Happy Dog

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
System opiera się na zapewnieniu franczyzobiorcom oraz firmom partnerskim pełni know how, wyszkolenia oraz wyposażenia niezbędnego do otwarcia i skutecznego prowadzenia salonu groomerskiego – czyli wykonywania usług pielęgnacji i groomingu ozdobnych psów rasowych.
JEDNOSTKI WŁASNE
Jednostka od 07.2010 w Gdańsku ul. Łódzka 50
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Know how.
- Dostarczenie całości specjalistycznego wyposażenia.
- Pomoc w doborze lokalu i przystosowaniu go do specyficznych wymagań.
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń groomerskich w oparciu o innowacyjny system szkoleń opartych o 100 proc. zajęć praktycznych (niezbędna teoria jest przekazywana podczas zajęć praktycznych).
- Zapewnienie standaryzacji obsługi klienta.
- Pomoc w doborze, wyszkoleniu i onboardingu pracowników na późniejszym etapie funkcjonowania firmy.
- Pomoc na każdym etapie zakładania, jak i funkcjonowania salonu.
- Zapewnienie sprawdzonych podczas 11-letniej praktyki rozwiązań we wszystkich aspektach prowadzenia salonu groomerskiego.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
PROMOCJA do 31.09.2021 pełny pakiet za 79 tys. zł brutto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Zapewnienie pozytywnych wrażeń wizerunkowych jeżeli chodzi o lokalizacje, stan i wyglad lokalu.
- Odbycie minimum dwóch dużych szkoleń groomerskich organizowanych przez Happy Dog Gdańsk.
- Zakup niezbędnego wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo oraz możliwość świadczenia usług o wysokim poziomie estetyki i zgodności ze sztuką dla każdej rasy psa.
- Wprowadzenie odpowiednich zapisów regulaminu m.in.:
- brak możliwości pozostawania klientów podczas świadczenia usługi w salonie (klienci mogą ewentualnie pozostawać w poczekalni, która musi zapewniać calkowite odizolowanie od części roboczej zarówno akustyczne, jak i wizualne),
- świadczenie wyłącznie usług kompleksowych z kąpielą (brak możliwości świadczenia usług niskiej jakości bez kąpieli),
- brak przyjmowania psów agresywnych oraz nadpobudliwych,
- Wdrożenie harmonogramu specjalizacji salonu groomerskiego według następującego wzoru:
- 1 rok pracy salonu – świadczenie wyłącznie usług komercyjnych (wykonywanie wyłącznie fryzur komercyjnych czyli brak deklarowania możliwości wykonania fryzur specjalistycznych typowych dla poszczególnych ras psów),
- 2 rok pracy salonu – wdrożenie 4 ras, dla których są świadczone usługi specjalistyczne,
- 3 rok pracy salonu – wdrożenie kolejnych 6 ras, dla których są świadczone usługi specjalistyczne,
- 4 rok pracy salonu – wdrożenie kolejnych 4 ras, dla których są świadczone usługi specjalistyczne,
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Abec Bartosz Kędra
Ul. Łódzka 50, 80-180 Gdańsk
602 120 735
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Bartosz Kędra
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Abec Bartosz Kędra (Ul. Łódzka 50, 80-180 Gdańsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Happy Dog oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie happy-dog.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do Happy Dog często zgłaszają się osoby, które mają dość pracy w korporacji. Jak otworzyć swój salon groomerski?
W który biznes zainwestować – w tych wciąż zaskakujących nas czasach – aby zwiększyć swoje szanse na sukces i zyski? Przeczytaj w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Biuro projektowe, agencja marketingowa, catering dla psów, nietypowa wypożyczalnia to tylko niektóre z kreatywnych pomysłów na biznes, których opłacalność analizujemy w najnowszym numerze "WBF".
Sprawdź, czy franczyza jest dla ciebie, dowiedz się w co warto zainwestować i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
Happy Dog, Hej Pizza oraz Cofix startują z franczyzą, KOKU Sushi stawia na multifranczyzę a Chilli Mili rozszerza menu. Przegląd tygodnia 13-19 września.

Franczyzobiorcy Auto Gammy zarabiają przede wszystkim na regeneracji i adaptacji oświetlenia aut. Jak otworzyć salon pod tym szyldem?
Sieć Ship Center Poland w minionym roku odnotowała wzrost przesyłek i obrotów na poziomie ok. 25 proc. Co jest powodem tak dobrych wyników?
Z powodu inflacji ceny idą w górę. Drożeje też wynajem samochodów, ale na to wpływ miała akurat pandemia. Właściciele wypożyczalni aut zwietrzyli intratny interes.
– W ostatnich latach rynek tatuaży w Polsce ewoluował. Dzisiaj tatuaże to małe dzieła sztuki, na które jest moda – mówi Seweryn Sarna, menedżer firmy Mistrzowie Tattoo.
Sieć Refan prowadzi intensywne działania marketingowe w mediach społecznościowych. Jak sobie dzisiaj radzi?

Najpierw troje dzieci, potem własny biznes – taką drogę przeszła franczyzobiorczyni marki DepilConcept. Jak sobie radzi dzisiaj?
Większość franczyzobiorców sieci Studio Figura to kobiety. Co spowodowało, że zdecydowały się otworzyć akurat ten biznes?
Agnieszka Wojewoda zrezygnowała z prowadzenia wymyślonego przez siebie biznesu i postawiła na franczyzę. W jaką markę zdecydowała się zainwestować?
– W tym roku zamierzamy mieć mniej więcej 1000 mobilnych powerbanków w całej Polsce – mówi Daniel Lasko, współwłaściciel masterfranczyzy Fast Energy na Polskę.
– Cateringi dietetyczne na rynku rosną jak grzyby po deszczu. Nie wszystkie mogą się jednak pochwalić dobrą jakością – mówi Aneta Jaremkowska, właścicielka Fit & Food Catering.
Handel smartphonami nie jest tak atrakcyjny biznesowo jak sprzedaż akcesoriów do telefonów. Żeby każdy model nie wyglądał tak samo, użytkownik inwestuje w dodatki.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.