SensualSpa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Myślisz o otwarciu biznesu w branży kosmetycznej?
Prowadzenie własnego salonu kosmetycznego wiąże się z licznymi pułapkami, z których mało kto zdaje sobie sprawę. Żeby otworzyć biznes i rozwijać go od zera, należy zadać sobie pytania:
Ile pieniędzy należy zainwestować na start?
Jak otworzyć salon w zgodzie ze skomplikowanym prawem?
Jak zadbać o solidne podłoże księgowe?
Jak ułożyć plan sprzedaży i ofertę, która przyciągnie klientów?
Jak dobrać ceny zabiegów, by nie musieć dokładać do biznesu?
Jak wybrać odpowiednie produkty i urządzenia?
Jak zdobyć regulowane prawnie kwalifikacje zawodowe?
Jak wyróżnić się na tle konkurencji, kiedy wszystkie salony oferują to samo?
Jak zdobyć pierwszych klientów?
Jak zbudować reputację salonu i silną markę?
Jak promować usługi i prowadzić działania marketingowe?
Decydując się na franczyzę salonu SensualSpa, nie musisz znać odpowiedzi na żadne z tych pytań!
Wszystkim zajmiemy się za Ciebie – od wyposażenia lokalu, przez zaplanowanie oferty, aż po pełne wsparcie: prawne, marketingowe i sprzedażowe.
SensualSpa to renomowana marka sektora kosmetycznego obecna na rynku już od 14 lat.
Początkowo działała wyłącznie jako salon kosmetyczny w Polsce. Lokal od zawsze wyróżniał się na tle konkurencji wysokiej jakości urządzeniami hi-tech, a także współpracą z najlepszymi lekarzami dermatologii oraz medycyny estetycznej.
W 2015 roku powstał pierwszy SensualSpa Institute of Beauty w Wielkiej Brytanii (w Sheffield).
Dziś, po siedmiu latach jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych salonów kosmetycznych – z setkami zadowolonych klientów, kompletem rezerwacji na dwa miesiące do przodu oraz wysokim miesięcznym obrotem.
Zapewniamy wsparcie na każdym etapie współpracy.
Jako nasz partner masz zagwarantowany gotowy model prowadzenia biznesu, pracę pod rozpoznawalną marką oraz pomoc sprawdzonych ekspertów – w zakresie zabiegów, sprzedaży, marketingu, prawa, księgowości i nie tylko. Zobacz, co jeszcze otrzymujesz:
Przed otwarciem twojego salonu
- Gotowe zaopatrzenie salonu w wybranej lokalizacji
- Pomoc w doborze wyposażenia i urządzeniu wnętrza
- Najwyższej jakości sprzęt i maszyny
- Dostarczenie produktów do pracy w gabinecie
- Pomoc w znalezieniu pracowników
- Autorskie programy zabiegowe i przeszkolenie pracowników
- Pomoc księgowa oraz prawna przy otwieraniu działalności
- Know-how prowadzenia biznesu
- Strona WWW
- Pełen biznesplan wraz z cennikiem
- Wspólna strona internetowa i materiały reklamowe
- Kosmetyki detaliczne do odsprzedaży klientom
Po otwarciu twojego salonu
- Praca pod marką SensualSpa Institute of Beauty (korzystanie ze znaku firmowego)
- Gotowe rozwiązania sprzedażowe i pomoc w ustalaniu strategii sprzedażowej
- Pomoc w rozbudowaniu oferty (autorskie programy, których nie mają inne salony)
- Stały dostęp do materiałów reklamowych (wizytówki, ulotki, cenniki, plakaty)
- Doszkalanie pracowników (raz na sześć miesięcy)
- Szkolenia produktowo-zabiegowe (raz na trzy miesiące)
- Promocja salonu w internecie i prowadzenie social media
- Ogólnokrajowe akcje PR skierowane na twój salon
- Comiesięczny pakiet jednorazowych produktów
- Serwis urządzeń i zamawianie na bieżąco braków produktowych
Dlaczego warto z nami współpracować?
- Niski koszt początkowy i koszty operacyjne
Otworzenie własnego salonu i rozwijanie go do od zera to koszty kilkakrotnie razy wyższe niż nasza opłata wstępna oraz miesięczne opłaty licencyjne.
- Szybki wzrost inwestycji
Zapewniamy jasny plan zwrotu inwestycji (w ciągu 12 lub 18 miesięcy, w zależności od pakietu) i wysokie zarobki w krótkim czasie.
- Znana marka już na start
Od razu pracujesz pod rozpoznawalną i popularną wśród klientów marką, która jest ceniona na rynku. To oznacza lojalnych klientów już na samym starcie.
- Jedno miasto – jeden salon
Franczyza zastrzega możliwość otwarcia tylko jednego salonu SensualSpa w danym mieście. Gwarantujemy Ci brak konkurencji z tą samą ofertą zabiegów.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
18
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy wsparcie na każdym etapie współpracy
Jako nasz partner masz zagwarantowany gotowy model prowadzenia biznesu, pracę pod rozpoznawalną marką oraz pomoc sprawdzonych ekspertów – w zakresie zabiegów, sprzedaży, marketingu, prawa, księgowości i nie tylko. Zobacz, co jeszcze otrzymujesz:
Przed otwarciem twojego salonu
- Gotowe zaopatrzenie salonu w wybranej lokalizacji
- Pomoc w doborze wyposażenia i urządzeniu wnętrza
- Najwyższej jakości sprzęt i maszyny
- Dostarczenie produktów do pracy w gabinecie
- Pomoc w znalezieniu pracowników
- Wsparcie w zdobyciu wykształcenia dostosowanego do wymagań brytyjskiego prawa
- Autorskie programy zabiegowe i przeszkolenie pracowników
- Pomoc księgowa oraz prawna przy otwieraniu działalności
- Know-how prowadzenia biznesu
- Strona WWW
- Pełen biznesplan wraz z cennikiem
- Wspólna strona internetowa i materiały reklamowe
- Kosmetyki detaliczne do odsprzedaży klientom
Po otwarciu twojego salonu
- Praca pod marką SensualSpa Institute of Beauty (korzystanie ze znaku firmowego)
- Gotowe rozwiązania sprzedażowe i pomoc w ustalaniu strategii sprzedażowej
- Pomoc w rozbudowaniu oferty (autorskie programy, których nie mają inne salony)
- Stały dostęp do materiałów reklamowych (wizytówki, ulotki, cenniki, plakaty)
- Doszkalanie pracowników (raz na sześć miesięcy)
- Szkolenia produktowo-zabiegowe (raz na trzy miesiące)
- Promocja salonu w internecie i prowadzenie social mediów
- Ogólnokrajowe akcje PR skierowane na twój salon
- Comiesięczny pakiet jednorazowych produktów
- Serwis urządzeń i zamawianie na bieżąco braków produktowych
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Pakiet Gold – 80 tys. zł, opłata licencyjna 5 tys. zł
- Pakiet Platinium – 215 tys. zł, opłata licencyjna 8 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal minimum 40 m2, średnio 60-120 m2 (własny lub wynajem), wymóg toalety.
- Wyposażenie w jeden z dwóch dostępnych zestawów – Gold lub Platinium.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
SensualSpa Sp. z o. o.
ul. Elizy Orzeszkowej 18 lok 4, 15-083 Białystok
+44 571 059 093
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Sandra Bujnowska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma SensualSpa Sp. z o. o. (ul. Elizy Orzeszkowej 18 lok 4, 15-083 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego SensualSpa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sensualspa.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Listopadowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
SensualSpa ma kilkanaście salonów partnerskich w Wielkiej Brytanii, ale korzenie marki są polskie. I w Polsce chce się teraz rozwijać.

Trening wykorzystujący elektrostymulację mięśni w Polsce dopiero się rozkręca. Jak zainwestować w klub oferujący taką usługę?
Na 15 franczyzobiorców Gentlemen Barber Shop tylko dwóch jest barberami. Jak więc otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Placówki zapewniające wysoką jakość usług i mające odpowiednio ułożone procesy zarządcze czy marketingowe zawsze odnajdą się na rynku – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy.
Salon Jasmine Oriental Massage & Spa ruszył w czasie pandemii i szybko znalazł wielu zwolenników. Jak dzisiaj rozwija się firma?
O rozwoju Thai Organic i Orient Massage salonów spa i masażu opowiada dr Martyna Buchalska, członkini zarządu sieci oraz autorka linii pro’kosmetyków przeznaczonych do masażu.

Sieć klubów Xtreme Fitness Gyms obniżyła opłaty franczyzowe. Dlaczego firma zdecydowała się na taki krok?
Franczyzodawca Orient Massage & Thai Organic wprowadza własną linię profesjonalnych pro'kosmetyków do masażu z właściwościami odżywczymi, leczniczymi oraz pielęgnacyjnymi.
Franczyzobiorca Mistrzów Tattoo już po drugim miesiącu działalności zaczął zarabiać. Jak dzisiaj idzie mu biznes?
Gabinetów Studia Figura jest już w Polsce ponad 420. Zaczyna powoli brakować wolnych lokalizacji na kolejne placówki, dlatego franczyzodawca planuje podnieść wysokość opłaty wstępnej.
Lejdis Studio ma najlepsze wyniki finansowe od założenia firmy, ale chętnych do otwierania placówek franczyzowych niewielu. Z czego to wynika?
Zastój w branży fitness to już prehistoria. Teraz sektor przeżywa prawdziwy boom. W jakie koncepty warto zainwestować?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Krok po kroku zdradzamy, jak zarabiać, prowadząc: orientalny salon masażu, sklep z serami, burgerownię i zniczomat.
Sprawdź, jakie techniki i metody warto zastosować, żeby w siedmiu krokach zdobyć dużego klienta.
Ceny mieszkań wystrzeliły, a podaż nie nadąża za popytem. Czy warto obecnie otworzyć agencję nieruchomości?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.