JumpWorld Parki Trampolin

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

JumpWorld oferuje franczyzobiorcom otwarcie parku trampolin  wyposażonego w profesjonalnie zaprojektowany „świat trampolin” podzielony na strefy tematyczne takie jak: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka, strefę gladiatorów, ściankę wspinaczkową, arenę główną, Strefę „parkour” oraz tory przeszkód ninja. Nowe atrakcje w niektórych parkach to: poduszka powietrzna, tyrolka, zjeżdżalnia pontonowa, strefa piłki nożnej.

Biznes tego typu można otworzyć w centrum handlowym jako rodzaj atrakcji dla klientów centrum jak i w wolnostojącej hali jako niezależny park rozrywki. Park trampolin może być również doskonałym uzupełnieniem działającego klubu fitness lub innego biznesu związanego z aktywnością fizyczną.

Parki trampolin JumpWorld to doskonałe miejsce do aktywnej zabawy dla osób w każdym wieku. Park trampolin JumpWorld to dynamicznie rozwijający się i wysoce dochodowy biznes. Każdy park staje się miejscem regularnie odwiedzanym przez rodziny oraz osoby prowadzące aktywny tryb życia. Biznes przynosi stabilne dochody, które rosna z roku na rok.

Twój park będzie nowoczesnym centrum zabawy dla klientów w każdym wieku w promieniu 40 km. Koncept JumpWorld dostarcza pozytywnych emocji zarówno klientom jak i właścicielom parku.

JEDNOSTKI WŁASNE

3 Zabrze, Wrocław, Katowice.

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

10 Bielsko Biała (jednostka partnerska), Radom, Września, Tarnowskie Góry, Gniezno, Leszno, Rzeszów, Łódź, Warszawa, Ostróda

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • wybór odpowiedniej lokalizacji na biznes i urządzenie parku od podstaw,
  • przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku,
  • wyposażenie parku,
  • rekrutacja i szkolenie personelu,
  • przeprowadzenie efektywnego marketingu,
  • wypracowanie przewagi konkurencyjne,
  • pomóc w uzyskaniu różnych form finansowania (leasing, kredyt),
  • bieżące wsparcie w prowadzeniu biznesu.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • opłata licencyjna od 20 tys. zł (jednorazowa opłata),
  • nakłady inwestycyjne w projekt - od 450 za mkw. parku Polska,
  • comiesięczna opłata franczyzowa - od 6 proc. od obrotu parku/miesiąc,
  • comiesięczna opłata na fundusz marketingowy 2 proc. od obrotu parku/miesiąc.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Powierzchnia hali od 400 m² do 5000 m2;
  • Wysokość pomieszczenia do sufitu (konstrukcji) ≥ 5,5 m;
  • Personel ≥ 7 osób;
  • Nakłady inwestycyjne ≥ 450 zł/m²;
  • Lokalizacja – centra handlowe lub hale wolnostojące z komunikacją publiczną;
  • Hala ocieplona spełniająca warunki do prowadzenia działalności rekreacyjno-sportowej;
  • Przestrzeganie standardów prowadzenia biznesu zgodnie z umową licencyjną oraz podręcznikiem operacyjnym.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

JumpWorld Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Gallusa 12/121, 40-594 Katowice

662 895 124

franczyza@jumpworld.pl

jumpworld.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Zbigniew Macion

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do JumpWorld Parki Trampolin.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.