The Sadovsky Barbershop

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pierwszy salon The Sadovsky BarberShop został otwarty w 2019 roku w Rzeszowie. Wizjoner Alex Sadovsky, kierowany pasją oraz wieloletnim doświadczeniem w Barberingu, postanowił otworzyć salon z historią, w którym każde, nawet najprostsze cięcie nabiera nowego znaczenia, a każdy klient jest częścią ogromnej rodziny Sadovsky. Specjalizujemy się w męskim strzyżeniu włosów, pielęgnacji brody, goleniu twarzy oraz brody, pielęgnacji dłoni i paznokci oraz zabiegach regeneracyjnych na twarz. Nie wykonujemy mizernych zabiegów SPA, ale swoim klientom na wejściu oferujemy szklankę whiskey, jazz, a przede wszystkim usługę idealnie dobraną do ich potrzeb, która przerośnie ich oczekiwania.
Nasi Barberzy to pasjonaci, mistrzowie swojego fachu, rzemieślnicy sztuki Barberingu, którzy stale udoskonalają swoje umiejętności, by każdy klient mógł cieszyć się perfekcyjną fryzurą oraz idealną brodą, niezależnie od jej długości. W naszym salonie obsługujemy tylko i wyłącznie mężczyzn, zarówno dojrzałych, jak i tych, którzy pod okiem swego ojca wkraczają dopiero w świat brzytw i maszynek. Nasz salon jest przyjazny dla dzieci, ponieważ wiemy, że wspaniała, klasyczna fryzura pasuje mężczyźnie w każdym wieku.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
3 opcje współpracy:
Half, Partial i Full - franczyza w zależności od budżetu franczyzobiorcy.
W skład pakietu przykładowego "FULL- Franczyza" wchodzą następujące składniki:
- know how, czyli wszystkie informacje na temat otwarcia i prowadzenia salonu,
- stworzenie indywidualnej strony salonu na platformie www.thesadovsky.pl korzystanie z logo marki The Sadovsky,
- dodanie salonu do aplikacji mobilnej The Sadovsky,
- projekt stylistyki oraz wystroju wnętrza,
- system CRM systema na pierwsze pół roku funkcjonowania salonu,
- szkolenia, warsztaty oraz stałe podwyższanie kwalifikacji pracowników,
- szkolenie recepcjonisty salonu,
- skonstruowanie marketingowego planu pracy (od pre-startu do pierwszych 3 miesięcy,
- przygotowanie materiałów reklamowych (ulotek, wizytówek, banerów oraz city-lightów),
- organizacja kampanii reklamowych w social mediach (Facebook, Instagram, YouTube),
- przeprowadzenie remontu lokalu, wystroju wnętrza oraz zakup wyposażenia,
- wyposażenie Barberów w narzędzia niezbędne do pracy,
- zakup kosmetyków do salonu,
- możliwość korzystania ze zniżek na kosmetyki dla marki The Sadovsky.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Przede wszystkim, szukamy osób kreatywnych, z pasją, którzy przywiązują uwagę do szczegółów i są w stanie dbać o wizerunek marki poprzez utrzymywanie najwyższego poziomu usług oraz obsługi w salonie. Poszukujemy osób, które chcą się z nami rozwijać, być częścią czegoś wielkiego i czerpać z tego korzyści. Chcemy, by każdy salon pracował nie tylko na swoją renomę, ale także na sukces całej sieci, wciąż wprowadzając nowe rozwiązania i pomysły. Szukamy partnerów, którzy podejdą do tego z sercem, nie ustaną w dążeniu do możliwie największych i najbardziej wymagających celów oraz będą wspierać The Sadovsky BarberShop Team dobrą energią i ogromną dawką motywacji. Oczekujemy również wywiązywania się z umowy oraz dobrego, stałego kontaktu z właścicielem salonu, oferując ze swej strony to samo.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
The Sadovsky - Oleksandr Sadovyi
ul. Słowackiego 12, 35-060 Rzeszów
+48 780 137 254
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Alex
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma The Sadovsky - Oleksandr Sadovyi (ul. Słowackiego 12, 35-060 Rzeszów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego The Sadovsky Barbershop oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie Thesadovsky.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Nasze kluby osiągają próg rentowności po 3-4 miesiącach – mówi Bartłomiej Stanek, właściciel marki Studio Synergy.
W przyszłym roku ruszy pierwsza placówka franczyzowa konceptu Studio Synergy EMS. Franczyzodawca szuka kolejnych zainteresowanych inwestycją. Na start trzeba mieć 100 tys. zł.
Bartłomiej Stanek, prezes Studio Synergy przewiduje, że rozwój kameralnych klubów fitness, wyspecjalizowanych w treningach EMS będzie szybszy, niż przed pandemią.
Pandemia nie podcięła skrzydeł sieci klubów fitness 36minut. Firma nie osiągnie takich wyników, jak rok temu, ale nadal się rozwija.
Każdy potencjalny franczyzobiorca oczekuje potwierdzenia, że jego działanie jakim jest przystąpienie do nowego konceptu biznesowego ma swoje racjonalne uzasadnienie.

Sieć parków trampolin Fly Park startuje z franczyzą. Minimalna kwota inwestycji wynosi 130 tys. zł. Po jakim czasie się zwróci?
– Zamknięcie gabinetów Studio Figura w czasie ogólnokrajowej kwarantanny, przyczyniło się do wzrostu zainteresowania naszymi usługami – mówi Aneta Wolczyńska ze Studio Figura.
Właściciel EMS FitFactory startuje z franczyzą. Twierdzi, że inwestując 50-100 tys. zł w studio treningowe, można zarabiać na czysto 10-20 tys. zł miesięcznie.
– W trakcie lockdownu nie mogliśmy wykonywać usług, ale można było sprzedawać kosmetyki i vouchery na zabiegi. Dzięki temu przetrwaliśmy – mówi Zofia Bydałek, franczyzodawca Yasumi.
Poszło gładko – tak o zamianie etatu księgowej na franczyzowy gabinet DepilConcept mówi Małgorzata Tymińska, nowa franczyzobiorczyni marki.
Na otwarcie szkoły kick boxingu najczęściej decydują się instruktorzy tego sportu. Połączenie roli właściciela placówki i instruktora znacznie zwiększa szanse na sukces.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.