JumpWorld Parki Trampolin

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
JumpWorld oferuje franczyzobiorcom otwarcie parku trampolin wyposażonego w profesjonalnie zaprojektowany „świat trampolin” podzielony na strefy tematyczne takie jak: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka, strefę gladiatorów, ściankę wspinaczkową, arenę główną, Strefę „parkour” oraz tory przeszkód ninja. Nowe atrakcje w niektórych parkach to: poduszka powietrzna, tyrolka, zjeżdżalnia pontonowa, strefa piłki nożnej, niwelator.
Biznes tego typu można otworzyć w centrum handlowym jako rodzaj atrakcji dla klientów centrum jak i w wolnostojącej hali jako niezależny park rozrywki. Park trampolin może być również doskonałym uzupełnieniem działającego klubu fitness lub innego biznesu związanego z aktywnością fizyczną.
Parki trampolin JumpWorld to doskonałe miejsce do aktywnej zabawy dla osób w każdym wieku. Park trampolin JumpWorld to dynamicznie rozwijający się i wysoce dochodowy biznes. Każdy park staje się miejscem regularnie odwiedzanym przez rodziny oraz osoby prowadzące aktywny tryb życia. Biznes przynosi stabilne dochody, które rosna z roku na rok.
Twój park będzie nowoczesnym centrum zabawy dla klientów w każdym wieku w promieniu 40 km. Koncept JumpWorld dostarcza pozytywnych emocji zarówno klientom jak i właścicielom parku.
JEDNOSTKI WŁASNE
2 - Wrocław, Katowice.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9 Lubin, Zabrze, Radom, Rzeszów, Łódź, Warszawa, Ostróda, Kłodzko, Tarnowskie Góry.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- wybór odpowiedniej lokalizacji na biznes i urządzenie parku od podstaw,
- przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku,
- wyposażenie parku,
- rekrutacja i szkolenie personelu,
- przeprowadzenie efektywnego marketingu,
- wypracowanie przewagi konkurencyjne,
- pomóc w uzyskaniu różnych form finansowania (leasing, kredyt),
- bieżące wsparcie w prowadzeniu biznesu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata licencyjna od 20 tys. zł (jednorazowa opłata),
- nakłady inwestycyjne w projekt - od 450 za mkw. parku Polska,
- comiesięczna opłata franczyzowa - od 6 proc. od obrotu parku/miesiąc,
- comiesięczna opłata na fundusz marketingowy 2 proc. od obrotu parku/miesiąc.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Powierzchnia hali od 400 m² do 5000 m2;
- Wysokość pomieszczenia do sufitu (konstrukcji) ≥ 5,5 m;
- Personel ≥ 7 osób;
- Nakłady inwestycyjne ≥ 450 zł/m²;
- Lokalizacja – centra handlowe lub hale wolnostojące z komunikacją publiczną;
- Hala ocieplona spełniająca warunki do prowadzenia działalności rekreacyjno-sportowej;
- Przestrzeganie standardów prowadzenia biznesu zgodnie z umową licencyjną oraz podręcznikiem operacyjnym.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
JumpWorld Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Gallusa 12/121, 40-594 Katowice
662 895 124
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Zbigniew Macion
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma JumpWorld Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Gallusa 12/121, 40-594 Katowice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego JumpWorld Parki Trampolin oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie jumpworld.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.
Przedstawiamy franczyzy, które z powodzeniem można otworzyć w mieście. Magda Gessler opowiada o swoim nowym pomyśle na biznes we franczyzie. W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!

Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz, franczyzobiorcy Orient Massage i Thai Organic, niedawno otworzyli trzeci salon masażu. Udowadniają, że w każdych czasach można rozwijać biznes.
Dobry biznes i dobra zabawa mają ze sobą zaskakująco wiele wspólnego. Można się o tym przekonać zakładając park trampolin.
Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz w ubiegłym miesiącu otworzyli trzeci salon masażu, udowadniając, że nawet w niesprzyjających czasach można z powodzeniem rozwijać biznes.
Piotr Buchalski, twórca i właściciel sieci salonów Orient Massage i Thai Organic oraz Pijalni Ziół Natura Organica wprowadza nowy koncept.
Franczyzodawca sieci salonów masażu Orient Massage i Thai Organic planuje ekspansję za granicę, natomiast w Polsce wprowadza nowy koncept – Palarnię Kawy Africa Organic.

DepilConcept, franczyzowa sieć wyspecjalizowana w trwałej depilacji, odnotowała rekordowy wzrost sprzedaży w 2021 rok. Planuje też więcej otwarć w 2022 roku.
Jarosław i Magdalena Jakubczakowie otworzyli salon Orient Massage tydzień przed lockdownem. – Przetrwaliśmy trudny czas, co nas wzmocniło i pozwoliło jeszcze lepiej poznać biznes – mówią.
Sieci Orient Massage i Thai Organic urosły przez ostatnie dwa lata do 20 salonów, natomiast w planach na bieżący rok są otwarcia od 20 do 30 nowych placówek. Pierwszych pięć nastąpi do końca marca.
Eda Stawska mogła prowadzić różne biznesy, ale wybrała branżę kosmetyczną. Dziś jest właścicielką trzech gabinetów DepilConcept. Tak, jak zaplanowała.
Po siedmiu latach działalności Mistrzowie Tattoo otworzyli się na współpracę i rozpoczęli poszukiwanie franczyzobiorców. To jeden z nielicznych licencjodawców w tej branży.
W 2022 roku na rynku pojawi się 30-40 nowych salonów masażu pod marką Orient Massage i Thai Organic w Polsce, a sieć wystartuje z ekspansją na rynki zagraniczne.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.