
Biznes tego typu można otworzyć w centrum handlowym jako rodzaj atrakcji dla klientów centrum jak i w wolnostojącej hali jako niezależny park rozrywki. Park trampolin może być również doskonałym uzupełnieniem działającego klubu fitness lub innego biznesu związanego z aktywnością fizyczną.
Parki trampolin JumpWorld to doskonałe miejsce do aktywnej zabawy dla osób w każdym wieku. Park trampolin JumpWorld to dynamicznie rozwijający się i wysoce dochodowy biznes. Każdy park staje się miejscem regularnie odwiedzanym przez rodziny oraz osoby prowadzące aktywny tryb życia. Biznes przynosi stabilne dochody, które rosna z roku na rok.
Twój park będzie nowoczesnym centrum zabawy dla klientów w każdym wieku w promieniu 40 km. Koncept JumpWorld dostarcza pozytywnych emocji zarówno klientom jak i właścicielom parku.
JEDNOSTKI WŁASNE
2 - Wrocław, Katowice.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9 Lubin, Zabrze, Radom, Rzeszów, Łódź, Warszawa, Ostróda, Kłodzko, Tarnowskie Góry.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wybór odpowiedniej lokalizacji na biznes i urządzenie parku od podstaw,
- przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku,
- wyposażenie parku,
- rekrutacja i szkolenie personelu,
- przeprowadzenie efektywnego marketingu,
- wypracowanie przewagi konkurencyjne,
- pomóc w uzyskaniu różnych form finansowania (leasing, kredyt),
- bieżące wsparcie w prowadzeniu biznesu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata licencyjna od 20 tys. zł (jednorazowa opłata),
- nakłady inwestycyjne w projekt - od 450 za mkw. parku Polska,
- comiesięczna opłata franczyzowa - od 6 proc. od obrotu parku/miesiąc,
- comiesięczna opłata na fundusz marketingowy 2 proc. od obrotu parku/miesiąc.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Powierzchnia hali od 400 m² do 5000 m2;
- Wysokość pomieszczenia do sufitu (konstrukcji) ≥ 5,5 m;
- Personel ≥ 7 osób;
- Nakłady inwestycyjne ≥ 450 zł/m²;
- Lokalizacja – centra handlowe lub hale wolnostojące z komunikacją publiczną;
- Hala ocieplona spełniająca warunki do prowadzenia działalności rekreacyjno-sportowej;
- Przestrzeganie standardów prowadzenia biznesu zgodnie z umową licencyjną oraz podręcznikiem operacyjnym.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
JumpWorld Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Gallusa 12/121, 40-594 Katowice
662 895 124
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Zbigniew Macion
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma JumpWorld Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Gallusa 12/121, 40-594 Katowice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego JumpWorld Parki Trampolin oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie jumpworld.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.
Przedstawiamy franczyzy, które z powodzeniem można otworzyć w mieście. Magda Gessler opowiada o swoim nowym pomyśle na biznes we franczyzie. W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!

Franczyzodawca Orient Massage & Thai Organic wprowadza własną linię profesjonalnych pro'kosmetyków do masażu z właściwościami odżywczymi, leczniczymi oraz pielęgnacyjnymi.
Franczyzobiorca Mistrzów Tattoo już po drugim miesiącu działalności zaczął zarabiać. Jak dzisiaj idzie mu biznes?
Gabinetów Studia Figura jest już w Polsce ponad 420. Zaczyna powoli brakować wolnych lokalizacji na kolejne placówki, dlatego franczyzodawca planuje podnieść wysokość opłaty wstępnej.
Lejdis Studio ma najlepsze wyniki finansowe od założenia firmy, ale chętnych do otwierania placówek franczyzowych niewielu. Z czego to wynika?
Zastój w branży fitness to już prehistoria. Teraz sektor przeżywa prawdziwy boom. W jakie koncepty warto zainwestować?

Mateusz Jaworski niedawno otworzył trzeci salon masażu z Orient Massage & Thai Organic, choć minęły dopiero dwa lata od uruchomienia pierwszego.
Wśród franczyzowych konceptów urodowych znajdziemy m.in. salony depilacji, masażu oraz oferujące różnego rodzaju usługi pielęgnacyjne, kosmetyczne i SPA. Ile trzeba zainwestować?
Start opolskiego Xtreme Fitness Gyms był bardzo udany, ponieważ padł rekord w przedsprzedaży karnetów. Jakie plany ma franczyzobiorca klubu?
– W ubiegłym roku udało nam się podwoić liczbę placówek, a w tym otwarte zostały już kolejne dwa studia – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy w In.Time.
Czerwcowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Opisujemy w nim m.in. jak krok po kroku otworzyć sklep Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz prezentujemy franczyzy z branży uroda i fitness.
– Proponujemy alternatywę dla treningów z trenerem personalnym, która dodatkowo pozwala zaoszczędzić czas – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy EMS.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.