FlyPark - Parki trampolin

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
FlyPark to ogólnopolska sieć parków trampolin, odwiedzana rocznie przez dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów. Nasze parki posiadają bogatą ofertę skierowaną do każdej grupy wiekowej.
Wieloletnie doświadczenie i wiedza nabyta w trakcie projektowania, wdrażania na rynek oraz prowadzenia FlyParków to gwarancja dobrze prosperującego biznesu. Dogłębna analiza rynku i kontrola przebiegu budowy obiektów na każdym etapie pozwalają nam na optymalizację całego procesu, co bezpośrednio przekłada się na szybki zwrot poniesionych nakładów.
Jednak FlyPark to nie tylko park trampolin – z nami zbudujesz przestrzeń do latania z wieloma atrakcjami – począwszy od ścianki wspinaczkowej, strefy dmuchańców dla dzieci, nowoczesną salę zabaw, strefę gimnastyczną z dmuchanymi matami, aż po tor gokartowy.
Analizy i rosnący popyt branży rozrywkowej to jednak nie wszystko. Wysoka jakość użytych materiałów, park szyty na miarę, bezpieczeństwo oraz dbałość o szczegóły to elementy, które sprawiają, że jesteśmy liderami na rynku polskim jak i europejskim.
Możesz tak jak inni narzekać na skutki pandemii, albo wziąć sprawy w swoje ręce i zainwestować w sprawdzony biznes, który przetrwał pomimo kryzysu. Było to wyzwanie, z którego wyszliśmy obronną ręką, zachowując wszystkie 5 parków oraz Centrum Wspinaczkowe, przy jednoczesnym utrzymaniu miejsc pracy, co było dla nas najistotniejsze. Kryzys, jaki dotknął światową gospodarkę jeszcze bardziej wzmocnił w nas przekonanie, że sposób w jaki budujemy biznes jest skuteczny oraz przynosi wymierne efekty. Nasi Partnerzy otrzymują know how od stabilnej firmy, która wie, jak inwestować i radzić sobie w sytuacjach kryzysowych niemożliwych do przewidzenia.
Uczestnik systemu franczyzowego otrzymuje bazę wiedzy od twórcy systemu, a także dostęp do zindywidualizowanych szkoleń. FlyPark doradza w zakresie doboru odpowiedniej lokalizacji, a także analizuje wszelkie umowy pod kątem prawnym. Świadczymy usługi w zakresie estymacji kosztów inwestycji, dla kandydata franczyzowego zapewniamy wsparcie w zakresie negocjacji warunków najmu. Ponadto, FlyPark zapewnia pomoc dotycząca zatrudnienia odpowiedniego personelu, a także prowadzenie analiz rynku oraz konkurencji. Bardzo istotne jest to, że zapewniamy dostęp do najwyższej jakości materiałów służących do skonstruowania odpowiedniej jakości obiektu.
JEDNOSTKI WŁASNE
6
- FlyPark Rzeszów / ul. Przemysłowa 3, Rzeszów
- FlyPark Tarnów / ul. Błonie 2, Tarnów
- FlyPark Jaworzno / ul. Grunwaldzka 263, Jaworzno
- FlyPark Radlin / ul. Rybnicka 125C, Radlin
- FlyPark Poznań / ul. Szwajcarska 14, Poznań
- FlyWall Rzeszów / ul. Siemieńskiego 14, Rzeszów
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
FlyPark to doskonałe miejsce do spędzania wolnego czasu, ale także do
budowania intratnego biznesu. Naszym atutem jest silna i rozpoznawalna
w branży marka, za którą stoi sztab specjalistów tworzących bezkonkurencyjne w Polsce przestrzenie do latania.
Jako partnerzy biznesowi oferujemy nie tylko gotowy model na dochodowy biznes, ale także kompleksowe wsparcie na każdym jego etapie:
- doradztwo i wsparcie w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji
- pomoc w negocjacjach najkorzystniejszych warunków czynszu/najmu
- analizę umowy pod kątem prawnym
- wsparcie w oszacowaniu dokładnych kosztów inwestycji
- analizę rynku i konkurencji
- pomoc w zatrudnieniu personelu
- realizację planu szkoleniowego personelu
- wsparcie marketingowe
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 30 tys. zł + koszt budowy parku zgodnie ze standardami FlyPark w wysokości od 600 zł za m2.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Zdolności organizacyjne, duże zaangażowanie oraz rzetelność.
- Podstawowa wiedza z zakresu ekonomii prowadzenia biznesu
- Dbałość o standardy
- Gotowość do budowania własnej firmy
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Fly Park In Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Ciasna 3, 35-232 Rzeszów
537 533 509
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Emil Dudzik
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Fly Park In Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Ciasna 3, 35-232 Rzeszów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego FlyPark - Parki trampolin oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie flyparkbusiness.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dobry biznes i dobra zabawa mają ze sobą zaskakująco wiele wspólnego. Można się o tym przekonać zakładając park trampolin.
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.
Sieć parków trampolin Fly Park startuje z franczyzą. Minimalna kwota inwestycji wynosi 130 tys. zł. Po jakim czasie się zwróci?

Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz, franczyzobiorcy Orient Massage i Thai Organic, niedawno otworzyli trzeci salon masażu. Udowadniają, że w każdych czasach można rozwijać biznes.
Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz w ubiegłym miesiącu otworzyli trzeci salon masażu, udowadniając, że nawet w niesprzyjających czasach można z powodzeniem rozwijać biznes.
Piotr Buchalski, twórca i właściciel sieci salonów Orient Massage i Thai Organic oraz Pijalni Ziół Natura Organica wprowadza nowy koncept.
Franczyzodawca sieci salonów masażu Orient Massage i Thai Organic planuje ekspansję za granicę, natomiast w Polsce wprowadza nowy koncept – Palarnię Kawy Africa Organic.
DepilConcept, franczyzowa sieć wyspecjalizowana w trwałej depilacji, odnotowała rekordowy wzrost sprzedaży w 2021 rok. Planuje też więcej otwarć w 2022 roku.

Jarosław i Magdalena Jakubczakowie otworzyli salon Orient Massage tydzień przed lockdownem. – Przetrwaliśmy trudny czas, co nas wzmocniło i pozwoliło jeszcze lepiej poznać biznes – mówią.
Sieci Orient Massage i Thai Organic urosły przez ostatnie dwa lata do 20 salonów, natomiast w planach na bieżący rok są otwarcia od 20 do 30 nowych placówek. Pierwszych pięć nastąpi do końca marca.
Eda Stawska mogła prowadzić różne biznesy, ale wybrała branżę kosmetyczną. Dziś jest właścicielką trzech gabinetów DepilConcept. Tak, jak zaplanowała.
Po siedmiu latach działalności Mistrzowie Tattoo otworzyli się na współpracę i rozpoczęli poszukiwanie franczyzobiorców. To jeden z nielicznych licencjodawców w tej branży.
W 2022 roku na rynku pojawi się 30-40 nowych salonów masażu pod marką Orient Massage i Thai Organic w Polsce, a sieć wystartuje z ekspansją na rynki zagraniczne.
– Nasi franczyzobiorcy, aby obsłużyć wszystkich chętnych, otwierają kolejne kluby lub zwiększają powierzchnię obecnych – mówi Bartłomiej Kołodziejek z 36 MINUT.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.