JumpWorld Parki Trampolin

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
JumpWorld oferuje franczyzobiorcom otwarcie parku trampolin wyposażonego w profesjonalnie zaprojektowany „świat trampolin” podzielony na strefy tematyczne takie jak: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka, strefę gladiatorów, ściankę wspinaczkową, arenę główną, Strefę „parkour” oraz tory przeszkód ninja. Nowe atrakcje w niektórych parkach to: poduszka powietrzna, tyrolka, zjeżdżalnia pontonowa, strefa piłki nożnej.
Biznes tego typu można otworzyć w centrum handlowym jako rodzaj atrakcji dla klientów centrum jak i w wolnostojącej hali jako niezależny park rozrywki. Park trampolin może być również doskonałym uzupełnieniem działającego klubu fitness lub innego biznesu związanego z aktywnością fizyczną.
Parki trampolin JumpWorld to doskonałe miejsce do aktywnej zabawy dla osób w każdym wieku. Park trampolin JumpWorld to dynamicznie rozwijający się i wysoce dochodowy biznes. Każdy park staje się miejscem regularnie odwiedzanym przez rodziny oraz osoby prowadzące aktywny tryb życia. Biznes przynosi stabilne dochody, które rosna z roku na rok.
Twój park będzie nowoczesnym centrum zabawy dla klientów w każdym wieku w promieniu 40 km. Koncept JumpWorld dostarcza pozytywnych emocji zarówno klientom jak i właścicielom parku.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 Zabrze, Wrocław, Katowice.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10 Bielsko Biała (jednostka partnerska), Radom, Września, Tarnowskie Góry, Gniezno, Leszno, Rzeszów, Łódź, Warszawa, Ostróda
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wybór odpowiedniej lokalizacji na biznes i urządzenie parku od podstaw,
- przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku,
- wyposażenie parku,
- rekrutacja i szkolenie personelu,
- przeprowadzenie efektywnego marketingu,
- wypracowanie przewagi konkurencyjne,
- pomóc w uzyskaniu różnych form finansowania (leasing, kredyt),
- bieżące wsparcie w prowadzeniu biznesu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata licencyjna od 20 tys. zł (jednorazowa opłata),
- nakłady inwestycyjne w projekt - od 450 za mkw. parku Polska,
- comiesięczna opłata franczyzowa - od 6 proc. od obrotu parku/miesiąc,
- comiesięczna opłata na fundusz marketingowy 2 proc. od obrotu parku/miesiąc.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Powierzchnia hali od 400 m² do 5000 m2;
- Wysokość pomieszczenia do sufitu (konstrukcji) ≥ 5,5 m;
- Personel ≥ 7 osób;
- Nakłady inwestycyjne ≥ 450 zł/m²;
- Lokalizacja – centra handlowe lub hale wolnostojące z komunikacją publiczną;
- Hala ocieplona spełniająca warunki do prowadzenia działalności rekreacyjno-sportowej;
- Przestrzeganie standardów prowadzenia biznesu zgodnie z umową licencyjną oraz podręcznikiem operacyjnym.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
JumpWorld Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Gallusa 12/121, 40-594 Katowice
662 895 124
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Zbigniew Macion
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma JumpWorld Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Gallusa 12/121, 40-594 Katowice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego JumpWorld Parki Trampolin oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie jumpworld.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Nasze kluby osiągają próg rentowności po 3-4 miesiącach – mówi Bartłomiej Stanek, właściciel marki Studio Synergy.
W przyszłym roku ruszy pierwsza placówka franczyzowa konceptu Studio Synergy EMS. Franczyzodawca szuka kolejnych zainteresowanych inwestycją. Na start trzeba mieć 100 tys. zł.
Bartłomiej Stanek, prezes Studio Synergy przewiduje, że rozwój kameralnych klubów fitness, wyspecjalizowanych w treningach EMS będzie szybszy, niż przed pandemią.
Pandemia nie podcięła skrzydeł sieci klubów fitness 36minut. Firma nie osiągnie takich wyników, jak rok temu, ale nadal się rozwija.
Każdy potencjalny franczyzobiorca oczekuje potwierdzenia, że jego działanie jakim jest przystąpienie do nowego konceptu biznesowego ma swoje racjonalne uzasadnienie.

Sieć parków trampolin Fly Park startuje z franczyzą. Minimalna kwota inwestycji wynosi 130 tys. zł. Po jakim czasie się zwróci?
– Zamknięcie gabinetów Studio Figura w czasie ogólnokrajowej kwarantanny, przyczyniło się do wzrostu zainteresowania naszymi usługami – mówi Aneta Wolczyńska ze Studio Figura.
Właściciel EMS FitFactory startuje z franczyzą. Twierdzi, że inwestując 50-100 tys. zł w studio treningowe, można zarabiać na czysto 10-20 tys. zł miesięcznie.
– W trakcie lockdownu nie mogliśmy wykonywać usług, ale można było sprzedawać kosmetyki i vouchery na zabiegi. Dzięki temu przetrwaliśmy – mówi Zofia Bydałek, franczyzodawca Yasumi.
Poszło gładko – tak o zamianie etatu księgowej na franczyzowy gabinet DepilConcept mówi Małgorzata Tymińska, nowa franczyzobiorczyni marki.
Na otwarcie szkoły kick boxingu najczęściej decydują się instruktorzy tego sportu. Połączenie roli właściciela placówki i instruktora znacznie zwiększa szanse na sukces.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.