Nail Factory
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Atrakcyjny i wydajny salon pielęgnacji paznokci z szybkim zwrotem inwestycji. Oferujemy wyjątkowe wrażenia klientów, doskonałą obsługę oraz wyjątkowy profesjonalizm.
ZALETY FRANCZYZY
- Usługa
zapewnienie wyjątkowej usługi z efektem WOW - Bezpieczeństwo
4-etapowa sterylizacja narzędzi, maksymalne wykorzystanie produktów jednorazowych - Czas
system rezerwacji online - Komfort
przemyślane wnętrze dla wygody klientów i pracowników - Profesjonalizm
odpowiedzialne podejście do pracy, uczciwość wobec naszych klientów i członków zespołu
JEDNOSTKI WŁASNE
3 w Ukrainie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pakiet franczyzowy zawiera:
- Plan uruchomienia krok po kroku, szczegółowy opis wszystkich procesów na każdym etapie uruchomienia salonu.
- Pomoc w znalezieniu miejsca.
- Pomoc przy zatrudnianiu i szkoleniu pracowników.
- Wsparcie online na każdym etapie zakładania firmy.
- Szczegółowa instrukcja obsługi i procesów.
- Opracowywanie strategii marketingowych związanych z uruchomieniem biznesu i pozyskiwaniem klientów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Całkowity koszt inwestycji zależy od kosztów remontu i dostosowania wnętrza, wielkości i stanu lokalu, liczby miejsc pracy itp. Całkowita inwestycja może wynieść od 230 tys. zł do 320 tys. zł, plus 20 tys. euro wstępnej opłaty franczyzowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Zrozumienie przez franczyzobiorców, że sukces i rentowność salonu zależą od ich zaangażowania i oddania.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
FOP Paslavksaya Olena Oleksandrivna
vul. Hnatyuka 12a, 79000 Lviv, Ukraina
+380 968 901 447
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mary Labinska (English)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma FOP Paslavksaya Olena Oleksandrivna (vul. Hnatyuka 12a, 79000 Lviv, Ukraina). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Nail Factory oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie factoryfamily.co.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Franczyzodawca Orient Massage i Thai Organic uruchamia Palarnię Zdrowych Kaw. Wkrótce w salonach masażu będzie można napić się prozdrowotnej kawy o dużej zawartości polifenoli i antyoksydantów.
Salony masażu Orient Massage i Thai Organic jako jedyne w Polsce połączyły masaże balijskie z dbałością o piękną skórę.
Wojciech Bychawski po 20 latach pracy w korporacji przeszedł na swoje. Zdecydował się na franczyzę Studia In.Time. Jak mu idzie?
Ponad 50 nowych franczyzobiorców, sześć otwarć w jednym miesiącu – sieć Xtreme Fitness Gyms może być zadowolona z mijającego roku. A w przyszłym planuje jeszcze podkręcić tempo.
– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów Spa i masażu balijskiego w Europie – mówią dr Martyna Buchalska i Piotr Buchalski, właściciele Orient Massage & Thai Organic.
Parki Wola to sportowe parki rozrywki dla całych rodzin. Czy to drogi biznes i ile pozwala zarobić?
– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów spa i masażu balijskiego w Europie – takie ambitne plany mają Piotr Buchalski i dr Martyna Buchalska, właściciele sieci Orient Massage & Thai Organic.
Trening wykorzystujący elektrostymulację mięśni w Polsce dopiero się rozkręca. Jak zainwestować w klub oferujący taką usługę?
Na 15 franczyzobiorców Gentlemen Barber Shop tylko dwóch jest barberami. Jak więc otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Placówki zapewniające wysoką jakość usług i mające odpowiednio ułożone procesy zarządcze czy marketingowe zawsze odnajdą się na rynku – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy.
SensualSpa ma kilkanaście salonów partnerskich w Wielkiej Brytanii, ale korzenie marki są polskie. I w Polsce chce się teraz rozwijać.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.