G.Bar

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

G.Bar to międzynarodowa sieć beauty barów obecna w 22 miastach świata w 9 krajach: w Polsce, na Ukrainie, Rosji, Kazachstanie, Kirgistanie, Słowacji, na Cyprze, w Stanach Zjednoczonych i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. 


W Polsce marka zadebiutowała w lipcu 2018.

Pierwszy franczyzowy lokal G.Bar został otwarty na parterze biurowca w Warszawie przy ul. Przyokopowej 26 (przy stacji metra Rondo Daszyńskiego).

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia G.Bar. Wejdź na stronę internetową naszego franczyzobiorcy w Warszawie i umów się na wizytę  Gbar.pl.


Twoja wymarzona franczyza:

  • Silna marka.
  • Własne oprogramowanie, strona internetowa i aplikacja mobilna.
  • Szczegółowy podręcznik operacyjny. 
  • Silni i lojalni partnerzy.
  • G.Bar to największa i najatrakcyjniejsza sieć barów kosmetycznych na świecie.

G.Bar został założony w 2015 roku w Kijowie na Ukrainie. Po analizie rynku klasycznych salonów urody stworzyliśmy nową modną przestrzeń nasz salon piękności.

G.Bar jest miejscem, gdzie zrobisz idealny make-up, doskonałą stylizację, manicure i pedicure, a także koloryzację i fryzurę.

G.Bar "Girls Bar", czyli bar dla kobiet to miejsce, w którym dziewczyny stają się najpiękniejsze i celebrują życie od 9 rano do 9 wieczorem. Podczas gdy mistrzowie urody są zajęci robieniem fryzury lub manicure, kobieta może korzystac z baru z zimnym szampanem, kawą, muzyką.

JEDNOSTKI WŁASNE

  • Ukraina - Kiev (5) 
  • Rosja - Moskwa (1) 

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

  • Polska - Warszawa (ul. Przyokopowa 26, Gbar.pl)
  • Ukraina - Dnipro, Charków, Czerkasy, Winnica, Odessa, Kremenczug, Połtawa, Zaporoże, Lwów, Sumy
  • Rosja - Sankt Petersburg, Woroneż, Krasnodar
  • Kazachstan - Astana, Almaty
  • Kirgistan - Biszkek
  • Słowacja - Bratysława
  • Cypr - Limassol
  • USA - Miami
  • OAU - Dubaj
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Towarzyszymy naszym partnerom na bieżąco na wszystkich etapach zakładania i prowadzenie biznesu - przed uruchomieniem (grupa startowa 7 osób) oraz w zarządzaniu operacyjnym po otwarciu. Każdy franczyzobiorca ma osobistego menedżera, który towarzyszy mu na wszystkich etapach. W zespole wsparcia franczyzobiorcy znajdują się również osoby od marketingu, PR-u, analityk finansowy.


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Kwota inwestycji potrzebna na otwarcie G.Bar to co najmniej 65 tys. euro. 

Inwestycje początkowe zależą głównie od lokalizacji, począwszy od kosztów remontu, stawek czynszu, kosztów sprzętu, a skończywszy na liczbie miejsc pracy. Jak również z wybranego modelu biznesowego (bar upiększający + kawiarnia, salon piękności + pomieszczenie fotograficzne i inne formy współpracy).

Dlatego obowiązkowym krokiem do podjęcia decyzji będzie obliczenie przez analityków inwestycyjnych modelu finansowego G.Bar (obliczenie zwrotu z inwestycji) dla miasta franczyzobiorcy. W tym celu franczyzodawca wysyła ankietę do przeprowadzenia analizy marketingowej regionu i na jej podstawie przewiduje wstępny model finansowy projektu. Jakość podanych danych marketingowych zależy od bliskości uzyskanego modelu finansowego do rzeczywistości.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Rekomendujemy otwarcie G.Bar w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców. Idealną lokalizacją może być centrum miasta, rzadziej - nowe osiedla na etapie aktywnego rozwoju. Wybierając lokalizację, należy zwrócić uwagę na następujące czynniki:

  • Rozbudowana infrastruktura dzielnicy.
  • Obecność dogodnego dostępu do usługi i możliwość parkowania.
  • Zaleca się mieć wolną fasadę, aby umieścić szyld reklamowy.
  • Dobre sąsiedzstwo

Pożądana jest maksymalna otwarta przestrzeń z minimalną liczbą pokoi i oddzielnych pomieszczeń. Preferencje - jasne pokoje z dobrym widokiem. Parter. Dobrze jest zainstalować dobrą wentylacji.


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

G.Bar

ul. Kazimira Malewicza 86П, Kijów, Ukraina

+380994000827 (Tel/Viber/WhatsApp)

liza@ohmylook.ua

gbarworld.com/en

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Liza (polski/angielski/rosyjski/ukraiński)

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do G.Bar.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.