MeetFit Studio Treningowe

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Założenie firmy MeetFit to współpraca 1 na 1 w zakresie sprawności fizycznej i zdrowego stylu życia, co pozwala na dopasowanie usługi do potrzeb danej osoby. Dostępność wykwalifikowanych trenerów, fizjoterapeutów i dietetyków czyni studio kompetentnym miejscem do holistycznego podejścia do sprawności fizycznej oraz zdrowego stylu życia.
Każda jednostka franczyzowa posiada jednego właściciela, który na zasadach licencji posługuje się zastrzeżonym znakiem MeetFit oraz prowadzi studio według koncepcji MeetFit. Właściciel każdego studia zatrudnia specjalistów z zakresu treningu, fizjoterapii oraz dietetyki. Jest on za nich odpowiedzialny tzn. gwarantuje on franczyzodawcy, że zatrudnia ludzi na określonych w podręczniku zasadach oraz kontroluje na bieżąco jakość wykonywanych przez nich usług.
Celem systemu franczyzowego jest stworzenie rozpoznawalnej marki, w której dzięki wprowadzeniu standardów pracy i obsługi, klient ma pewność że uzyska fachową pomoc w dbaniu o swoje zdrowie i sprawność. System stworzony przez MeetFit pozwala otworzyć rentowne studio z dobrą jakością usług osobie, która nie ma wykształcenia w kierunku treningów personalnych.
Za dodatkową opłatą oferujemy również wykończenie studia pod klucz tzn. my zajmujemy się całą organizacją wykończenia studia, a franczyzobiorca jedynie zatwierdza budżet i projekt lokalu.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Zapewnienie pełnej identyfikacji wizualnej (nazwa, logo, ulotki, wizytówki, plakaty itp.);
- Pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu oraz analiza prawna umowy najmu lub kupna;
- Wykonanie projektu wykończenia wnętrza zgodnego z przepisami i koncepcją wizualną MeetFit;
- Zapewnienie strony internetowej;
- Prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych;
- Pomoc w doborze sprzętu;
- Duże rabaty w firmach partnerskich;
- Gotowe gadżety firmowe;
- Gotowe koszulki dla pracowników;
- Zapewnienie sprawdzonej formuły prowadzenia studia;
- Zapewnienie niezbędnych materiałów do prowadzenia studia (regulamin, ankiety itp.);
- Pomoc w rekrutacji odpowiednich pracowników;
- Organizacja szkoleń dla pracowników;
- Pomoc prawna;
- Oszacowanie kosztów otwarcia studia.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimum 150 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal wynajęty lub na własność;
- Odpowiednia ilość gotówki na dostosowanie i wyposażenie lokalu (min. 150 tys. zł);
- Chęć współpracy i zapał do pracy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
MEETFIT Krzysztof Kotwica
Ul. Ks. P. Ściegiennego 1/LU3, 25-033 Kielce
696 765 329
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Krzysztof Kotwica - właściciel
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma MEETFIT Krzysztof Kotwica (Ul. Ks. P. Ściegiennego 1/LU3, 25-033 Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego MeetFit Studio Treningowe oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza-meetfit.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Studio Treningowe MeetFit proponuje w jednym miejscu treningi, dietę, fizjoterapię i masaże. Ile trzeba zainwestować?
Biuro projektowe, agencja marketingowa, catering dla psów, nietypowa wypożyczalnia to tylko niektóre z kreatywnych pomysłów na biznes, których opłacalność analizujemy w najnowszym numerze "WBF".
– Praca zdalna i ograniczona możliwość ruchu w ostatnim roku sprawiły, że zainteresowanie klubami fitness rośnie – mówi Krzysztof Kotwica, właściciel MeetFit Studio Treningowe.
Rośnie popularność kameralnych studiów treningowych. MeetFit Studio Treningowe właśnie rozpoczęło budowę sieci franczyzowej. Jakie są warunki współpracy?

Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz, franczyzobiorcy Orient Massage i Thai Organic, niedawno otworzyli trzeci salon masażu. Udowadniają, że w każdych czasach można rozwijać biznes.
Dobry biznes i dobra zabawa mają ze sobą zaskakująco wiele wspólnego. Można się o tym przekonać zakładając park trampolin.
Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz w ubiegłym miesiącu otworzyli trzeci salon masażu, udowadniając, że nawet w niesprzyjających czasach można z powodzeniem rozwijać biznes.
Piotr Buchalski, twórca i właściciel sieci salonów Orient Massage i Thai Organic oraz Pijalni Ziół Natura Organica wprowadza nowy koncept.
Franczyzodawca sieci salonów masażu Orient Massage i Thai Organic planuje ekspansję za granicę, natomiast w Polsce wprowadza nowy koncept – Palarnię Kawy Africa Organic.

DepilConcept, franczyzowa sieć wyspecjalizowana w trwałej depilacji, odnotowała rekordowy wzrost sprzedaży w 2021 rok. Planuje też więcej otwarć w 2022 roku.
Jarosław i Magdalena Jakubczakowie otworzyli salon Orient Massage tydzień przed lockdownem. – Przetrwaliśmy trudny czas, co nas wzmocniło i pozwoliło jeszcze lepiej poznać biznes – mówią.
Sieci Orient Massage i Thai Organic urosły przez ostatnie dwa lata do 20 salonów, natomiast w planach na bieżący rok są otwarcia od 20 do 30 nowych placówek. Pierwszych pięć nastąpi do końca marca.
Eda Stawska mogła prowadzić różne biznesy, ale wybrała branżę kosmetyczną. Dziś jest właścicielką trzech gabinetów DepilConcept. Tak, jak zaplanowała.
Po siedmiu latach działalności Mistrzowie Tattoo otworzyli się na współpracę i rozpoczęli poszukiwanie franczyzobiorców. To jeden z nielicznych licencjodawców w tej branży.
W 2022 roku na rynku pojawi się 30-40 nowych salonów masażu pod marką Orient Massage i Thai Organic w Polsce, a sieć wystartuje z ekspansją na rynki zagraniczne.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.